Historik
Föregående · 10 · Nästa
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Salcin: tvillingar , bröder, en gammal bekant och en stor plånbok.
Vad skall man tro av allt det där?
Vad skall man tro av allt det där?
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: så kommer våran superduo tebaka skadade.
lägg ned tre konor och framförallt alla dessa tramsturneringar.
De kan ha några träningsmatcher inför VM istället
lägg ned tre konor och framförallt alla dessa tramsturneringar.
De kan ha några träningsmatcher inför VM istället
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: En annan sak jag tänkte på.
Vi är i delad ledning och det lag vi haft svårast mot är de som ligger SIST
Vi är i delad ledning och det lag vi haft svårast mot är de som ligger SIST
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: jag hade trott det skulle vara typ 6+6 lag och vi skulle höra till de nedre 6.
Nu är det istället 7+5 och vi hör till den övre gruppen.
Och den övre av de 7 dessutom.
Återstår att se vartåt det lider men vi ligger way över mina bästa förhoppningar iaf.
Nu är det istället 7+5 och vi hör till den övre gruppen.
Och den övre av de 7 dessutom.
Återstår att se vartåt det lider men vi ligger way över mina bästa förhoppningar iaf.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: Ser ut som Föreningen dubbla upp Cluben idag.
Krossa :-)
kul Robin fick göra 2.
Krossa :-)
kul Robin fick göra 2.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: ja det är väl det troliga.oavsett ditt spel.
för det innebär ju trots allt poäng och förlust
för det innebär ju trots allt poäng och förlust
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: förmodligen
jag har spelat på cluben
så vi lär väl ta poäng enligt all logik
jag har spelat på cluben
så vi lär väl ta poäng enligt all logik
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: hur jävla nära var inte umicevic på slutet
tar den på axeln eller gick den verkligen rätt ut
tar den på axeln eller gick den verkligen rätt ut
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: att han inte gör mål försöker han skylla på ngn skada.
Men alla totalt sopiga hakningar då?
Är det en hjärnskada månne?
Men alla totalt sopiga hakningar då?
Är det en hjärnskada månne?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: kommer nog 2-2 på slutet och 3-2 i OT
och förmodligen likadant mot timrå.
verkar vara ngn sorts std mot skitlagen
och förmodligen likadant mot timrå.
verkar vara ngn sorts std mot skitlagen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: och ssk bränner 5 mot 3 men vi lyckas utnyttja vårat
så 0-2 helt plötsligt
så 0-2 helt plötsligt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: uh nära
jo det behövs 3or i de hära så-kallade måstematcherna.
Och ssk är ju lite på g och har ny coach så vore fint ta död på det.
jo det behövs 3or i de hära så-kallade måstematcherna.
Och ssk är ju lite på g och har ny coach så vore fint ta död på det.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: lär av j20 de är väl obesgrade i sudden och straffar
alaget är sämst. tappar ju allt på slutet
alaget är sämst. tappar ju allt på slutet
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: jag tror nog skaik vinner
typ efter OT eller så.
Men jag lira på dem + att greken gör mål så hoppas det hjälper
typ efter OT eller så.
Men jag lira på dem + att greken gör mål så hoppas det hjälper
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: Ja en riktigt sålig retur från ett sketet vimkelskott.
Ett mål ur ingenting pga det.
Det får han faktiskt ta på sig
Ett mål ur ingenting pga det.
Det får han faktiskt ta på sig
Luleå HF > Sv: Kvällens match
MarcusElving: äsch du kan gott bränna bocken endå.
Brynäs tog ju poäng senast trots de var nästan uträknade. Det duger väl som orsak.
Brynäs tog ju poäng senast trots de var nästan uträknade. Det duger väl som orsak.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
MarcusElving: Ut och bränn bocken nu får o fira!!!
PS. Vi lulefans är inte helt förtjust i Brynäs av alla lag heller DS
PS. Vi lulefans är inte helt förtjust i Brynäs av alla lag heller DS
Luleå HF > Sv: Kvällens match
skalpjägaren: blåst är blåst.
är svårt att oblåsa.
Men sen kan man ju fråga sig varför han blåser?
är svårt att oblåsa.
Men sen kan man ju fråga sig varför han blåser?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: Ja det var ingen vacker 3e period.
Men 3p rullar in iaf.
och 11 raka med poäng.
Men 3p rullar in iaf.
och 11 raka med poäng.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: nu gäller det kontra in ett mål för annars vänder VF det här i 3e som de pressar nu
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: jaså är HS dött.
Man kanske skulle skipap avdelningar och slå ihop allt till ES dårå
Är ju endå trådat för ev klubbspecifika diskussioner.
Man kanske skulle skipap avdelningar och slå ihop allt till ES dårå
Är ju endå trådat för ev klubbspecifika diskussioner.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: Jag tycker det är ett ganska märkligt fenomen att det alltid blir full aktivitet i det här forumet.
Har inte de 11 andra ES klubbarna egna forum? Eller är de ingen där? Eller är det bara för lulebor är så lättretade som folk härjar här?
Har inte de 11 andra ES klubbarna egna forum? Eller är de ingen där? Eller är det bara för lulebor är så lättretade som folk härjar här?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: trick idag igen.
Men inga kepsar inom synhåll för kameran
Men inga kepsar inom synhåll för kameran
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: såg en annan intressant grej.
Att luleå och lhc har samma målskillnad.
Fast lhc har ju aningens bättre facit på de målen. Luleå gör fler non-impact goals.
Att luleå och lhc har samma målskillnad.
Fast lhc har ju aningens bättre facit på de målen. Luleå gör fler non-impact goals.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: Borde det inte vara att ni kommer sist i serien?
Känns konstigt kombinera förhandstips med dåtidsform eller vad det kan heta.
Känns konstigt kombinera förhandstips med dåtidsform eller vad det kan heta.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Linkan: Brun Hårig Sjuk Sköterska söker kassa medarbetare.
Skrivihop.nu
Skrivihop.nu
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: Det handlar ju om att vinna SM inte leda serien.
Dessutom är väl knappast luleå ett lag för serieseger. De är nog glada så länge de är på den här sidan av strecken.
Dessutom är väl knappast luleå ett lag för serieseger. De är nog glada så länge de är på den här sidan av strecken.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: betyget är väl att serien är en lång transportsträcka mot slutspel eller kval.
och att det är först där det gäller ngt.
och att det är först där det gäller ngt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: He's good he's gone
win-win för lhc.
utfyllnad för lhf.
Fast vore ju spännande om han var centern som får ut ngt med lubos.
win-win för lhc.
utfyllnad för lhf.
Fast vore ju spännande om han var centern som får ut ngt med lubos.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
distanserad: Spelar de såhär bra gratis hoppas jag verkligen inte att vi betalar dem i onödan
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: Dynastin?
LHC är ett köplag.
LHF 1 LHC 0
Och i den här täta serien så är vi snabbt sist igen om vi börjar förlora. Vi behöver mer separation ur vår hysteriska form
LHC är ett köplag.
LHF 1 LHC 0
Och i den här täta serien så är vi snabbt sist igen om vi börjar förlora. Vi behöver mer separation ur vår hysteriska form
Föregående · 10 · Nästa