Historik
Föregående · 5 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim:
Jag som tyckte Brett hade bevisat att de använt översättningssajt... Överlag skulle nog de flesta ställen behöva granska allt som trycks lite noggrannare, faktiskt.
Jag som tyckte Brett hade bevisat att de använt översättningssajt... Överlag skulle nog de flesta ställen behöva granska allt som trycks lite noggrannare, faktiskt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Intressant punkt på ledningsmöte. "Hörni, vi måste sluta använda översättningssidor när vi vill ha en text på engelska."
Intressant punkt på ledningsmöte. "Hörni, vi måste sluta använda översättningssidor när vi vill ha en text på engelska."
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Salle:
Det är häftigt! Känns lite vemodigt att det är över.
Det är häftigt! Känns lite vemodigt att det är över.
MoDo Hockey > Sv: Luleå - MODO Hockey 2009-12-12, kl 18:30
Fick följande SMS från Lulio: "Finns ett gäng modoiter här också. De gör ingen bra reklam för klubben. Förutsatt att de inte är handikappade alltså". Har LJ ordnat resa?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Apropå årsmötet - hade vi ngn på plats? Jag är lite intresserad av att veta om det togs beslut om reviderade stadgar.
Apropå årsmötet - hade vi ngn på plats? Jag är lite intresserad av att veta om det togs beslut om reviderade stadgar.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2009-12-05
AM:
Jag undrar mest vad det är för något, de där grejerna på pinnar.
Jag undrar mest vad det är för något, de där grejerna på pinnar.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2009-12-05
Lumber Jack:
Det där köttberget såg inte så aptitligt ut...
Det där köttberget såg inte så aptitligt ut...
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2009-12-05
Den här tråden passar ju bra vad gäller domarinsatsen i gårdagens match.
Det skulle vara intressant att veta hur spelarna tänker kring det här. Gillar de att man får haka och hänga och klänga?
Det skulle vara intressant att veta hur spelarna tänker kring det här. Gillar de att man får haka och hänga och klänga?
MoDo Hockey > Sv: Vilken är målvakt nästa match?
Frisco:
Spelar man ryggsäckshockey i innebandy? Jag är förvirrad.
Spelar man ryggsäckshockey i innebandy? Jag är förvirrad.
Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
73Sjöbba:
Ojdå, jag svarade i Caféboken. Klipper in här då:
Nej, jag håller med dig. Det borde åtminstone finnas möjligheten att välja själv om man vill se filmerna som länkar eller inbäddade i inläggen.
Ojdå, jag svarade i Caféboken. Klipper in här då:
Nej, jag håller med dig. Det borde åtminstone finnas möjligheten att välja själv om man vill se filmerna som länkar eller inbäddade i inläggen.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
73Sjöbba:
Nej, jag håller med dig. Det borde åtminstone finnas möjligheten att välja själv om man vill se filmerna som länkar eller inbäddade i inläggen.
Nej, jag håller med dig. Det borde åtminstone finnas möjligheten att välja själv om man vill se filmerna som länkar eller inbäddade i inläggen.
MoDo Hockey > Sv: Vilken är målvakt nästa match?
arnio:
Innebandy. Är det en sådan där sport där man inte får haka och sådär? Typ som hockey?
Innebandy. Är det en sådan där sport där man inte får haka och sådär? Typ som hockey?
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MODO Hockey 2009-12-03
spud:
Haha, ja. Det är ju fantastiskt att skriva hela den där artikeln och avsluta med den kommentaren.
Haha, ja. Det är ju fantastiskt att skriva hela den där artikeln och avsluta med den kommentaren.
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MODO Hockey 2009-12-03
Enligt Hockeyligan står det 19-21 i tekningar nu...
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Schtaan 2009-12-01, kl 19:00
Viskarn:
Jag tror det var för att ge Foppa och Macke ett guldläge att komma in och avgöra.
Jag tror det var för att ge Foppa och Macke ett guldläge att komma in och avgöra.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Och för folk som inte är rädda för klackar i Sthlm finns det visst biljetter igen...
Och för folk som inte är rädda för klackar i Sthlm finns det visst biljetter igen...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hawerchuk:
Det fanns på K höger, längst ner. Där satt jag en gång. Såg i princip ingenting av matchen.
Det fanns på K höger, längst ner. Där satt jag en gång. Såg i princip ingenting av matchen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Jag tänkte köpa biljetter till Frölunda-MoDo i andra halvan av januari, men där fanns det bara dåliga platser kvar...
Jag tänkte köpa biljetter till Frölunda-MoDo i andra halvan av januari, men där fanns det bara dåliga platser kvar...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:
Det kommer säkert att stå sådana där hajar utanför Hovet och kränga svindyra biljetter... ;)
Det kommer säkert att stå sådana där hajar utanför Hovet och kränga svindyra biljetter... ;)
MoDo Hockey > Sv: Invasion Ståplats!
Hawerchuk:
Vad skrek klacken egentligen efter att Susse presenterats? Lät som "VM-guld, VM-guld, VM-guld".
Vad skrek klacken egentligen efter att Susse presenterats? Lät som "VM-guld, VM-guld, VM-guld".
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Rögle 2009-11-28, kl 18:30
Modoante:
Jag gillar boten för att missa tre träningar...
Jag gillar boten för att missa tre träningar...
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Rögle 2009-11-28, kl 18:30
hellge:
Men vem är det som går runt och filmar allt det där och lägger upp det oredigerat på nätet? Har fullt upp med att studera NYR-tröjan. Fin. Skulle sova, men det här verkar vara en hel långfilm...
Men vem är det som går runt och filmar allt det där och lägger upp det oredigerat på nätet? Har fullt upp med att studera NYR-tröjan. Fin. Skulle sova, men det här verkar vara en hel långfilm...
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Rögle 2009-11-28, kl 18:30
hellge:
Alltså...vad är det jag tittar på?
Alltså...vad är det jag tittar på?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki Nine:
Låter lovande att de tycker att nya ledningen är mycket bättre att förhandla med...
Låter lovande att de tycker att nya ledningen är mycket bättre att förhandla med...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:
Men åh, jag som varit sugen på tårta så länge!
Men åh, jag som varit sugen på tårta så länge!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bra att de visade en bild, så även vi döva förstår vad de pratar om.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Hoppas ni rapporterar i realtid, för jag sitter i telefonmöte så jag kan bara titta på bilder.
Hoppas ni rapporterar i realtid, för jag sitter i telefonmöte så jag kan bara titta på bilder.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:
Det har väl stått på allehanda.se ett tag?
Det har väl stått på allehanda.se ett tag?
MoDo Hockey > Sv: Playoff 2010
shinzawai:
Haha, ja. Doktorn sa att man brukar kunna gissa sig till, men att det inte går att vara helt säker utan röntgen. Fast det var nog när jag gick i högstadiet, så det kan ju ha ändrat sig. (Det lustiga är att han sa det för att förklara varför de inte alltid skriver ut penicillin för bihåleinflammation, men sedan ändå skrev ut det.)
Google rules.
Haha, ja. Doktorn sa att man brukar kunna gissa sig till, men att det inte går att vara helt säker utan röntgen. Fast det var nog när jag gick i högstadiet, så det kan ju ha ändrat sig. (Det lustiga är att han sa det för att förklara varför de inte alltid skriver ut penicillin för bihåleinflammation, men sedan ändå skrev ut det.)
Google rules.
MoDo Hockey > Sv: Playoff 2010
NuMo:
På allehanda.se. Finna kommentaren? Är det du som författar de där mailen man får ibland om att banken behöver ens inloggningsuppgifter?
På allehanda.se. Finna kommentaren? Är det du som författar de där mailen man får ibland om att banken behöver ens inloggningsuppgifter?
MoDo Hockey > Sv: Playoff 2010
NuMo:
Den här kommentaren?
"Skrivet 25 nov 2009 01:35 Carl S. Berg (Ej registrerad)
Kan bekräfta att det är en ny, stor sponsor som presenteras.
Liksom att Foppa hade problem med ett/några revben. Inga bihålor. Om nu någon gick på den.
Modo skrattar för övrigt åt KHL. Lägg ner de spekulationerna."
Den här kommentaren?
"Skrivet 25 nov 2009 01:35 Carl S. Berg (Ej registrerad)
Kan bekräfta att det är en ny, stor sponsor som presenteras.
Liksom att Foppa hade problem med ett/några revben. Inga bihålor. Om nu någon gick på den.
Modo skrattar för övrigt åt KHL. Lägg ner de spekulationerna."
MoDo Hockey > Sv: Playoff 2010
zigge:
Ja, för jag är läkare! Nä, men till mig har de sagt att det egentligen inte går att diagnostisera bihåleinflammation utan att röntga. Fast det var iofs på en vårdcentral de sa det, så de kanske bara hittade på.
Ja, för jag är läkare! Nä, men till mig har de sagt att det egentligen inte går att diagnostisera bihåleinflammation utan att röntga. Fast det var iofs på en vårdcentral de sa det, så de kanske bara hittade på.
MoDo Hockey > Sv: Playoff 2010
shinzawai:
Äsch. Bihåleinflammation? Då äter man penicillin och så är man bra på någon vecka... Undrar förresten om de röntgar för att ta reda på om det verkligen är bihåleinflammation i det här fallet, eller om de bara chansar (som de alltid gör på vårdcentraler när vanligt folk går dit).
Äsch. Bihåleinflammation? Då äter man penicillin och så är man bra på någon vecka... Undrar förresten om de röntgar för att ta reda på om det verkligen är bihåleinflammation i det här fallet, eller om de bara chansar (som de alltid gör på vårdcentraler när vanligt folk går dit).
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
Nikki Nine:
Herregud, vad det är jobbigt att lyssna på finnar när de ska försöka göra sig förstådda. =)
Herregud, vad det är jobbigt att lyssna på finnar när de ska försöka göra sig förstådda. =)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Nikki Nine:
Jag gissar att det har något att göra med pengar...
Jag gissar att det har något att göra med pengar...
MoDo Hockey > Sv: Invasion Ståplats!
hellge:
Alltså. Att jag ska jobba i helgen planerades in typ i juni. Jag vet inte när de började planera den här invasionen, men jag tror nog att det var senare än så. Vad ska jag byta, menar du?
Alltså. Att jag ska jobba i helgen planerades in typ i juni. Jag vet inte när de började planera den här invasionen, men jag tror nog att det var senare än så. Vad ska jag byta, menar du?
MoDo Hockey > Sv: Invasion Ståplats!
spud:
Akta så du inte blir hopblandad med Foppa då, bara. Fast det kanske inte är så många TIKar där, iofs...
Akta så du inte blir hopblandad med Foppa då, bara. Fast det kanske inte är så många TIKar där, iofs...
Föregående · 5 · Nästa
Fan vad jag är besviken över att jag missade det där evenemanget. Var det någon annan som var där?