Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Markus Korhonen
KungMartin: Äntligen en som börjar fatta.
Det är nya kvastar som sopar i Brynäs.
BRYNÄS MOT NYA GULD
Det är nya kvastar som sopar i Brynäs.
BRYNÄS MOT NYA GULD
Brynäs IF > Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: Han vet att han blir 2målis hos Brynäs.
BRYNÄS MOT NYA GULD
BRYNÄS MOT NYA GULD
Brynäs IF > Sv: Markus Korhonen
Då ska man inte ta hit Norrena eller Honken för dom är inte förste målis.
Brynäs IF > Sv: Domarskandal
Sylf: Jag tror på BRYNÄS och på våran EK , som ni höjde till himlen när dom presenterades.
BRYNÄS MOT NYA GULD
BRYNÄS MOT NYA GULD
Brynäs IF > Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: Stämmer MEN det är nog så att till hösten står
HONKEN SOM FÖRSTEMÅLVKAKT I BRYNÄS.
BRYNÄS MOT NYA GULD
HONKEN SOM FÖRSTEMÅLVKAKT I BRYNÄS.
BRYNÄS MOT NYA GULD
Tre Kronor > Sv: Fusk
Detta här den rätta inspelningen...
Länkar:
http://www.hockeyligan.se/hockeysnack/gastbok/view_attach.phtml/?iid=282200&attach=282200.mpeg
http://www.hockeyligan.se/hockeysnack/gastbok/view_attach.phtml/?iid=282200&attach=282200.mpeg
Brynäs IF > Sv: Domarskandal
Huss: Du hadde rätt fick messet nu , får hoppas att han fortsätter med att göra mål.
Brynäs IF > Övergångar & Rykten
Man ska inte ta endel rykten så allvaligt, se bara på Jesper Jäger ryktet säjer från Björklöven till Teg sk eller Leksand det blev Timrå.
Brynäs IF > Sv: Domarskandal
Huss: Jag får mailen från Brynäs när dom sänds ut, men det har inte kommit något sedan finns det inget på Brynäs hemmsida.
Honken till Brynäs 2003-2004...
BRYNÄS MOT NYA GULD
Honken till Brynäs 2003-2004...
BRYNÄS MOT NYA GULD
Brynäs IF > Sv: Domarskandal
Huss: Det är ingen annan som har fått någon utskick.
Honken kommer till Brynäs...
Honken kommer till Brynäs...
Leksands IF > Sv: Mästarcupen 2003
Zcootah: Dom blir inte klara fören i slutet av Maj, så priset är inte klart än man det kommer att sättas ut på
Brooklyn Tigers hemmsida när det är klart.
Brooklyn Tigers hemmsida när det är klart.
Länkar:
http://brooklyntigers.com/
http://brooklyntigers.com/
Färjestads BK > Mästarcupen 2003
Mästarcupen 2003
Har ni bokat boendet till Mästarcupen?
Här har ni lite nr.
Boende i Norrtälje fixar ni på 0176-18310 Carina Norlin.
Biljetterna fixar ni hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200
Har ni bokat boendet till Mästarcupen?
Här har ni lite nr.
Boende i Norrtälje fixar ni på 0176-18310 Carina Norlin.
Biljetterna fixar ni hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200
MoDo Hockey > Mästarcupen 2003
Mästarcupen 2003
Har ni bokat boendet till Mästarcupen?
Här har ni lite nr.
Boende i Norrtälje fixar ni på 0176-18310 Carina Norlin.
Biljetterna fixar ni hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200
Har ni bokat boendet till Mästarcupen?
Här har ni lite nr.
Boende i Norrtälje fixar ni på 0176-18310 Carina Norlin.
Biljetterna fixar ni hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200
Leksands IF > Sv: Mästarcupen 2003
Har ni bokat boendet till Mästarcupen?
Här har ni lite nr.
Boende i Norrtälje fixar ni på 0176-18310 Carina Norlin.
Biljetterna fixar ni hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200
Här har ni lite nr.
Boende i Norrtälje fixar ni på 0176-18310 Carina Norlin.
Biljetterna fixar ni hos Swedevent: Vesa Remsu 0708-839117 eller 08-7223200
Leksands IF > Tuffa tag i innebandygalan
BRA STÖD. Ju längre kvällen led ju fler Brynäsanhängare dök det upp och innan kvällen var till ända så var man i antal räknat klart fler än Leksandsklacken.
Från dagens DD
Från dagens DD
Brynäs IF > Sv: "GÄVLE - DALAS BÄSTA ELIT LAG&quo
Tuffa tag i innebandygalan
Falu BS tog sin andra seger i Jollygalan ° Finalbesegrade Brynäs efter straffar
Falu BS tog sin andra seger i Jollygalan ° Finalbesegrade Brynäs efter straffar
Brynäs IF > Sv: Nästa år
Igor: Rätt kan ingen finska, han har spelat i Kärpät Oulu denna säsong som du skriver, men vad säger att han vill vara kvar i sopiga Finnland. Han var över i nhl 2 år spelade i 5 lag,
det skulle vara en stor kikk att komma till Brynäs och bli den STORA MÅLSPRUTAN som vi behöver.
det skulle vara en stor kikk att komma till Brynäs och bli den STORA MÅLSPRUTAN som vi behöver.
Brynäs IF > Sv: Rädda Brynäs !
prosten: Henning är viseordförande.
Hur det är med vilka som är uppe för val i styrelsen kan kanslit hjälpa till med det är bara att messa dom så får du svar på frågan.
Sedan finns det flera här på HS som vet vilka som är på tur.
Hur det är med vilka som är uppe för val i styrelsen kan kanslit hjälpa till med det är bara att messa dom så får du svar på frågan.
Sedan finns det flera här på HS som vet vilka som är på tur.
Brynäs IF > Sv: Ingen Nylander?
P J Davydjoos: Nylander är värd att vara med i Brynäs efter
hans hårda slit under den gångna säsongen.
hans hårda slit under den gångna säsongen.
Brynäs IF > Sv: Rädda Brynäs !
prosten: Det är bara att arbeta fram förslag till styrelse för Brynäs,
sedan presentera dom för valberedningen. Om dom inte vill göra som du och många medlemmar vill så är det bara att gå på årsmötet, ta med dej 100 medlemmar så kan nog man få den styrelse som man vill.
sedan presentera dom för valberedningen. Om dom inte vill göra som du och många medlemmar vill så är det bara att gå på årsmötet, ta med dej 100 medlemmar så kan nog man få den styrelse som man vill.
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues:
1:a Sjödin-Andersson Soling-Miettinen-Anger
2:a Laitinen-Kuparinen Molin-Lind-Nylander
3:e Casselstål-Björck B Danielsson-Kyrö-N Danielsson
4:e Johansson-M Karlsson Malmström-Johansson-Rönnqvist
1:a Sjödin-Andersson Soling-Miettinen-Anger
2:a Laitinen-Kuparinen Molin-Lind-Nylander
3:e Casselstål-Björck B Danielsson-Kyrö-N Danielsson
4:e Johansson-M Karlsson Malmström-Johansson-Rönnqvist
Brynäs IF > Sv: Rädda Brynäs !
Ford Prefect: Har du märkt att någon förening arbetar med att lämna informationen som du frågar, efter utan att närvara på något möte?
Brynäs IF > Sv: Rädda Brynäs !
Ford Prefect: Då får du nog komma till Gavlerinken den 12 juni,
där får du svar på alla dina frågor.
Jag tror inte att styrelsen kommer att lämna några svar på denna sida.
där får du svar på alla dina frågor.
Jag tror inte att styrelsen kommer att lämna några svar på denna sida.
Brynäs IF > Sv: Rädda Brynäs !
prosten: Stämmer det är Jompe och Huss som håller i det.
Messa dom och fråga vad som händer.
Messa dom och fråga vad som händer.
Brynäs IF > Sv: Brynäs 03-04
lindberg: Karmhag har i sitt kontrakt med Rögle en paragraf som låter honom gå om en ES-klubb vill ha honom.
Timrå IK > Sv: Ståplatsbrist?
El Maco: Under den gångna säsongen har det varit Fullt på bortastå när vi har varit där .
Timrå IK > Sv: Ståplatsbrist?
Det är en skam om Timrå tar bort bortastå.
Länkar:
http://www.hockeyligan.se/hockeysnack/user/historia.phtml?showid=272767&page=1&user=LUNDSTR%D6M+6
http://www.hockeyligan.se/hockeysnack/user/historia.phtml?showid=272767&page=1&user=LUNDSTR%D6M+6
Brynäs IF > Sv: Jesper Björck
Tomas HOCKEY: Det blir inga pengar över!
Kommer ni inte ihåg att den gamla styrelsen la 3 mil. på nya spelare i höstas som dom inte fick in.
Kommer ni inte ihåg att den gamla styrelsen la 3 mil. på nya spelare i höstas som dom inte fick in.
Timrå IK > Sv: Ståplatsbrist?
Dalastark: Det är meningen.
Dom vill inte ha några borta supporters till sin lada...
Dom vill inte ha några borta supporters till sin lada...
Brynäs IF > Sv: Jesper Björck
Anneli S: Djoos var en riktig säkerhets risk i egen zon hur många indianare slog inte han, dom var fler än man kommer ihåg. Djoos storhet var dom pass som kom fram, för han slutade inte att passa över 2 zoner efter några indianar.
Det är ett fel som våra backar gör nu, dom törs inte när dom har slagit några fel pass.
Det är ett fel som våra backar gör nu, dom törs inte när dom har slagit några fel pass.
Brynäs IF > Sv: Micke Samuelsson
Makkan: Nej. Men varje gång som det har kommit upp en ny spelare som är aktuell för Brynäs, så kommer många inn här på hs och klagar på vilken sopa som kommer. Då är det lika bra att dom blir jämfört med en av våra SM-GULD backar.
Föregående · 11 · Nästa
