Historik
Föregående · 9 · Nästa
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
distanserad: idag lär vi krossa för jag råkade spela lite för mycket på cluben.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: Ja det är värst vad säsongerna är långa nuförtiden.
Han har ju flera matcher på sig.
Han har ju flera matcher på sig.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: När man såg att det var sponsorevent visste man det skulle bli typ 5-0
FAST INTE I FÖRSTA PERIODEN REDAN!!!
FAST INTE I FÖRSTA PERIODEN REDAN!!!
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: och idag talar allt emot oss.
uppehåll
våran mardrömsmotståndare
värvningar med gulddrömmar
och den allmänna förväntan på seriematch igen efter allt trams
uppehåll
våran mardrömsmotståndare
värvningar med gulddrömmar
och den allmänna förväntan på seriematch igen efter allt trams
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: foppa är väl varken frisk eller ung
dock är han väl såpass bra att kan han baa lite så tillför han väl ngt.
Om inte annat så bidrar han till snittåldern.
dock är han väl såpass bra att kan han baa lite så tillför han väl ngt.
Om inte annat så bidrar han till snittåldern.
Luleå HF > Sv: Dieter Kalt.
Bissett19: jag tror endå inte det är vad vi behöver.
om vi nu behöver ngt.
vi har endå inget att hämta i slutspel
om vi nu behöver ngt.
vi har endå inget att hämta i slutspel
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Bolivar: Kalt var det
Dieter Kalt
Stod det inte han var klar för ngt annat så sent som imorse?
www.luleahockey.se/Nyheter/Dieter-Kalt-forstarker-Lulea-Hockey/
Dieter Kalt
Stod det inte han var klar för ngt annat så sent som imorse?
www.luleahockey.se/Nyheter/Dieter-Kalt-forstarker-Lulea-Hockey/
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: tycker vi leder klart på poäng.
är farligt hela tiden.
och snyggt av omark fram till ejdepalm.
är farligt hela tiden.
och snyggt av omark fram till ejdepalm.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: 5-0 idag så känns det genast lite bättre
å andra sidan har vi plus på vf så segrar mot just dem just nu känns ju inte som ngt direkt styrkebesked
å andra sidan har vi plus på vf så segrar mot just dem just nu känns ju inte som ngt direkt styrkebesked
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: rögle ser väl mer och mer ut som de följer tälje.
Medans ett lag som Djurgårn ser mindre och mindre ut som de hamnar i botten
Medans ett lag som Djurgårn ser mindre och mindre ut som de hamnar i botten
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Antingen X i alla utom luleå som vinner. Då tar vi ju 2p på alla.
Eller oxå att luleå vinner och alla lagen efter torskar då skapar vi ju 3p lucka nedåt men tar inget uppåt.
Eller oxå att luleå vinner och alla lagen efter torskar då skapar vi ju 3p lucka nedåt men tar inget uppåt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: 2 dummare är bättre än 1? Eller ju fler kockar desto sämre soppa eller?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: chabi funkade ju med harju förut.
Så kanske bara skall skifta plats på han och lavander.
Så kanske bara skall skifta plats på han och lavander.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: kommer jag ihåg fel eller har inte lhf lhc ofta varit ganska målsnåla matcher. Eller väldigt målrika.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: Är verkligen markström rookie?
Fast båda kanske kom fram ifjol men inte spelade så mycket. Bara i år de spelat ordinarie
Fast båda kanske kom fram ifjol men inte spelade så mycket. Bara i år de spelat ordinarie
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: Äsch
De blir så kaxiga över sånt. Nu är han motiverad till nästa match igen.
Det viktiga är 3p och laget inte enskilda individer
De blir så kaxiga över sånt. Nu är han motiverad till nästa match igen.
Det viktiga är 3p och laget inte enskilda individer
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Huge: Precis.
De åkte runt och letade tacklingar istället för att tacklas när de skulle.
Och de gjorde absolut nada i PP
Sen släppte de 2 första på misstag och trasiga klubbor
och så var det uppförsbacke igen.
De åkte runt och letade tacklingar istället för att tacklas när de skulle.
Och de gjorde absolut nada i PP
Sen släppte de 2 första på misstag och trasiga klubbor
och så var det uppförsbacke igen.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Säkert. Bommade första men zappade lite och såg det stod 1-0 och sen slut 1-1 då var jag lite besviken.
Men helt klart är att de måste bryta ihop och komma igen.
Men framförallt visar de här matcherna efter jul hur ultratunn våran trupp är.
Men helt klart är att de måste bryta ihop och komma igen.
Men framförallt visar de här matcherna efter jul hur ultratunn våran trupp är.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: Nej de vinner för de gjorde mål på sina PP och vi inte.
Att de kör på målvakten spelar ingen roll. Hade vi bankat skiten ur killen hade de inte gjort det igen. Men det gjorde vi inte. Istället åkte vi runt och leta tacklingar helt i onödan.
Att de kör på målvakten spelar ingen roll. Hade vi bankat skiten ur killen hade de inte gjort det igen. Men det gjorde vi inte. Istället åkte vi runt och leta tacklingar helt i onödan.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: Han kanske inte tyckte det passade sig att andra neggade luleå.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Det finns en person på ett annat forum som påstår att vissa personer är negativa när påstår att kan förlora.
Det antyder väl iaf att de inte borde göra det.
Nu kom iaf ett snabbt reduceringsmål så nu är vi på G igen
Det antyder väl iaf att de inte borde göra det.
Nu kom iaf ett snabbt reduceringsmål så nu är vi på G igen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: had eju varit bättre skicka junisarna
eler lämnat VO
skaik borta är inte våra match
eler lämnat VO
skaik borta är inte våra match
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Modig hade ju brainshake så varför han ens är på bänken kan man ju undra
de lär väl iinte slänga in han o riskera ngt
de lär väl iinte slänga in han o riskera ngt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Et tu Brute: derby och ES går ju inte riktigt ihop.
blir ju bara fånigt
blir ju bara fånigt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
björn power: äre några gusten skall stå mot äre väl fbk.
han har väl bra stats mot dem.
spec i karlstad väl
han har väl bra stats mot dem.
spec i karlstad väl
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: alltid ngt
vi behöver ngn som kan spela med bartecko
men helst skulle det ju vara en avslutare nte en framspelare
vi behöver ngn som kan spela med bartecko
men helst skulle det ju vara en avslutare nte en framspelare
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: bara det att vi har svårt för de dära måstematcherna vi baa skall vinna.
Sen vinner vi massa matcher som inte spelar ngn roll.
Sen om det stämmer att de åkte buss till ängelholm så kan jag förstå varför dde torskar. Var det Robs Ide eller? ängelolm har ju flygplats o allt
Sen vinner vi massa matcher som inte spelar ngn roll.
Sen om det stämmer att de åkte buss till ängelholm så kan jag förstå varför dde torskar. Var det Robs Ide eller? ängelolm har ju flygplats o allt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: sist blir nog svårt
finns så mångs kassa tjockhultslag i serien
men söderut iaf blir det nog
finns så mångs kassa tjockhultslag i serien
men söderut iaf blir det nog
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: vad händer med segertåget? är det guldlasten som är för tung?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
JOY: jadu ser ut som du fick rätt
vem tusan hade trott vi skulle toppa serien på annandan.
Jag trodde vi skulle vara närmast avsågade.
vem tusan hade trott vi skulle toppa serien på annandan.
Jag trodde vi skulle vara närmast avsågade.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
tk75: God Ju Hit och God Jul dit
Idag är det för bövelen match. Krossa Modo
Idag är det för bövelen match. Krossa Modo
+ 1
Föregående · 9 · Nästa