Historik
Föregående · 8 · Nästa
Fotboll > Sv: Allsvenskan
Bissett19: comslem skulle iaf betala tillbaka pengar för den svarta matchen.
ALltid ngt.
Men det hjälper ju inte ÖIS direkt.
Blir en tung säsong i väntan på nedflyttning igen :-(
ALltid ngt.
Men det hjälper ju inte ÖIS direkt.
Blir en tung säsong i väntan på nedflyttning igen :-(
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
spud: han langade ju bara upp pass till Obie som sköt
Vem skall han passa nu?
Dessutom valde ofta sandström istället och han kan inte passa.
Vem skall han passa nu?
Dessutom valde ofta sandström istället och han kan inte passa.
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Lindberg Råkkar: obsut? du menar den där snubben du alltid klaga på?
Jo vi behöver en PP back. Vi har ju bara defensiva backar htttils vad det verkar.
Jo vi behöver en PP back. Vi har ju bara defensiva backar htttils vad det verkar.
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
björn power: förmodligen.
samt fylla ut hålen med allsvenskar
samt fylla ut hålen med allsvenskar
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Portello: Det låter som i dagens tidning att Pierre skall skriva nytt 2års.
Verkar ju bra som en start iaf.
Verkar ju bra som en start iaf.
Luleå HF > Sv: Hejja Lule =))
Albert Hall: Hade omark o harju varit kvar och osten hade värvat abbots då hade det varit ngt.
Du är det bara same same but diferent.
Hyrköp istället för egen verksamhet.
Du är det bara same same but diferent.
Hyrköp istället för egen verksamhet.
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
alfnisse: Och ledin har spelat deyga 7 min med colorado
Så nu väntar vi bar apå att isen skall gå ...
Så nu väntar vi bar apå att isen skall gå ...
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
LL: Osten har ju sagt att omark o harju redan är ersatta iaf.
Abbots ville väl inte säga ngt förräns säsongen var slut oavsett.
Däremot kan man ju undra vad som fått dem byte rögle mot luleå om det nu är dem. Dessutom vad som får luleå vara ett bättre lag med dem än rögle var?
Abbots ville väl inte säga ngt förräns säsongen var slut oavsett.
Däremot kan man ju undra vad som fått dem byte rögle mot luleå om det nu är dem. Dessutom vad som får luleå vara ett bättre lag med dem än rögle var?
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
65selander: tjaa abbotts har väl funkat i år och jag har ju alltid velat ha transatlanter så varför inte.
Men de är ju som redan välscoutade.
Had eju varit kul med ngn som inte lirat i ES redan.
Men de är ju som redan välscoutade.
Had eju varit kul med ngn som inte lirat i ES redan.
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
65selander: får man skämta den andra april med?
nåja vi måste ju ha ngt lag att ställa upp med.
får väl bli en massa hopskrap
jonte warg abbots och lite allsvenskar.
nåja vi måste ju ha ngt lag att ställa upp med.
får väl bli en massa hopskrap
jonte warg abbots och lite allsvenskar.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Vadå
Den där innebandysnubben med zorro-finten är ju plagierad av varende jävel numer.
Omark lär väl föda en hel generation kommunseriekids som ser vad gör och apar efter.
Sen om ngn blir lika framgångsrik och når elitserien är väl en annan femma.
Men förhoppningsvis
Den där innebandysnubben med zorro-finten är ju plagierad av varende jävel numer.
Omark lär väl föda en hel generation kommunseriekids som ser vad gör och apar efter.
Sen om ngn blir lika framgångsrik och når elitserien är väl en annan femma.
Men förhoppningsvis
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
björn power: bara bra om vi slipper artister..
Eller iaf de statister som lirat i luleå under säsongen.
Eller iaf de statister som lirat i luleå under säsongen.
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Lindberg Råkkar: Vi har väl Raffl eller vad han heter oxå.
Skall väl lira Top2 lines kan man tro
Skall väl lira Top2 lines kan man tro
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: ja skönt att cluben åkte.
får lener gå nu?
Och vad händer med deras målvaktsdribbel till nästa säsong?
får lener gå nu?
Och vad händer med deras målvaktsdribbel till nästa säsong?
Luleå HF > Sv: J20
Bolivar: ja blir väldigt intressant se vad det blir för elitserie öht.
Bra spelare försvinner till NHL
Mindre bra spelare försvinner till Ryssland????
Ytterligare spelare försvinner till Europa
Och hit värvar vi det bästa från allsvenskan och det som blir över från andra ställen.
Och luleå är väl knappast förstavalet för spelare.
Bra spelare försvinner till NHL
Mindre bra spelare försvinner till Ryssland????
Ytterligare spelare försvinner till Europa
Och hit värvar vi det bästa från allsvenskan och det som blir över från andra ställen.
Och luleå är väl knappast förstavalet för spelare.
Luleå HF > Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Portello: Får väl hoppas han frisknar till till sommarträningen drar igång då.
Vore ju synd om vi re-signar en skadad spelare.
Är ju lite våran specialitet att skicka spelare till invalidlistan
Vore ju synd om vi re-signar en skadad spelare.
Är ju lite våran specialitet att skicka spelare till invalidlistan
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: Och det runt runtgående återtåget startar med en smärre urspårning
2-3 hemma mot kringlorna.
Skönt att se
2-3 hemma mot kringlorna.
Skönt att se
Luleå HF > Sv: Hur går kvartsfinalserien mot Frölunda?
Andersson: Visst är det en stor skandal
Men det är ju rent pinsamt att kräva omspel i en match där man får spö med 5-1
Men det är ju rent pinsamt att kräva omspel i en match där man får spö med 5-1
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Jo men du skrev de är de enda som skapar ngt 5 mot 5.
Men det mesta verkar skapa i 5 mot 4
Iaf det som ger resultat.
Nu spelar inte det ngn roll.
Så länge artisterna är statister så blir det bara 2 bortamatcher.
Men det mesta verkar skapa i 5 mot 4
Iaf det som ger resultat.
Nu spelar inte det ngn roll.
Så länge artisterna är statister så blir det bara 2 bortamatcher.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
PEN: Artist = Statist
Är väl taskigt såga Victor endå. Han får ju inte ens lira för penningjägarna måste ha sin istid. Och Lidhammar blir bänkad trots han är den enda som skapar ngt 5 mot 5
Är väl taskigt såga Victor endå. Han får ju inte ens lira för penningjägarna måste ha sin istid. Och Lidhammar blir bänkad trots han är den enda som skapar ngt 5 mot 5
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: det är nog säkert kört för idag.
vi måste upp 2 snäpp i banan och sätta lite tryck så vi får chanser och genrerar PP.
vi måste upp 2 snäpp i banan och sätta lite tryck så vi får chanser och genrerar PP.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: fan vad nervöst
är ju spel mot ett mål.
gäller ta vara på de få chanser vi har
att få ut pucken i bp
att få till avslut i anfallszon
att ta vara på pp
är ju spel mot ett mål.
gäller ta vara på de få chanser vi har
att få ut pucken i bp
att få till avslut i anfallszon
att ta vara på pp
Luleå HF > Sv: Hur går kvartsfinalserien mot Frölunda?
Bolivar: DIF alla dar i veckan.
Men det är ju en personlig reflektion.
Jag hade ju helst sett modo och tik i kvalserien och senare allsvenskan.
Men det är ju en personlig reflektion.
Jag hade ju helst sett modo och tik i kvalserien och senare allsvenskan.
Luleå HF > Sv: Hur går kvartsfinalserien mot Frölunda?
Bolivar: Vore roligare om TIK bommat slutspel.
Luleå HF > Sv: Hur går det för Luleå Hockey den här säsongen?
Albert Hall: Låt han spela från start nästa säsong så är ju allsvenskan given.
Föregående · 8 · Nästa
Scanlastbilar kanske.
Men kiosker.