Historik
Föregående · 41 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Förstår inte varför du hakar upp dig på visioner och påstår att jag inte begriper begreppet?
Jag skrev ursprungsmål och målbild, visioner lade jag till för att jag ansåg att vissa av de "mål" Brynäs gick ut med mer var av slaget visioner.
Jag skrev ursprungsmål och målbild, visioner lade jag till för att jag ansåg att vissa av de "mål" Brynäs gick ut med mer var av slaget visioner.
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Nä nu går jag och lägger mig och är förbannad på herr Trump som har preparerat det här tjafset långt innan röstningen startade.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ja det var så jävla coolt. Egentligen inser jag att jag har levt i rätt tid! Så mycket som har hänt och så fort.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Du tror fortfarande att ursprungsmål och visioner gäller? Du får väl gå på källan direkt och be om aktuell målbild istället för att gny här.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Men det är ju sedan gammalt... allt är skit med Brynäs ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Att vi går back 35 miljoner om pandemin fortsätter säsongen ut. Nog bra att se över det ekonomiska läget då.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Håller med, jämför med Rögle när Abbottarna tog över. De bröt kontrakt på löpande band, till vilken kostnad vet jag inte, så att de väldigt snabbt kunde bygga ett lag de ville ha. Är lite förvånad över hur försiktigt Brynäs(Sundlöv) går fram men det kanske bryter mot någon intern policy.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bäska droppar: Nu tror ju inte jag att Brynäs kommer att dra på sig några nya kostnader i det läge föreningen är i.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Däremot om spridningen inte klingar av kommande år är nog elitlagens existens hotad, åtminstone i den form de har idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Hur har smittspridningen sett ut inom fotbollen kontra ishockeyn?
Du har alltså belägg för att det är de sämst placerade lagen i SHL som agiterar för en stängning?
Hur många matcher går det att flytta? Ett lag kan ju ev bli karantänsatt i veckor.
Du har alltså belägg för att det är de sämst placerade lagen i SHL som agiterar för en stängning?
Hur många matcher går det att flytta? Ett lag kan ju ev bli karantänsatt i veckor.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Om du tänker till lite så kommer du säkert på skillnader i förutsättningar beträffande Allsvenskan i fotboll och SHL.
Förstår heller inte vad problemet är med en stängning(vilket inte diskuteras) eftersom det hela tiden påpekas hur mycket roligare allsvenskan i hockey är?
Förstår heller inte vad problemet är med en stängning(vilket inte diskuteras) eftersom det hela tiden påpekas hur mycket roligare allsvenskan i hockey är?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Dåliga rekryteringar har präglat Brynäs de senaste åren, oavsett position.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Du vet läckra Audi och BMW oftast svarta eller vita körda av ”framgångsrika” entreprenörer inom droghandeln. Drar till sig grupperingar av minderåriga wannabes iklädda becknarväskor som ska byta pengar mot varor för vidareförsäljning till div kunder.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Seriöst?
Finns väl nästan ingen journalist med så mycket utrymme som drar så mycket slutsatser utan ordentlig täckning och dessutom gärna ändrar sig efter ett antal veckor. Nä, han älskar bara att väsnas i sitt eget lilla skyltfönster som AB tillhandahåller.
Finns väl nästan ingen journalist med så mycket utrymme som drar så mycket slutsatser utan ordentlig täckning och dessutom gärna ändrar sig efter ett antal veckor. Nä, han älskar bara att väsnas i sitt eget lilla skyltfönster som AB tillhandahåller.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Diskussioner pågår redan om SHL:s TV-rättigheter fr o m 2024, miljardbelopp!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
majk: Då ska vi inte räkna med att få stopp på spridningen i SHL så lätt. Verkar vara en fall till fall bedömning som kan ställa till det. Nu ställs två Luleåmatcher in plus att det är ett Kalle Anka uppehåll. I andra fall skippar man en match enbart. Känns ju sådär, borde man inte avvakta ett tag för att se om fler spelare visar symptom. Hockeylag är inte riktigt jämförbart med en mer ”normal” arbetsplats.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr: Hur länge är laget karantänsatt efter senast bekräftade Covid-fallet, två veckor?
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Blister Brigade: Fan, då kommer Frölunda fortsätta att vara regerande mästare...
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sundlöv försöker hitta annan klubb till Lindelöf, verkar inte helt enkelt.
Länkar:
Sundlövs svar efter beskedet från Andersson ? backen kan lämna Brynäs: "Har pratat med några"
Sundlövs svar efter beskedet från Andersson ? backen kan lämna Brynäs: "Har pratat med några"
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Hur gick det med den aviserade lönesänkningen som Campese gick ut med. Det skulle förhandlas med laget och besked skulle komma ganska snabbt. Någon som sett något och kan det ha påverkat prestationen/humöret negativt?
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: En förväntad replik-sång.
Länkar:
Brynäs Hej Hej Hej - YouTube
Brynäs Hej Hej Hej - YouTube
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ha, skriver du i brynäsboken... Matchdagar håller jag mig oftast undan, inte bra för den mentala balansen att vara där🤪
+ 1
Föregående · 41 · Nästa
Har ni någon smitta i laget just nu?
– Vi har haft smitta i gruppen, men vill inte diskutera antal eller vem och hur. Vi har haft problem i gruppen, vi nöjer oss med det. Vi ser positivt på att ha väldigt många spelare tillgängliga på tisdag.