Det finns ingen användare som heter clay2
Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Läktartränaren: Vill man komma tillbaka direkt ska man signa Kellerher, annars kan man köra i HA
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Om inte Modo signar Kellerher, så kan dom nog harva kvar i HA , så är det
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
NuMo: Det gäller att komma tillbaka direkt, Kellerher har gått upp med 3 lag. Satsa på 2 kanonkedjor så går vi upp. Bättre än bredd. Vi har bara en topp spelare i anfall nu, Olofsson
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
NuMo: Satsar vi för att gå upp direkt ska vi ta Kellerher och Fitzgeralds även om dom kostar!
MoDo Hockey > Sv: Silly season
modomille: Satsa på Kelleher då, men Hinken är för feg, han tar två billiga istället
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Värva Kelleher, tredje laget han tar upp i SHL
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Karlin är bäst, varför åkte vi ut då?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tycker att Karlin har tappat, vi åkte ju ur, tordes inte spela juniorerna. Ranta ficj spela fast han var klar för Örebro? Vad gav det?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Läktartränaren: Är Karlin helig? Får man inte ge honom kritik?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Ja, men han kanske skulle fått spela mera, syns ju i Djurgården att han är bra. Karlin törs ju inte köra med yngre killar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: August Berg plastade inte i Modo, men i Djurgården är han i deras första femma. Skärpning som vanligt Karlin
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: August Berg plastade inte i Modo, men i Djurgården är han i deras första femma. Skärpning som vanligt Karlin
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Confusius: Det HV har gjort är värre än vad Leksand gjorde när dom tog Björn
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Från Hörnefors: Där har vi den varför Lassi inte gick att känna igen, ingen moral HV71
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno: Karlin hade kunnat byta målvakt, timeouten var tagen, och snackat ihop laget. Tycker att Karlin tappat stinget, trött
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Läktartränaren: Kan Karlin ABC i ishockey, verkar bara trött och gnäller på domarna
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly: Vem som helst hade tekat utom Sam, och ingen back bakom. Alla mot Leksands backar
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava: Inte sur, men taskig tajming. Tycket att Karlin har blivit sen att ta beslut, typ tekningen mot Leksand, etc. Butter Karlin
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Läktartränaren}: Ja verkligen bra. Men så svagt av HV 71 att lägga ett superbud på Lassi efter match 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Från Hörnefors: Modo vill ?sno? Djurgårdens publikfavorit och slutspelshjälte. Vem pratar dom om? Aftonbladet
1 · Nästa