Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det där var visst en öm äppeltå, jag ger tyvärr ingen support till ifåns så jag är inte till någon hjälp.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Man kan installera ett tillägg, se länk till Firefox addon.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
Mattson: Antingen vinner vi idag och bäddar för något vi kommer att prata om resten av våra liv, eller så tar säsongen slut och vi kan vara jävligt glada för den snabba återkomsten till toppen. Hoppas vi lyckas följa upp denna säsong med ett långt slutspel även nästa år!
+ 6
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Cardigan Daffipoff: Nej, man säger bara något i stil med "dag till dag fram tills laguppställningen släpps".
+ 2
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Supportern: Alla vet att den träffade insida knä, det var bara direkt efter match som Sasse var osäker innan han sett reprisen.
+ 6
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Supportern: Det skedde med 4:12 kvar på klockan i första perioden.
Edit: Gif fungerade tydligen inte här, men ladda ner så fungerar den. Det är iaf Allard som medvetet drar undan skridskorna på Ölund.
Edit: Gif fungerade tydligen inte här, men ladda ner så fungerar den. Det är iaf Allard som medvetet drar undan skridskorna på Ölund.
+ 8
Brynäs IF > Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
eljuliano: Jag kan bara hålla med om störningsmoment på hotell. Jag bodde på samma hotell som Brynäs i Jönköping och vaknade i panik mitt i natten av ett högt ljud som jag trodde var signalhorn utanför fönstret. Det visade sig vara radiatortermostaten som gav ifrån sig ett högt ljud med ett antal timmars mellanrum, ett par medresenärer var med om samma sak.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: "Sveriges första kvinnliga sportchef i SHL alltså, hur känns det?"
"Jag vet inte om jag ska kalla det tillfälligheter, men det har blivit så. Vi jobbar i team och hjälps åt i alla frågor över alla våra fem elitlag som vi har i Brynäs IF."
"Jag vet inte om jag ska kalla det tillfälligheter, men det har blivit så. Vi jobbar i team och hjälps åt i alla frågor över alla våra fem elitlag som vi har i Brynäs IF."
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: I länken nedan kan du lyssna på Grahm själv när hon förklarar sin roll.
Edit: Innan Svedman kom in dvs.
Edit: Innan Svedman kom in dvs.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
xxx BIF xxx: Jag antar att kommunen vill säkerställa att man fortsätter med projekt som "En bra start" innan man fortsätter sponsra.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Jag har 2st biljetter på L1 som jag skänker bort. Kan inte gå pga sjukdom. Skriv PM om någon är sugen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Laleggia förtydligar att han i varje fall blev"sparkad" från Timrå.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ta hand om dig och familjen Börje! Kämpa kan du göra men det är inte alltid det ger resultat mot sjukdomar, även om du inte kan övervinna sjukdomen kommer alla ihåg dig som en kämpe ändå.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Gränsfall på att han bara låser klubban, men vi slapp nyss en solklar utvisning iofs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: "Kan alla aktivera flygplansläge på mobiltelefonen!?" 🤭
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tror faktiskt att vi behöver ha in en forward bara för att kunna täcka upp bättre vid de skador och/eller avstängningar som kommer under säsongen.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Är du på plats? Verkar inte som det för här buar vi för fullt och klacken sjunger om domarskandal.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: 2 matcher tyckte jag mig läsa. Till skillnad från 4 matcher för Peter Holland förra säsongen för samma typ av situation.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det var väl förra säsongen en spelarkarriär avslutades pga slag utan handskar?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Har du inte tittat på matchen, finns många som inte vill vinna ikväll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Jag har varit emot att ta bort C från Rödin, men jag börjar tappa mitt förtroende för honom.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Pinsamt att se, speciellt efter hans gnäll efter matchen mot Luleå.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det visar också tydligt vart fokus ligger hos kaptenen som ska leda laget. Shinnimin vinner den matchen så fort vi lägger all fokus på honom.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Idag litar jag inte på ditt tips, lägger 50:- på min egen magkänsla idag. Det slutar 3-0.
Idag får Komarov matchstraff eller åtminstone tar han en onödig utvisning som resulterar i ett mål i PP för oss.
Idag får Komarov matchstraff eller åtminstone tar han en onödig utvisning som resulterar i ett mål i PP för oss.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Vi får nog släppa det där med att han är bra på tek. Han får bevisa det i SHL innan jag fortsätter prata om att han är bra på det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Då lägger jag 50:- på det, hoppas du inte sviker mig ikväll.
+ 2
Föregående · 6 · Nästa




