Historik
Föregående · 7 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: lycka till med att värva en av dom största talangerna i NHL, och tror hellre han drar till frölunda om han någonsin skulle komma tillbaka till elitserien
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
Dragan 2k: haha såg de nu ;) "Vi kommer spela Mathis som center till en början."
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
Dragan 2k: japp, betyder antagligen att inte hensick kommer..
så det här var våran toppcenter :)? hade hellre fått in en till center och ut med dragan
så det här var våran toppcenter :)? hade hellre fått in en till center och ut med dragan
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: måste ge dig en tumme upp för "då jag ger blanka fan i den skit klubben!"
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
skulle inte bli förvånad om niskala skulle komma till er, kanske lite dyr?
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Frisco: såklart har frölunda bortaplan för 7e året i rad :)
Timrå IK > Sv: Spelschemat 2011-2012
Friman SR: haha frölunda börjar på bortaplan för 6-7 året irad :)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Örnen: är det något du är säker på angående hensick? av vad jag hört så har ni inte anmält intresse.
Dock så vill ni ha osala
Dock så vill ni ha osala
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Paddan: haha jaha ^^ det visste jag inte :)
men ni har tydligen visat intresse för oskar osala.
men ni har tydligen visat intresse för oskar osala.
MoDo Hockey > Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
enligt en på wild west support så verkar inte Modo ha anmält intresse för hensick
"Inget lag har börjat förhandla med Hensick, då han har valt att inte förhandla kontrakt eller dylikt förrän han har spelat klart Calder Cup.
Däremot så går det självfallet att anmäla intresse till hans agent, vilket många klubbar har gjort. Framförallt finska klubbar. Men MODO har dock inte gjort det."
"Inget lag har börjat förhandla med Hensick, då han har valt att inte förhandla kontrakt eller dylikt förrän han har spelat klart Calder Cup.
Däremot så går det självfallet att anmäla intresse till hans agent, vilket många klubbar har gjort. Framförallt finska klubbar. Men MODO har dock inte gjort det."
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: enligt Chris Härenstam så har pyörälä intresse från KHL så vi kanske inte får se han i elitserien nästa säsong
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: det ända jag har hört är att han mått dåligt över att han underpresterat
:)
:)
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: jasså det gör han inte? mer än vad jag visste :)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
alnöit: hensick... runt 20% kanske..
och thoresen vet jag att hv erbjöd han ett kontrakt och han tackade nej på 2 sec typ. så inte så hög där heller
och thoresen vet jag att hv erbjöd han ett kontrakt och han tackade nej på 2 sec typ. så inte så hög där heller
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
alnöit: tror knappast på 50% på thoresen och hensick...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: tycker era tröjor är snyggare än växjös nya...
inte direkt ett fan av dom vita sträcken på era, men dom innan gillade jag
inte direkt ett fan av dom vita sträcken på era, men dom innan gillade jag
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa: tror inte det är han... tror det är mcgrath
+ 1
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
snacka om att hv tänker annorlunda mot för oss..
- Det känns bra att vi hittat en högerskytt till vår backbesättning, säger sportchefen Fredrik Stillman. om mats trygg
vi har inte en ända högerskytt i backbesättningen
- Det känns bra att vi hittat en högerskytt till vår backbesättning, säger sportchefen Fredrik Stillman. om mats trygg
vi har inte en ända högerskytt i backbesättningen
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mackelito: inte jag heller :) en frölunda spelare så...
dom funkar väl bra hos er?
dom funkar väl bra hos er?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
superfalle: Japp... tänk vad mycket pengar timrå kunnat haft om EON tog in 12000 som scandinavium gör..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: inget sånt skit!
vad ska klubbarna ha pengar till då...
dom som har mycket pengar förtjänar det antagligen..
vad ska klubbarna ha pengar till då...
dom som har mycket pengar förtjänar det antagligen..
+ 4
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
enligt "X" på WWS så är T.J. Hensick på väg in!
grym center enligt mig
grym center enligt mig
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
ja.. vad säger vi inför kommande säsong då :)
det kan bli bra, lite orolig över hur många mål vi kommer att göra och ojämnheten på kahnberg
det kan bli bra, lite orolig över hur många mål vi kommer att göra och ojämnheten på kahnberg
Färjestads BK > Sv: Final 4
Fysisk hockey: fattar inte hur skellefteå kom till final...
det var det sämsta lag jag sett..
det var det sämsta lag jag sett..
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
2 spelare presenterade..
Eriksson-väldigt dålig värvning enligt mig
Johnsson- kan bli bra.. dock skadad För mkt
Eriksson-väldigt dålig värvning enligt mig
Johnsson- kan bli bra.. dock skadad För mkt
Länkar:
Backen Pierre Johnsson till Frölunda - Frölunda IndiansBacken Fredrik Eriksson till Frölunda - Frölunda Indians
Backen Pierre Johnsson till Frölunda - Frölunda IndiansBacken Fredrik Eriksson till Frölunda - Frölunda Indians
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
Dragan 2k: jag tror att det blir Dragan eller koivisto(tyvärr)
kenta verkar ju inte gilla honom så mkt...
kenta verkar ju inte gilla honom så mkt...
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
Dragan 2k: vad säger vi om kahnberg då?
tror det kan bli bra ändå.
tror det kan bli bra ändå.
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
Dragan 2k: såg du jockes tråd på WWS?
vilken människa alltså...
vilken människa alltså...
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
måste säga att ni kommer få en jävligt skön målvakt...
aldrig varit med om någon trevligare
aldrig varit med om någon trevligare
Länkar:
Wild West Support | The Wire
Wild West Support | The Wire
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ser att båda våra lag är intresserad över denna skadebenägna spelare
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: ahdrian vill inte förändra elitserien :) han vill ha en europa liga, eriksson säger bara sådär eftersom dom är i kvalserien ;)
Föregående · 7 · Nästa