Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Micke Samuelsson
Makkan: Jiri Vykoukal ser ut att vara en skaplig back, i klass med Andreas Custemo...
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
kacken: Roger Melin är ju inte berömd för agera i båset, man trodde han hade somnat under matcherna förra sesongen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
Janne Larsson som inte kan avslöja vilka fler spelare som är på ingång.
- Nej, men det kommer att visa sig ganska snart, säger han.
- Nej, men det kommer att visa sig ganska snart, säger han.
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
Brynäs gjorde i går klart med backen Daniel Johansson för ytterligare en säsong.
Länkar:
http://www.gd.se/sporten/
http://www.gd.se/sporten/
Brynäs IF > Sv: Angående Björck
Janne Larsson i elitkommittén är mycket nöjd över att Brynäs lyckats knyta Björck till klubben.
- Han är stor och stark och mycket bra defensivt. Dessutom har han ett bra skott. Precis en sån spelare som vi behövde, säger han
- Han är stor och stark och mycket bra defensivt. Dessutom har han ett bra skott. Precis en sån spelare som vi behövde, säger han
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
RavenLord: Jag som trodde att det var det fina spelet man klappade och skriker över...
Sen är det med dessa Portföljer , publikvakterna på Gavlerinken skulle behöva gå på lära under Ljusdals World Cup .
Tror du att dom skulle veta hur man tar sin publik då?
Sen är det med dessa Portföljer , publikvakterna på Gavlerinken skulle behöva gå på lära under Ljusdals World Cup .
Tror du att dom skulle veta hur man tar sin publik då?
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
RavenLord: Vi skulle ta bort taket på Gavlerinken och slänga ut alla sittplatser...
Tror du vi skulle få bättre fart på publiken?
Tror du vi skulle få bättre fart på publiken?
Brynäs IF > Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
lucky luke: Kan det bero på att det är vissa som håller en låg nivå på sina innlägg. Det har under denna månad blivit 8 raderade inlägg på Brynäs gästbok här på HS.
Brynäs IF > Jarkko Varvio
Undra vad kommer att skrivas här om han hamnar i Timrå.
"En ny miss av EK, kan dom inte värva vad vi vill ha."
"En ny miss av EK, kan dom inte värva vad vi vill ha."
Brynäs IF > Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
lucky luke: BT:s forum är öppet för alla.Prova om ni vågar lämna denna sida.
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
Strozzi: Dom har mindre med pengar en Brynäs.
Det jag menar spelarna sätter sej och skriver upp vilka spelare som dom vill ha till laget, sedan är det upp till den som är värvaransvarig att värva med dom pengar som finns och ta dom spelare som platsar i laget.
Det jag menar spelarna sätter sej och skriver upp vilka spelare som dom vill ha till laget, sedan är det upp till den som är värvaransvarig att värva med dom pengar som finns och ta dom spelare som platsar i laget.
Brynäs IF > Sv: Björk
Lilljanne: Men sen får Brynäs betalt för spelare som flyttar från Brynäs, så det blir ett flyttande av skulder mellan klubbar. Allt är regler från Ishockyförbundet.
Finns påwww.swehocky.se gå till regler sedan info transfers.
Det är bara att räkna.
Finns påwww.swehocky.se gå till regler sedan info transfers.
Det är bara att räkna.
Brynäs IF > Sv: Spelarnytt
70 Rodrigues: Här kommer en sida som går att hitta spelare.
www.eurohockey.net/players/
www.eurohockey.net/players/
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Du backen kommer inte från Rögle, från samma säkra källa. Jag pressade källan hela eftermiddan.
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
Tomas HOCKEY: Den är inte sakt från Brynäs sida att dom ska presentera några nya spelare. Det är våran förhoppning.
Vi får fråga Tommy Sjödin på lördag för han kommer dit.
Vi får fråga Tommy Sjödin på lördag för han kommer dit.
Leksands IF > Sv: Mästarcupen 2003
Dalastark: Det påstås att Färjestad Vann ,
enligt Selanders goa DAM. Kommer du ihåg XXX
enligt Selanders goa DAM. Kommer du ihåg XXX
Brynäs IF > Sv: Intervju med Norrena...
Magoo70: Dom som spelar bara för pengar dom bryr sej inte.
Men sen upp täcker dom något bättre, se på LHC:s spelare, dom trodde att pengar inte luktar men se det stinker. Sedan flyr dom.
Men sen upp täcker dom något bättre, se på LHC:s spelare, dom trodde att pengar inte luktar men se det stinker. Sedan flyr dom.
Leksands IF > Sv: Mästarcupen 2003
LUNDSTRÖM 6: Så ni måste sätta fart på stars så inte färjestadarna tar eran plats
Leksands IF > Sv: Mästarcupen 2003
t0rre: Och där satt vi på en veranda efter hela huset och har fest.
Leksands IF > Sv: Mästarcupen 2003
t0rre: Vi från BT bodde i en barak vid hallen och den innehåller 3 stora rum med 22 sängar i var. Vi från BT bodde i en sedan hadde vi Leksand och MODO i dom andra.
Timrå IK > Sv: hallen
Dream Team: Har Timrå rapat efter det misslyckade hallbygget som Löfbergs kallar en föregångare? En bakgångare är det. Frågan är vad är det för ide att åka till en annan hall och få stå 2m från hemmaklaken. Det är ett bra sett för våra sittfläsk, slipsar att slippa ha unga supportrar som vill heja och sjunga för sitt lag.
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Dom kan ju kapa dej vid knäna, så har du inte så långt att falla...
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
Nu har Niklas Karmhag seglat upp som blivande stor back i Brynäs.
Vad säjs om det???
Vad säjs om det???
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
Huge: Det blir nog inget besked om Norrena fören efter VM, om "hoppas" inte det kommer på Lördag.
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Kan det bero på att du har varit mycket upprörd på matcherna, så du inte kunnat njuta av det fina spel som Brynäs haft i vinter...
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
Huge: Bad-boys.s har att Norrena kommer till Brynäs eller NHL.
Dom har nog ett öra hos VF .
Dom har nog ett öra hos VF .
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Då är det bäst att byta hela laget, vad uträttade ex.Molin meren att var på isen i 30 sek . sedan åka och vila fick han inte det så blev det utvisnings båset. Ne Nyllet var den som kämpade i varje match som jag såg och det var bara 36 matcher . Nyllet
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Varför ska dom avslöja vad som kommer att presenteas för oss på lördag redan? På Brynäs dagen!!
Föregående · 12 · Nästa
