Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
BIF Kungen: Han fick det svårt med att täcka både crosspass och spelare med puck
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Discolight94: Var den klar? Jag såg inte riktigt varför han åker ut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu har jag köpt biljetter till den 8e oktober när det är dags att hylla Ove. Hoppas det blir mycket folk och bra hockey!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: Biljetter till grundseriens första matcher går att köpa från och med den 17:e augusti. Jag kommer att hänga på låset för att få se detta lag live tidigt på säsongen.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Du var skarpsynt som kunde hitta fel i någon annans inlägg, tack för att du håller ordning här så att felaktig information inte sprids i onödan.
Men att använda något du gjort bra för att maskera attacker på andra användare får du gärna lägga av med. Ingen här vill läsa mer om erat tjafs, håll det till privata meddelanden.
Men att använda något du gjort bra för att maskera attacker på andra användare får du gärna lägga av med. Ingen här vill läsa mer om erat tjafs, håll det till privata meddelanden.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Rad 1 och 2 på ERP har skymd sikt, är nog ingen höjdare att betala överpris för det. I NHL brukar man vara centimeter från spelet om man sitter på rad 1 tycker jag det ser ut som.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: 2018 och 2019 var han nog inte med, innan dess finns han med i flera uppställningar av svarta mot vita. 2020 och 2021 hade svarta mot vita uppehåll.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Verkligen! Hoppas att Oskar gör en bra säsong i nya laget :)
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nisse på Mon or: Även om du skulle delta på årsmötet så kommer inte din röst att räknas vid omröstningar, förutsatt att röstlängden är korrekt. Deltagare på årsmötet bör vara kollade mot medlemslistan för 2021 innan de läggs till i röstlängden.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Det var något jag med flera lyfte som en risk med honom. Han har suttit i styrelsen tidigare och hoppat av när han var tvungen att kämpa för att få sin vilja igenom.
Med det sagt så var han det bästa alternativet under förra årsmötet. Hoppas att den som nu väljs in har mer tid och ork att arbeta i Brynäs IF styrelse.
Med det sagt så var han det bästa alternativet under förra årsmötet. Hoppas att den som nu väljs in har mer tid och ork att arbeta i Brynäs IF styrelse.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Valberedningen föreslår nytt blod i styrelsen. In och läs, förbered er inför årsmötet!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Tidigare har man kommunicerat ut saker och ting hej vilt, lovat guld och gröna skogar men inte kunnat leva upp till det man lovat. Nu har man varit tydliga med att man inte vill kommunicera något utan att kunna leverera det man lovar. Ge detta lite tid så tror jag vi får en bättre kommunikation som dessutom är trovärdig.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{8399}: Peter Andersson är slut inom den högsta nivån av hockey i Sverige, känns som att vi kan fokusera på annat framöver 😉
Ikväll kommer jag vara sådär härligt nervös men hoppfull. Nu är det fan Gunlers tur att göra första målet i varje fall!
Ikväll kommer jag vara sådär härligt nervös men hoppfull. Nu är det fan Gunlers tur att göra första målet i varje fall!
+ 8
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{8399}: Jag var säker på att Gunler skulle näta idag men det blev ännu en ramträff.. Nu får man heja på från soffan istället, nästa match tar vi!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Rumpelstiltskin: Vi buar på här, men vi måste spara en nivå tills domaren tabbar sig rejält 😉
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Jag har 2st biljetter över fortfarande, någon som vill ha (gratis)? Skriv ett PM i så fall.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Får man lov att nominera ditt inlägg till den sämsta slutspelspeppen någonsin?
Ikväll är det Gunlers tur att näta, han är nog besviken på att han inte fick in pucken i torsdags 🏒
Ikväll är det Gunlers tur att näta, han är nog besviken på att han inte fick in pucken i torsdags 🏒
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag har kanske ett par biljetter över då jag lyckades sno åt mig bättre platser själv 😊
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Första gången man får se slutspelshockey live på flera år! 🥳🏒
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Underbart, jag fick känna känslor som jag efterfrågade inför matchen ❤️💛🖤
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Jo, jag överlever den här månaden ändå 😅
Jag gissar på att Gunler gör nästa mål, han är fan inte nöjd än!
Jag gissar på att Gunler gör nästa mål, han är fan inte nöjd än!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Riktigt tråkigt om han missar slutspelet, en härlig lirare..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Svenskarna som jag följt och kände till försvann, så min känsla för klubben försvann då jag enbart följde NHL genom nyheter och TV-spel. Det är inte bara att gå tillbaka till hur det var tidigare när känslan för klubben redan förtvinat. Jag vill minnas att det inte var en enda svensk kvar ett tag, men mycket möjligt att det hela tiden funnits svenskar. Dock inte av den klassen som man var van vid.
Jag har inte plats nog i hjärtat att känna för mer än Brynäs och Tre Kronor!
Ikväll hoppas jag på en känslofylld match, oavsett slutresultatet!
Jag har inte plats nog i hjärtat att känna för mer än Brynäs och Tre Kronor!
Ikväll hoppas jag på en känslofylld match, oavsett slutresultatet!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Jag slog till på ett streamingpaket som innehåller bland annat Viaplay sport för att börja följa NHL lite närmare. Jag har inte sett många matcher, känner inte känslorna på samma sätt som när jag följer Brynäs eller Tre Kronor. I slutspelet kommer jag följa Calgary, hoppas det blir roligare att följa NHL då.
Förr var det Detroit som gällde för mig, men tappade intresset för dom när svenskarna började försvinna.
Förr var det Detroit som gällde för mig, men tappade intresset för dom när svenskarna började försvinna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lesky: När vi nu är inne på Bäckström och Ovechkin. När Washington jagade efter en kvittering så missade domarna Ovechkins hakning á la FBK med 40s kvar av matchen som hade varit friläge med öppen bur. Se länken nedan.
Washington lyckades efter detta kvittera och gå till förlängning. Även domarna i världens bästa liga gör sina misstag 🙈
Washington lyckades efter detta kvittera och gå till förlängning. Även domarna i världens bästa liga gör sina misstag 🙈
Länkar:
Streamable Video
Streamable Video
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tippade 5-2 med 33 i odds så det lönar sig att vara optimist ibland 😅
+ 6
Brynäs IF > Sv: Ett värdigt avslut
mattias - 74: Nåja, en moderator finns här för att moderera diskussionen om någon kliver över de gränser som finns. :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Äsch, deppläpp tar vi när vi ser att det går åt helvete, nu är det tagga igång till match som gäller 😎
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Jag är trött på att se Brynäs snurra runt i hörnen utan att försöka ta sig mot mål i 60min. 😓
+ 1
Föregående · 7 · Nästa