Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Antingen har han SHLs bästa pokerface, eller så har han faktiskt inte en aning om vad som behöver göras för att få rätsida på laget.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Tråkigt också att vi troligtvis tappat det momentum vi hade efter fjolårets säsong i jakten på bra spelare. Stor skillnad i attraktionskraft på en toppkandidat jämfört med ett lag som kämpar för att undvika kvalspel.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Okej…
Hur kom du fram till den slutsatsen?
Kan ju vara så att han letar efter en back som gör skillnad på högsta nivå men inte fått napp ännu.
Hur kom du fram till den slutsatsen?
Kan ju vara så att han letar efter en back som gör skillnad på högsta nivå men inte fått napp ännu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Efter lite eftertanke känns det som om vi behöver göra något åt vårt powerplay mm…
Idol var det!
Idol var det!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Det är väl härligt att veta att vi egentligen är bäst…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Hade Clara agerat rätt och synkat sin rörelse med puckens hade han vallat den med benskyddet och vidare bort från mål. Men nu blev det inte så…
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Santos-Martin: Det hade Clara gjort om han bara släppt den, ville väl styra ner den i hörnet med oturlig träff på skridskon
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Den här matchen förlorar vi fan inte pga Clara
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ME88x: Måste agera mer desperat när de är nära mål, inte gå på 90%
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Vet inte om ni lyssnat på intervjun, men jag håller med om att Alcen lutar åt veckoperspektivet vad gäller backvärvning.
Att han letar målvakt avfärdar han dock.
Att han letar målvakt avfärdar han dock.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-30 Västra Frölunda - Brynäs IF
Det är nu det vänder!
Känner det i min gikt-tå!
Känner det i min gikt-tå!
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-30 Västra Frölunda - Brynäs IF
lapad: Skillnad på ett lag med självförtroende och ett utan…
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-30 Västra Frölunda - Brynäs IF
Zappaholic: Men skottstatistiken ser bra ut
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-30 Västra Frölunda - Brynäs IF
SaggeBoy: Tyst nu, vi har SHLs giftigaste pp inne nu
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-30 Västra Frölunda - Brynäs IF
Jan Grismöbel: Vafan kan ni inte logga ut och sätta er och gnälla i garderoben
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-30 Västra Frölunda - Brynäs IF
aplusb: Något liknande kommer nog inte att hända nu då jag antar att sportchefen borde känna sig delaktig i problematiken. Möjligtvis ass coach sidan för att åtgärda special games.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-27 Rögle BK - Brynäs IF
Peja: Ställde man in varsin hink hembränt i omklädningsrummen
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
willyyoung : Fattar inte varför man ser Felix som någon form av räddare…
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Igår började väl raset redan när det var två tre minuter kvar av första. Malmö hade en helt annan arbetsinsats och Brynäs var plötsligt tvåa på allting. Det borde ha varit en väckarklocka inför pausen, men icke. Så vi kan kanske inte hänga Delia ensam, men han har väl inte visat att han är målvakten som kliver fram och håller matchen vid liv när utespelarna fuskar.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Sandström, det är den där målisen med synfel väl? Han som hade svårt att ta puckar från blå.😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som om det är dags för coacher och Alcen att sätta sig i ett konferensrum och reda ut saker och ting.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: Han får säkert stå hela bortaturnén, så han kan hitta sig själv utan den hemska pressen från hemmapubliken 🫶
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Kommer inte studsa tillbaka. Byt målvakt och kör Clara resten av året.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Qvarre: Med Djurgården som nykomling i SHL, hur tänkte du nu?
Föregående · 4 · Nästa
Men så har de en sportchef som vidtar åtgärder och modifierar truppen under säsong om så behövs...
Fyra Guld har det blivit...