Historik
Föregående · 55 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Morningstar: Vi har en slutspelsmässig trupp, så varför ändra ett vinnande koncept?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Men är det Brynäs som stängt av personen ifråga? Han är väl avstängd från samtliga idrottsarenor. Isåfall är det väl hanteringen av anmälan från klubb och polis på centralt håll som fallerar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lesky: Campese säger väl inte att de haft kontakt ang samtal efter helgerna?!
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Lakim1912: Svårt att bänka spelare när truppen är så tunn redan från start. Backsidan tål max en skada annars ligger katastrofen nära.
Vems är felet att arbetsinsatsen är så dålig och ständigt återkommande med totalkolaps som resultat?
Vems är felet att arbetsinsatsen är så dålig och ständigt återkommande med totalkolaps som resultat?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
SWEATT: All är möjligt med den trupp vi har! Vi har haft lite motstuds bara.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Alexnoll: Men på torsdag kl elva då presenteras det en Spink, så det så!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
SWEATT: Ägde vi andra halvan av matchen också?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kevin47: Tror Sama garvar så att han håller på att kissa på sig just nu...
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Då ska dom ha genomgått en helt fantastisk förvandling sedan de lämnade Örebro. För jag antar att det är topp sex vi pratar om här?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sama: "Har en "inside" hos Brynäs osm säger att det kommer en forward kl. 14 måndag, lugna puckar, hen är pålitlig"
Har du kollat av status med din "inside"?
Har du kollat av status med din "inside"?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har det vi har... ,angående att det endast finns sex ordinarie backar att tillgå, säger en luttrad coach!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nyb: 1:à match 26/12 och final 5/1.
När truppen samlas har jag ingen aning om.
När truppen samlas har jag ingen aning om.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kevin47: Julklappen blir att Brynäs ska börja ta mer poäng istället...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nyb: Det är väl självklarheter som vi, i soffan, har påpekat länge!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Trolig hjärnskakning.
"Josef Ingman som kolliderade olyckligt med Nicklas Danielsson
– Jag är lite yr, konstaterade Ingman som såg lite blek ut."
"Josef Ingman som kolliderade olyckligt med Nicklas Danielsson
– Jag är lite yr, konstaterade Ingman som såg lite blek ut."
Brynäs IF > Sv: Brynäs -Växjö 2019-12-07
Brynäsgubbe: Så sorgligt att se på Brynäs, en sån skithockey man måste genomlida...
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
{8399}: Men Bäckis har väl sagt i år att han tänker skriva på för en period till och först därefter ev komma hem?
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Charles: Ja jag förstod det... Känns ju dock som om GD hade hyggligt med kött på benen för sin artikel. Men kom väl ett bakslag senare eller så tänkte man om och vågade inte riskera att Rödin spelar match för tidigt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Charles: Enl GD igår
"Anton Rödin utnyttjade hela den dryga halvtimmens värmning i Gavlerinken. Mot slutet fick han sällskap av kedjekompisen Greg Scott.
Mot slutet åkte också Ove Molin, den tränare som var på is, fram – och fick då beskedet att Rödins fot håller.
Fystränaren Magnus Ågren bekräftar också:
– Han spelar. Det är lite tidigt kanske... men det är bra att han kan vara med. Det är viktiga poäng på spel, även om man alltid måste se det i ett längre perspektiv också. Men Anton är en väldigt viktig spelare för oss också.
Brynäs flyger till Ängelholm vid lunch."
"Anton Rödin utnyttjade hela den dryga halvtimmens värmning i Gavlerinken. Mot slutet fick han sällskap av kedjekompisen Greg Scott.
Mot slutet åkte också Ove Molin, den tränare som var på is, fram – och fick då beskedet att Rödins fot håller.
Fystränaren Magnus Ågren bekräftar också:
– Han spelar. Det är lite tidigt kanske... men det är bra att han kan vara med. Det är viktiga poäng på spel, även om man alltid måste se det i ett längre perspektiv också. Men Anton är en väldigt viktig spelare för oss också.
Brynäs flyger till Ängelholm vid lunch."
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Formtabellen senaste två veckorna:
(4 matcher)
1. Luleå, 11p
2. Brynäs, 10p
3. Frölunda, 10p
4. Örebro, 9p
5. HV71, 8p
6. Färjestad, 7p
7. Djurgården, 7p
8. Skellefteå, 6p
9. Rögle, 4p
10. Malmö, 4p
11. Linköping, 3p
12. Oskarshamn, 3p
13. Växjö, 2p
14. Leksand, 0p
(4 matcher)
1. Luleå, 11p
2. Brynäs, 10p
3. Frölunda, 10p
4. Örebro, 9p
5. HV71, 8p
6. Färjestad, 7p
7. Djurgården, 7p
8. Skellefteå, 6p
9. Rögle, 4p
10. Malmö, 4p
11. Linköping, 3p
12. Oskarshamn, 3p
13. Växjö, 2p
14. Leksand, 0p
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Vi har väl en sportslig ledning som har jävligt svårt att få ihop ett lag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Du hade en lite ologiskt formulering om du var medveten om det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lite orosmoln inför matchen imorgon beträffande Sigalet och Rödin.
"Sigalet, har haft feber och tränade inte.
Anton Rödin har en liten skada på foten vid snörningen på skridskon och ska förhoppningsvis kunna spela.
Lite mer osäkert kring Sigalet."
"Sigalet, har haft feber och tränade inte.
Anton Rödin har en liten skada på foten vid snörningen på skridskon och ska förhoppningsvis kunna spela.
Lite mer osäkert kring Sigalet."
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Nej, men de tappade en spelare för några veckor sedan som jag antar bör ersättas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Det var jag som tog med det, kom från Sasse tror jag i deras liverapport.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ni får nog komma överens om vad det är för utveckling eller tendens ni vill se innan ni diskuterar om det är en trend eller inte.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bifhjärta: Bara en poäng efter förväntade topplaget Djurgården nu...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopenga Kickass: Matchar man som senast lär det nog inte bli så många minuter.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Söderström tillbaka idag, kunde ha spelat mot Luleå men Arizona avrådde.
Så spelar Brynäs
Målvakter: Joacim Eriksson, Samuel Ersson.
Förstafemman: Jonathan Sigalet, Victor Söderström – Anton Rödin, Greg Scott, Daniel Mannberg
Andrafemman: Josef Ingman, Niclas Lundgren – Nicklas Danielsson, Linus Ölund, Adam Brodecki.
Tredjefemman: Alexander Lindelöf, Eric Norin – Emil Molin, Tomi Sallinen, Jaedon Descheneau
Fjärdekedjan: Joachim Rohdin, Jacob Blomqvist, Emil Forslund.
Extra back: Marcus Ersson.
Extra forward: Johan Alcén
Skadade: Lukas Kilström, Niclas Andersén
Så spelar Brynäs
Målvakter: Joacim Eriksson, Samuel Ersson.
Förstafemman: Jonathan Sigalet, Victor Söderström – Anton Rödin, Greg Scott, Daniel Mannberg
Andrafemman: Josef Ingman, Niclas Lundgren – Nicklas Danielsson, Linus Ölund, Adam Brodecki.
Tredjefemman: Alexander Lindelöf, Eric Norin – Emil Molin, Tomi Sallinen, Jaedon Descheneau
Fjärdekedjan: Joachim Rohdin, Jacob Blomqvist, Emil Forslund.
Extra back: Marcus Ersson.
Extra forward: Johan Alcén
Skadade: Lukas Kilström, Niclas Andersén
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Skadeläget:
"Däremot åker inte Andersén med. Spelar inte mot Malmö heller han. Söderström blir troligen också hemma i morgon. Men är aktuell för att åka till Malmö på lördag."
Så spelar Brynäs mot Luleå
Målvakter: Joacim Eriksson, Samuel Ersson.
Förstafemman: Jonathan Sigalet, Alexander Lindelöf – Anton Rödin, Greg Scott, Daniel Mannberg
Andrafemman: Lukas Kilström, Eric Norin – Nicklas Danielsson, Linus Ölund, Adam Brodecki.
Tredjefemman: Josef Ingman, Niclas Lundgren – Emil Molin, Tomi Sallinen, Jaedon Descheneau
Fjärdekedjan: Joachim Rohdin, Jacob Blomqvist, Emil Forslund.
Sjunde back: Marcus Ersson
Extra forward: Johan Alcén
Åker ej med: Niclas Andersén, Victor Söderström.
"Däremot åker inte Andersén med. Spelar inte mot Malmö heller han. Söderström blir troligen också hemma i morgon. Men är aktuell för att åka till Malmö på lördag."
Så spelar Brynäs mot Luleå
Målvakter: Joacim Eriksson, Samuel Ersson.
Förstafemman: Jonathan Sigalet, Alexander Lindelöf – Anton Rödin, Greg Scott, Daniel Mannberg
Andrafemman: Lukas Kilström, Eric Norin – Nicklas Danielsson, Linus Ölund, Adam Brodecki.
Tredjefemman: Josef Ingman, Niclas Lundgren – Emil Molin, Tomi Sallinen, Jaedon Descheneau
Fjärdekedjan: Joachim Rohdin, Jacob Blomqvist, Emil Forslund.
Sjunde back: Marcus Ersson
Extra forward: Johan Alcén
Åker ej med: Niclas Andersén, Victor Söderström.
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
Mattson: Linköping har ett fungerande PP numer, thats it.
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
spolaisen: Du kommer med gamla citat från en Bra Starts barndom. De problemen har stötts och blötts många varv sedan dess och funnit en form under en separat organisation. Så att det går ut över det sportsliga håller jag inte med om.
Hur mycket mindre sponsorpengar drar vi in nu jämfört med innan den rena dräkten?
Hur mycket mindre sponsorpengar drar vi in nu jämfört med innan den rena dräkten?
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
spolaisen: Vad har du för belägg för dina påståenden?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
pekka85: Kommentar ang FBK-värvningen
En person, som sett Michael Latta mycket, messade
— Hans Abrahamsson (@69Abris) November 15, 2019
- Men herregud hur scoutar fbk? Slagskämpe som inte kan åka skridskor, eller passa eller skjuta.
Jag: Hörde att han var tänkt för tredje- eller fjärdekedjan. Duger inte ens där?
- Tvek om han platsar där ens. Jag är chockad.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
{8399}: Kommer nog inte att hända något!
"Brynäs gjorde egentligen en ganska perfekt bortamatch...
Magnus Sundquist:
- Vi känner ju att vi kan vinna den här matchen
- Alla vet att det inte är lätt att spela här i Karlstad, och vi gör en av våra bästa bortamatcher på länge.
- Men det känns som nåt är på gång i laget ändå.
- Att vi sitter och är jäkligt besvikna över att vi förlorar mot Färjestad borta visar ju att vi gjort mycket som är bra "
"Brynäs gjorde egentligen en ganska perfekt bortamatch...
Magnus Sundquist:
- Vi känner ju att vi kan vinna den här matchen
- Alla vet att det inte är lätt att spela här i Karlstad, och vi gör en av våra bästa bortamatcher på länge.
- Men det känns som nåt är på gång i laget ändå.
- Att vi sitter och är jäkligt besvikna över att vi förlorar mot Färjestad borta visar ju att vi gjort mycket som är bra "
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
Forsberg 1978: Kanske finns platser kvar i ngn hockeyskola under jullovet där de kan delta...
+ 2
Föregående · 55 · Nästa
