Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
KORITFW: Ja sammanställningen känns sådär :P Håller inte riktigt med om att Hirscho var en riktig lirare i Timrå som var älskad av publiken alltså, även om han ryckte upp sig i slutet...
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Gammal, men ännu en från HIFK iaf :P
"En riktigt duktig skridskoåkare och kan transportera pucken på ett bra sätt från försvarszon. Kuhta är vidare en allround forward som är nyttig över hela banan. Pålitlig målskytt. Kan användas i såväl powerplay som boxplay. Ingen fysisk spelare och styrkan kan förbättras."
"En riktigt duktig skridskoåkare och kan transportera pucken på ett bra sätt från försvarszon. Kuhta är vidare en allround forward som är nyttig över hela banan. Pålitlig målskytt. Kan användas i såväl powerplay som boxplay. Ingen fysisk spelare och styrkan kan förbättras."
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
"Jonas Yunlandom" klar för ett KHL-lag, om han nu nånsin var intressant för oss!
Länkar:
Google Übersetzer
Google Übersetzer
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: Hahaha ojdå, va dum jag är! :P
Skulle gärna ha honom istället för Murley dock :P
Skulle gärna ha honom istället för Murley dock :P
Redigerad kommentar
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Ryktas till Elitserien, så kanske skulle vara något? :)
Är dessutom rightare!
Är dessutom rightare!
Redigerad kommentar
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Ambroo: Både tyskt och kanadensiskt pass... Spelat i nordamerika.. Ökat sin poängskörd enormt på sista tiden..
Har säkert redan blivit länkad!
Har säkert redan blivit länkad!
Redigerad kommentar
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Sjödell-Wiklander verkar ha förlängt med Örebro iallafall!
Men var kanske inte aktuell längre...
Men var kanske inte aktuell längre...
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Johan Andersson nr.2 officiellt klar!
Redigerad kommentar
Länkar:
Timrå IK Red Eagles
Timrå IK Red Eagles
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skulle vara magiskt om Sonnie presenteras i en paus på typ lördag :D
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-09-23
Haha jag har inte reflekterat över detta förut; vad äre det för svart som Luleå har under isbjörnen i sitt märke? :P Äre en hop med skabbskator? :D Ser onekligen misstänksamt ut!
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
4-2!!!! NU kör vi!!
"Nu är det snart 2 minuter kvar av tredje perioden... nejnej! av matchen såklart...ja iofs av tredje perioden också... 4-2 där... ojoj jag hade nästan rätt på publiksiffran!... jag ska nog köpa en lott!"
"Nu är det snart 2 minuter kvar av tredje perioden... nejnej! av matchen såklart...ja iofs av tredje perioden också... 4-2 där... ojoj jag hade nästan rätt på publiksiffran!... jag ska nog köpa en lott!"
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
saasta: precis.. dom har inlevelse när det inte handlar om spelet.. "nu har vi speeelat halvvvaaa perioooodeeeen"
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
saasta: Haha ja samma här :P Hockeyligans rapportering räddar mig ibland asså, från dessa kommentatorer :P De kan va lite off ibland :P ingen inlevelse..
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Asså är det bara jag som tycker kommentatorerna på SR verkar trötta... Jag förstod inte att det blev 0-1 på länge :P "ojoj...här.... robin lindqvist skjuter ett dåligt dragskott.... alltså 0-1 till timrå... "
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Kan dom inte kolla med sponsorer då? Någon sa ju att vissa var villiga att ge pengar för att få Sonnenberg, men att dom inte fått någon förfrågan.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
..så tycker jag att det här är en söt film och det är bra att det börjas i tid ;)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dr-nix: "Om det känns som idag, kommer det inte dröja inte speciellt länge"
Hmm det är något lurt där? Han säger alltså att det kommer ta lång tid om det känns som nu :(
Hmm det är något lurt där? Han säger alltså att det kommer ta lång tid om det känns som nu :(
Timrå IK > Sv: Introlåt
Bra intron? :)
Pantera - Cowboys from hell
Dope - Die MF Die :P
Metallica - Enter Sandman
Slayer - Raining blood
Pantera - Cowboys from hell
Dope - Die MF Die :P
Metallica - Enter Sandman
Slayer - Raining blood
Länkar:
YouTube - Pantera - Cowboys From HellYouTube - Dope - Die Mother Fucker DieYouTube - metallica - enter sandmanYouTube - Raining Blood - Slayer Song & Lyrics
YouTube - Pantera - Cowboys From HellYouTube - Dope - Die Mother Fucker DieYouTube - metallica - enter sandmanYouTube - Raining Blood - Slayer Song & Lyrics
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dragan 2k: Okej :P Kan dock ha blivit bättre iår!
Själv kör jag på hockeyligan.ses liverapportering, radiosändning och HS, då man inte kollar live ;D
Själv kör jag på hockeyligan.ses liverapportering, radiosändning och HS, då man inte kollar live ;D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dragan 2k: Betala typ 110 kronor för att inte kunna se pucken! Dom gånger jag kollat har det verkligen inte varit bra kvalitet! Dom ska verkligen inte kunna sälja dom så dyrt!!
Timrå IK > Sv: Njurunda Comments
Tycker Hallin borde sätta nått mål här nu, har ju blivit lite lite av den varan...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Okej! Men jag känner att jag får åka till Birsta och kolla storlek för säkerhets skull :P
Dock är jag ju Norrlänning så jag brukar väl inse att det är dags att iaf ta på sig en t-shirt ist för bar överkropp när det närmar sig -15 grader ;D
Dock är jag ju Norrlänning så jag brukar väl inse att det är dags att iaf ta på sig en t-shirt ist för bar överkropp när det närmar sig -15 grader ;D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Tack, men det finns bara S/M asså dom i samma storlek ;D Låter som att det blir en sådan :P Annars L/XL och det blir lite väl stort kanske då :P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ska köpa en TIK-matchtröja, men jag funderar på vilken storlek som är bra. Har S oftast, men ibland M... Ska jag då ta S/M eller en lite större? Asså är storlekarna som vanligt eller "hockeystorlekar"? :P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Janken: Ja det kan verkligen inte vara ett lätt jobb att ordna med dessa resor! Okej, det behöver inte vara till Stockholm, skulle bara vara roligt att följa med :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Någon som vet när "Stockholmståget" är? Det kanske har frågats tidigare? På Supporterklubbens hemsida var det förra årets lista på resor, så jag hittade inget där.
Jag är sugen på min första TIK-stockholmsresa ;)
Jag är sugen på min första TIK-stockholmsresa ;)
Föregående · 3 · Nästa
Han verkar vara på G iaf! För de pengarna tycker iaf jag det är värt det!