https://youtu.be/n2jin0eOhCU
Historik
Föregående · 36 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Det tar vi med ett leende
Länkar:
https://youtu.be/n2jin0eOhCU
https://youtu.be/n2jin0eOhCU
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: Men det är väl vi som ska vända andra lags negativa trender? Hur lång är Malmös?
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
lapad: Kan ingen ta fram statisk över kommentator och resultat. Viktigare än Corsi
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Finns inget störande med Chicago. Det albumet fick jag i julklapp ’72.
Länkar:
https://youtu.be/IvmeEyVd5w8
https://youtu.be/IvmeEyVd5w8
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Det är väl fjärde eller femte matchen i rad nu som Brynäs gör säsongens sämsta period?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Rödin har kastat gipset och har en skena istället nu, kanske ett bra skydd mot alla slashingar...
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Du såg att det gällde 2014, året då Sundlöv lämnade BIF.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Det är väl så det brukar se ut, det tar två säsonger för uppflyttat lag att komma ikapp och troligen förbi Brynäs. Enda problemet är att överleva första säsongen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Något mer positivt, det finns Brynäsare som kan lägga straffar!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gunderson: Det är väl klart att märks om vi tappar hela förstafemman och måste bygga om samtliga femmor. Speciellt om vi innan knappt fick ihop två starka femmor.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: En poäng! Livet leker!
Länkar:
https://youtu.be/yEmGQYCuc6M
https://youtu.be/yEmGQYCuc6M
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Honken och Svedberg.😂
Vad körda vi var när Honken skadade sig, eller hur...
Vad körda vi var när Honken skadade sig, eller hur...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det är väl riktigt bra med tanke på att föregående fantastiskt lyckade insamling drunknade i en evighetslång process. Dessutom var väl orsaken till behovet att laget under lång tid byggts felaktigt. Presentera ett mål som väcker entusiasmen på nytt, nu dog den med alla skador.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Har skrivit det förr, blir nog Strömsbro BIF i div 1 21/22.;-|
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ständig: Ölund var väldigt het och på gång och sedan helt plötsligt sidsteppad...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Är det något man kan vara säker på är det att Brynäs gör mål i slutminuten. Tror faktiskt att Brynäs är bäst på det i SHL!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PuckkcuP: Ja och det har väl Brynäs också tyckt. Han ska inte spela för Brynäs. Sundlöv fällde också kommentaren att han är alldeles för dyr.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Annars brukar det väl vara så här när Timrå kommer på besök!
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Vare tjejer de skulle va? Här e någe riktigt bra!
Länkar:
https://youtu.be/fJ5yeaf3RaU
https://youtu.be/fJ5yeaf3RaU
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Apropå King Crimson bjuder jag på en av alla Covid-videos som Robert Fripp publicerar tillsammans med sin fru Toyah
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Det är faktiskt kul att se hur man kan påverka barnens musiksmak i rätt riktning. Majoriteten av mina är faktiskt Brynäsare också..,
Länkar:
https://youtu.be/KXatvzWAzLU
https://youtu.be/KXatvzWAzLU
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker: Dags att sova nu, även om jag kan ta första mötet enbart klädd i kalsonger och med dagens första kaffekopp i handen...
Länkar:
https://youtu.be/gWmECLnMKGk
https://youtu.be/gWmECLnMKGk
+ 1
Föregående · 36 · Nästa