https://youtu.be/Z5NGd3dwv3E
Historik
Föregående · 30 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ja, fy f.n vad många troll som dyker upp!
Länkar:
https://youtu.be/Z5NGd3dwv3E
https://youtu.be/Z5NGd3dwv3E
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeyälskaren: 1) Brynäs valde att hantera ärendet korrekt, men med facit hand borde man vikt ner sig för pöbeln.
2) Att någon i toppen läcker är tragiskt och det avskyr vi nog alla. Brott?
3) Intressant, visar att du enbart trollar. Dessutom måste du skapa ett nick enbart för det, tragiskt!
2) Att någon i toppen läcker är tragiskt och det avskyr vi nog alla. Brott?
3) Intressant, visar att du enbart trollar. Dessutom måste du skapa ett nick enbart för det, tragiskt!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spock: Det gäller oss alla! Men tycker att det är ett antal personer som går under annan lagtillhörighet som uttrycker sig på ett sätt både här och i sina egna böcker som gör att jag undrar hur det är ställt där uppe.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Bulan var väl en värvning omgärdad av varningssignaler.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Det är helt klart att Brynäs måste scouta noggrannare så vi inte plockar in rötägg i truppen. Sedan är det jävligt olyckligt att allt sker då Brynäs ledning helt uppenbart är helt dysfunktionell och inte kapabel att hantera krisen på ett bra sätt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe: Vi måste jobba hårt på att påpeka att det var en Djurgårdare och en Modoit😉
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spock: Det är väl a och o för ett företag om något negativt händer; informera, informera och åter informera. Annars tappar man kontrollen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spock: Det hade varit väldigt enkelt att låtit Bulan vara ej tillgänglig för spel fortsatt under kvalet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Men knappast 9-10 miljoner för våra hemmamatcher i kvalet. Men det dyker kanske upp andra kompensationspengar också.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Men det är väl den sportsligt ansvarige i styrelsen som är den verkliga bossen, i sällskap med vilka?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Makita: Du menar att den prognos man hade om -19-20 miljoner var lite fel…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Lite intressant att han lämnar som en konsekvens av den genomlysning av organisationen som gjorts. Samma genomlysning som han påstod att han själv hade initierat.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Men det kan nog bli problematiskt eftersom folk har bidragit till ett annat ändamål, hur behjärtansvärt det än är.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lub: Lite klent med information från Brynäs i dagsläget. Ledningen består väl bara av styrelserester och en tillförordnad informatör...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Nu spekulerar jag bara, men min känsla är att Campese har varit bakbunden en längre tid och inte får uttala sig. Undrar vem som egentligen bestämmer i Brynäs?
Sedan de två misstänkta har varit i Brynäs i en säsong och deras värdegrund har satts betydligt tidigare i livet. Brynäs scouting har varit slapp under flera år och det kan naturligtvis slå på olika sätt.
Sedan de två misstänkta har varit i Brynäs i en säsong och deras värdegrund har satts betydligt tidigare i livet. Brynäs scouting har varit slapp under flera år och det kan naturligtvis slå på olika sätt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Men börjar få tillbaka den där känslan av illamående jag hade under kvalserien pga allt skit som händer i föreningen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: tycker nog att Boumedienne och Ekman förtjänar en plats med den positivism de kom in med.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Jag börjar förstå varför det är så tyst på informationsfronten😂
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: Modo var väl allsvenskans svar på HV.
Svårt att sia om hur det kommer att gå för HV, nya tränare nytt lag och ny liga. Kommer lagledningen få ihop truppen nästa säsong, det misslyckades totalt i år. Det som talar för är väl att man har bra ekonomiska resurser men det har ju visat sig att det inte räcker.
Svårt att sia om hur det kommer att gå för HV, nya tränare nytt lag och ny liga. Kommer lagledningen få ihop truppen nästa säsong, det misslyckades totalt i år. Det som talar för är väl att man har bra ekonomiska resurser men det har ju visat sig att det inte räcker.
+ 2
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno: Brynäs har agerat som de flesta arbetsgivare brukar, att avvakta utredningen innan åtgärder vidtas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hassan: Alla upprörda Timråiter kan väl vända sig direkt till Brynäs istallet för att få svar på sina frågor istället för på detta forum
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Lite osökt, så där…
Länkar:
https://youtu.be/HRyy4fa54SY
https://youtu.be/HRyy4fa54SY
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mikenomad: Så om någon skulle göra en polisanmälan gällande något du påstods ha gjort då skulle du vara ok med att din arbetsgivare suspenderade dig under de veckor/månader som förundersökningen pågår?
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Costanza: Men amorteringen anpassas väl till er betalningsförmåga emellanåt. 😉
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Marianne Faithfull såg jag på Malmen i Stockholm så även denna artist!
Länkar:
https://youtu.be/4usYs_Xu0oM
https://youtu.be/4usYs_Xu0oM
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker: A long, long time ago…
Länkar:
https://youtu.be/OorZcOzNcgE
https://youtu.be/OorZcOzNcgE
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly: Till alla betongsossar
Länkar:
https://youtu.be/3N_rNz2oAGA
https://youtu.be/3N_rNz2oAGA
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Kontrar med en Natti Natti aspirant.
Länkar:
https://youtu.be/vmWBSxC7AfM
https://youtu.be/vmWBSxC7AfM
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Vet inte om jag övertolkar men jag tycker det känns som den negativa ledarskapsbild han målar upp beskriver PA & Co.
Brynäs IF > Sv: Action delux
Peja: Jag hoppas att kostnaden för kontrakterade spelare är kraftigt sänkt även för kommande säsong. Annars finns väl inget utrymme för kvalitetsförbättring på de fåtal platser vi har möjlighet att förbättra.
Timrå/Björklöven kommer att ha en strålande chans att passera oss redan första säsongen.
Timrå/Björklöven kommer att ha en strålande chans att passera oss redan första säsongen.
Föregående · 30 · Nästa