Historik
Föregående · 34 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: J-20
2-3 efter sudden. I paus visade de tydligen högklassig underhållning på TV:n.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda
lillovechkin:
"Trender är gjorda för att brytas..."
Vet du att MoDo bröt en trend i matchen mot er? Vi har en trend som går ut på att bryta andra lags trender (både förlust- och vinsttrender) - men det blev det minsann inget av den här gången!
"Trender är gjorda för att brytas..."
Vet du att MoDo bröt en trend i matchen mot er? Vi har en trend som går ut på att bryta andra lags trender (både förlust- och vinsttrender) - men det blev det minsann inget av den här gången!
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Wayne Gresky:
Jag har inte reflekterat så mycket över saken förrän någon började prata om uppflyttning.
Jag har inte reflekterat så mycket över saken förrän någon började prata om uppflyttning.
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Metal Guru:
Jag vet inte, jag brukar inte leka med pyramider så ofta. Jag tänkte att man var sämre om man spelade i 11:321 än om man spelade i 11:1, men det är man alltså inte?
Jag vet inte, jag brukar inte leka med pyramider så ofta. Jag tänkte att man var sämre om man spelade i 11:321 än om man spelade i 11:1, men det är man alltså inte?
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Wayne Gresky:
Ingen logik, alltså. Nu blev det ju ännu mer fascinerande. Kan det vara så att man helt enkelt lottas in i en division ovanför?
Ingen logik, alltså. Nu blev det ju ännu mer fascinerande. Kan det vara så att man helt enkelt lottas in i en division ovanför?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello:
Ni kanske kan ha en tävling mellan supporters där den som vinner får äran att stå i mål?
Ni kanske kan ha en tävling mellan supporters där den som vinner får äran att stå i mål?
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Gidde:
Men innebär det att om man kommer bland de två första i divsion 12:325 så flyttas man liksom snett uppåt?
Men innebär det att om man kommer bland de två första i divsion 12:325 så flyttas man liksom snett uppåt?
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Salle:
Oj, jag såg just att jag leder min division i Vetligan. Hur fungerar det egentligen med divisioner och uppflyttning, när det är en massa subdivisioner till nästan alla divisioner?
Oj, jag såg just att jag leder min division i Vetligan. Hur fungerar det egentligen med divisioner och uppflyttning, när det är en massa subdivisioner till nästan alla divisioner?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Martin S:
Fy fanken vad han ser ut... Är det verkligen sant att han tittar på MTV, eller ljög han?
Fy fanken vad han ser ut... Är det verkligen sant att han tittar på MTV, eller ljög han?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Hahaha! Undrar om inte "de tog bort den för många år sen" ändå är det roligaste. Borde man inte hänga med i vad som händer vad gäller regeländringar från säsong till säsong?
Hahaha! Undrar om inte "de tog bort den för många år sen" ändå är det roligaste. Borde man inte hänga med i vad som händer vad gäller regeländringar från säsong till säsong?
MoDo Hockey > Sv: 20080221: Frölunda - Timrå
Frisco:
Det var lite nervöst där vid 2-1. Skönt att få ett dubbelmål sen.
Det var lite nervöst där vid 2-1. Skönt att få ett dubbelmål sen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge:
Jag tycker att det finns ungefär åtta lag som platsar i ES.
Jag tycker att det finns ungefär åtta lag som platsar i ES.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
Det vore lämpligt om MIF gick upp i ES, alltså?
Det vore lämpligt om MIF gick upp i ES, alltså?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs 2008-02-21
Salle:
Skum grej, det här med Zacke. Han får börja träna på att dricka!
Skum grej, det här med Zacke. Han får börja träna på att dricka!
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs 2008-02-21
Wayne Gresky:
Åh, jag vet ingenting. Jag tyckte bara att det var fler än jag som undrade varför inte Hasse var med igår.
Åh, jag vet ingenting. Jag tyckte bara att det var fler än jag som undrade varför inte Hasse var med igår.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs 2008-02-21
Gidde:
Aha. Jag har inte tidningen, så jag får förlita mig på vad som står på nätet och vad andra berättar för mig.
Aha. Jag har inte tidningen, så jag får förlita mig på vad som står på nätet och vad andra berättar för mig.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Info på åffisjella om Zackes skada. Väldigt...tydligt vad som hände.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Paddan:
Då tycker jag att du ska fokusera särskilt på Timråiterna och se till så att de inte loggar in på HS, så ska det nog gå bra.
Då tycker jag att du ska fokusera särskilt på Timråiterna och se till så att de inte loggar in på HS, så ska det nog gå bra.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Cyklob:
Närå, det står ett par sidor bak i den här gästboken faktiskt.
Närå, det står ett par sidor bak i den här gästboken faktiskt.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Cyklob:
Såg du vad Warg sa till sina lagkamrater efter målet? Det var visst något i stil med "Fuck off, jag gillar Timrå bättre".
Såg du vad Warg sa till sina lagkamrater efter målet? Det var visst något i stil med "Fuck off, jag gillar Timrå bättre".
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
AM:
I bytet före han sa det, måste han ju mena. "I förra bytet, då kunde du inte tacklas!", typ.
I bytet före han sa det, måste han ju mena. "I förra bytet, då kunde du inte tacklas!", typ.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Få se. Man blir raderad i Timråboken för ett jävligt galet inlägg. Då postar man samma sak i nedbantad version i MoDoboken? Logik.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Salle:
Äh, så ofattbart är det väl inte. Han är arg och gnäller hos domaren. Vad kan man förvänta sig att domaren gör? Tar utvisning på Timråspelaren? Knappast...
Äh, så ofattbart är det väl inte. Han är arg och gnäller hos domaren. Vad kan man förvänta sig att domaren gör? Tar utvisning på Timråspelaren? Knappast...
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Haha. Tre mål på femton skott! Åååh, Johan Backlund, tjalalalala... Märkte ni förresten att Werner fick en tia i samband med målet? Inte konstigt att han var arg, skulle jag vilja säga...
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Är det förresten någon som kan polska som vet hur man uttalar Zajkowski? Var kommentatorn rätt ute någon gång (med Tjajkowski eller Schajkowski)?
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Hawerchuk:
Aha. Var det en Timråsupporter som ville slippa se honom på isen, eller?
Aha. Var det en Timråsupporter som ville slippa se honom på isen, eller?
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Jahaja, det var den matchen. Hade varit intressant att veta varför Krizan avstod.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-02-19
Poffa:
Vad Frisco än tar så är jag billigare!
Eller, äh. Skitsamma.
Vad Frisco än tar så är jag billigare!
Eller, äh. Skitsamma.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge:
Jag tror att han ligger och myser med sin käraste ägodel.
Jag tror att han ligger och myser med sin käraste ägodel.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så räcker det visst inte att kopiera en arena för att kunna kopiera ett helt koncept.
Vetgirig.nu > Sv: Ilska när man svarat (nästan) rätt men likförbannat får fel
Gidde:
Ja, dumma dig. Han hette ju inte Carl-Michael. Hur skulle det låta?
Ja, dumma dig. Han hette ju inte Carl-Michael. Hur skulle det låta?
MoDo Hockey > Sv: Slutet för Foppa?
Poffa:
Det verkar väl rimligt. Ingen idé att hasta fram något om han nu ska göra comeback.
Det verkar väl rimligt. Ingen idé att hasta fram något om han nu ska göra comeback.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Jag tror inte att det har så mycket med vätskan att göra, bakom 401 ser man inte mycket av isen hur man än gör.
Jag tror inte att det har så mycket med vätskan att göra, bakom 401 ser man inte mycket av isen hur man än gör.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:
Jag har aldrig stått mellan rad sju och tio. Jag har stått i Swedbank en gång, då stod jag på raden näst längst upp. Jag såg dåligt ändå. Viva sittplats!
Jag har aldrig stått mellan rad sju och tio. Jag har stått i Swedbank en gång, då stod jag på raden näst längst upp. Jag såg dåligt ändå. Viva sittplats!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:
Var går egentligen gränsen för vad som är "snart"?
Var går egentligen gränsen för vad som är "snart"?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:
Och du tror att JAG är bevandrad i var bortasupportrar får stå? Jag har för mig att det är så att alla klackar förutom Timrås och LHC:s får stå längst upp.
Och du tror att JAG är bevandrad i var bortasupportrar får stå? Jag har för mig att det är så att alla klackar förutom Timrås och LHC:s får stå längst upp.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NordaBoy:
Jag tror att alla flyg gick som de skulle, så jag gissar på att han kom fram.
Jag tror att alla flyg gick som de skulle, så jag gissar på att han kom fram.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:
Tveksamt att shinza skulle genomföra en sådan förändring, va? Det är väl samma sak som i alla arenor, man får välja plats smart om man vill se riktigt bra. D.v.s. inte ställa sig längst ner...
Tveksamt att shinza skulle genomföra en sådan förändring, va? Det är väl samma sak som i alla arenor, man får välja plats smart om man vill se riktigt bra. D.v.s. inte ställa sig längst ner...
Vetgirig.nu > Sv: Hockeysnackligor för Hockeysnackare?
Metal Guru:
Jag tycker att det är tråkigt att icke-HS:are är med.
Jag tycker att det är tråkigt att icke-HS:are är med.
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Gidde:
Jag är pepp på att klättra nu, jag... ;)
Jag är pepp på att klättra nu, jag... ;)
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Wayne Gresky:
När drar nästa omgång av HS-raketen igång?
När drar nästa omgång av HS-raketen igång?
Vetgirig.nu > Sv: Andra vetgirig-tävlingar
På tal om stress så gjorde jag en tävling i förmiddags utan att tänka på vad det var för något. Efter att ha klurat lite på de första tre-fyra frågorna upptäckte jag att det var På minuten. Oops. Fast jag vann med 2-1, snacka om flyt...
Föregående · 34 · Nästa