Historik
Föregående · 6 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dragan 2k: herregud... kunde dom inte ha haft 3orna någon annanstans?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
är det någon som vet vart jag kan hitta klippet på nån isrealit som gör mål på straff, låg uppe här för drygt 1 vecka sedan
tack på förhand
tack på förhand
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Icing-Ove: jag kommer inte ifrån göteborg ^^ jag bor utanför sundsvall(kanske är värre?)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Dragan 2k: nä har hört det från annat håll också :P men vet inte om man ska tro på de.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
har hört att brunnström ska vara klar för er, vet ej hur mkt man kan lita på det dock..
Fotboll > Sv: Damfotboll
mattias - 74: samma här, tyvärr :( eller vågar man lyssna på elefanten :P
Redigerad kommentar
Fotboll > Sv: Damfotboll
RubinCarter: jag firar som en 3åring på julafton :)
nä, men jävligt snyggt :O
nä, men jävligt snyggt :O
Fotboll > Sv: Damfotboll
mattias - 74: haha jo, men domarna har misslyckas på båda målen, Inkastet skulle vara japans, det gjorde så att usa kunde göra mål... och "offsiden" som inte var offside så hade japan gjort 1 till mål(antagligen)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
MODOJohan: såg inte kommentaren där det stog. men tack iaf :)
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
tänkte att jag skulle länka det där, verkar som han spelar kvar i nhl
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: hmm grym tackling? menar han "vilken snygg" typ eller "ful" :)?
antar att han menar den första.... men men...
antar att han menar den första.... men men...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: japp, precis efter han lämnade eller sparkades
Redigerad kommentar
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
sa inte nubben nått liknande om Hahl?
typ att han inte borde ha värvat honom eller nått.
typ att han inte borde ha värvat honom eller nått.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Olle: jo... det var det jag menade :) vilket gör att dom får bättre lägen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yngwie: tycker boston får mer bra lägen än vad tampa får :(
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
T T: detta var inte så oväntat.. men det känns väl som att caslava måste va första valet
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
T T: jag trodde nubbens plan var att sänka frölunda?
han kanske är på turné :D
han kanske är på turné :D
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Berglund: +!! att han spelat i frölunda :O allt stämmer!
nä skoja bara :D
nä skoja bara :D
+ 1
Frölunda HC > Sv: Mer eller mindre galna rykten...
Dragan 2k: helt otroligt grym ^^ såg dock inte danmark matchen.
tror du andersen håller i elitserien?
tror du andersen håller i elitserien?
Föregående · 6 · Nästa