Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
*Byter ämne*
Vad tycker ni om att Thomas Lundström har lämnat Mörrums GoIS?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Öh tror ni alla kommit till fel ämne, det här är Silly Season... inte Silly Discussions :/
Lite drygt att scrolla typ 100 sidor för att komma till senaste nytt om nyförvärv :)
Modolider kan hålla sig till sin bok, eller så kan ni väl adda varann på msn eller liknande och ha en gruppchatt där :)
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
htikare: ja precis, och han verkar ju producera ett antal poäng ;D mkt högre poängsnitt än larsson och abbotts i norge :D
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
gurra_: japp, dom kan gå som italienare då :) Växjö har använt detta tre gånger ;)
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Som sagt, vore det inte bra om man kunde få loss den här killen? Och kanske han brorsa också ;)
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Kan det här vara något? ;) ;)
Länkar:
Niclas Bergfors uppsatt på waivers | NHL | Internationellt | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Niclas Bergfors uppsatt på waivers | NHL | Internationellt | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Timrå IK > Sv: Kommer du skänka 500 kr till föreningens värvarpott?
TikJocke: Kommer det att läggas upp så att man ser hur mycket som donerats? :) Som sagt så lär det sporra folk att donera mer!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
GurraG: Tvillingbrorsan på samma gång :) Kan ju bli nya abbotts, som det snackades om förra säsongen eller vad det var!
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Holös spelade även med Röymark i Sparta Sarpsborg 07/08 och landslaget. Han spelade oxå med bagarn i FBK 09/10.
;)
;)
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Om vi ändå ska spräcka budget, varför inte göra det rejält på en gång? :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
pefr: Hahahaha! Ja jag tänkte på det också! :P Hörde att Kolan spelade gratis förra sässen tex, för proffsig var han ju inte :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Skulle haft lite kosing nu ju :'(
Ja jag vet att han e postad förut :P
Ja jag vet att han e postad förut :P
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
ÖstrandsNisse: Haha ja huvudet var inte på skaft där iaf ;)
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
T T: Haha "Det är alltid frustrerande att spela!" ;)
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
T T: Halonen klev väl inte av mot Växjö? Aja skrev väl bara lite fel :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: Han e ju rätt rutinerad också ;)
Har ju spelat med Vampola i HC Plzen också :)
Har ju spelat med Vampola i HC Plzen också :)
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
På livebloggen var det någon som sa att Vaclav Pletka var klar! Vad var det om?
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: Det kan du ha rätt i :/ Men lyckas han på något sätt komma upp i sin nivå han hade i Timrå förut så kan det ju lätt vara värt det ;)
+ 1
Föregående · 2 · Nästa