Historik
Föregående · 15 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
jonmannen: haha dummare människor får man leta efter... Timrå värvar även från frölunda, tex spelare som anton axelsson och röymark.
Frölunda HC > Sv: Silly Season 10/11
pucksnack: tror ja knappast om jag ska vara ärlig. tror bara han kommer ifall pettersson sticker inte annars. snart kommer timrå fansen och stormar forumet med sura kommentarer haha
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
hmm... timrå värvar från frölunda också... tänk lite... Röymark,axelsson...
så sluta gnälla att frölunda bara värvar från timrå hela tiden.
så sluta gnälla att frölunda bara värvar från timrå hela tiden.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: haha du är ju rolig du :). Kanske har blivit lite sämre nu men för 1-2 år sen va frölunda laget dom mesta spelarna ville till.
fattar fortfarande inte varför alla timrå fans hatar frölunda ;)
fattar fortfarande inte varför alla timrå fans hatar frölunda ;)
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
T T: måste vara omöjligt. janne pesonen skulle nog välja frölunda före. tror även han är för dyr för er.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Tvåtallar: jo så äre... ingen vill vara som bottenlaget. Kom ihåg att ni värvade Röymark och axelsson från frölunda också
Frölunda HC > Sv: Silly Season 10/11
Vilken vill vi ha? verkar bara som de blir en
Janne pesonen eller mikka pyörälä
Janne pesonen eller mikka pyörälä
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Timråit H-sand: men gere...... fortfarande så är det spelarna som bestämmer, så de är inte nubbens fel. spelarna vill inte spela i timrå. låt dom vara.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Åkerblom i 6e: de är spelarna som bestämmer och om dom vill till frölunda så är de bara dumt att stoppa dom.
Frölunda HC > Sv: Kvartsfinal
Svanru: hmm.... vilka pratar du om? kommer inte på några stora som har 8 guld :S nån annan som kan hjälpa mig?
Frölunda HC > Sv: Kvartsfinal
Et tu Brute: tycker Riku Hahl gör sitt jobb väldigt bra
Redigerad kommentar
Frölunda HC > Sv: Kvartsfinal
såg matchen, blev så himla besviken så väldigt kasst spelat så de inte är sant.
vi vann skotten som väntat och tekningarna. dahlén och lillis kan sticka så vi kan skaffa en ny tränare.
Riktigt besviken på detta hockeylag som inte ens kan skjuta in några puckar.
vi vann skotten som väntat och tekningarna. dahlén och lillis kan sticka så vi kan skaffa en ny tränare.
Riktigt besviken på detta hockeylag som inte ens kan skjuta in några puckar.
Frölunda HC > Sv: Kvartsfinal
fortfarande 0-2 medan frölunda trycker på utan att få in pucken. väldigt bra match av Norrena
Frölunda HC > Sv: Kvartsfinal
Fysisk hockey: :) har du sätt frölunda-Färjestad nån gång eller?
verkar inte så iaf.
verkar inte så iaf.
Frölunda HC > Sv: Kvartsfinal
Fysisk hockey: och det säger fbk fanet haha! ni spelar ju så rent och fint så, bara ni förlorar slår ni sönder klubbor mot sargen och målburen
Frölunda HC > Sv: Kvartsfinal
spud: var inte så allvarligt som de såg ut. de va en lindrig hjärnskakning
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
haggen: nej tack.. det är ju helt omöjligt.. antagligen har timrå jävligt tur eller så är frölunda värdelös :)
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Taurus: men i helvete, ni kan inte gö ett mål själv!
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Ambroo: det är roligt att ni sitter och säger vad jag skriver fel:) men såklart menade jag Domarna.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Bigthelin: haha ja. Men frölunda gör inget som ska vara utvisning, det gör timrå.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
fattar inte att ni inte får några utvisningar.... mutat dommarna eller ^^?
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Bigthelin: japp :) det blir så när man skriver fort och är lite sur :)
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Marcus: nej inte när ni möter oss :) då blir det 0-111 :P
Frölunda HC > Frölunda - timrå
Ja vad ska man säga.... 0-1 nu Tavla av honken ovanligt va? sälj han och köp en bra målvakt
HV71 > Sv: Grundserien 09/10
73Sjöbba: de va inte de jag sa heller.. jag sa bara att han var feg som slogs med de.
HV71 > Sv: Grundserien 09/10
det är kul att se att ni spelar så fin hockey :) per ledin= världens fjolla slåss med heltäckande visir.... och kallios utvisning... crosschecking i ryggen av niniima(eller hur de stavas) aja 7-3 så himla fint :)
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
lincoln: tycker inte de är fel av nubben att värva dom här spelarna. eftersom dom bestämer själv vart dom vill va och de va han som värvade dom till timrå.
Frölunda HC > Sv: MoDo - Frölunda
Klinth: tyckte ändå vi var närmare på att avgöra matchen, fast onödigt med slagskott på friläget.
nån mer än jag som reagerar på hur bra försvaret var idag?
tror faktiskt lillis kan mer om försvar än dahlén
bra spelat iaf
nån mer än jag som reagerar på hur bra försvaret var idag?
tror faktiskt lillis kan mer om försvar än dahlén
bra spelat iaf
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Modo
Sannes: det är inte de ja pratar om ja menar att vi kommer möta dom snart.
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Modo
Förlust igen.... vad ska man säga? kallio helt värdelöst och freddan va bra som vanligt men de räcker inte med en som gör målen. som ja sätt många skrivit, Borås here we come
Frölunda HC > Timrå - Frölunda
ja.... vad ska man säga? tror inte vi har nån chans i eon arena, eftersom de brukar vi inte ha och nu har vi en fet formsvacka också, vinst är ett måste på tisdag ändå.. om vi ska ha sista platsen och desutom att ja ska dit :).
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Modo
superfalle: hur f'n kan dahlén sita KVAR?!?!??!?! sparka han finns ingen annan sak att göra nu. desutom så blir man ju förbanad på hur dåligt dom spelar
Föregående · 15 · Nästa