Som sagt, någon som vet hur man kan följa matchen imorgon?
Historik
Föregående · 4 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Jacksson 71: Ja men du heter ju Jacksson så du kanske har bra gener för sång ;D
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Vilken spelare, annan än Sonnenberg, skulle ni vilja att Timrå värvade? :)
Här är en som e ledig iaf ;D Bara tog någon :P
Här är en som e ledig iaf ;D Bara tog någon :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Marcus: Hoppas han inte har bensin i båten så att han inte kan åka över atlanten, så han får stanna här istället! :D
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Fredrik Modin kanske är påväg till Timrå igen?? Han hade ju en intervju med TimråTV nu...
Han skulle då komma till Timrå för 2a gången(På elitserienivå) och hade förut nummer 7...
Vad blir 2 multiplicerat med 7?? Jo juste! 14!.. Numret Pikkarainen hade..
Då var det löst...
OBS! Ironin flödar!
Han skulle då komma till Timrå för 2a gången(På elitserienivå) och hade förut nummer 7...
Vad blir 2 multiplicerat med 7?? Jo juste! 14!.. Numret Pikkarainen hade..
Då var det löst...
OBS! Ironin flödar!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rytter: Jag har inte sagt att dom lägger in det med flit... Endast små rester, jag ber om ursäkt om det inte gick fram...
Glöm detta nu ;D
Glöm detta nu ;D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
optimalcosmos: Nä, proteinpulver.. Men glöm det jag sa :P Jag sa bara vad jag hört från föreläsningen och inte kollat upp om det var sant, men jag antar det.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rytter: Det har varit en föreläsare i stan, han sa iaf att det kunde innehålla det.. Och mina vänner som höll på med proteindryck (Proteinpulver som blandas med mjölk) slutade direkt med det. Jag skriver det jag hört iaf...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
spud: Ja och många använder nog proteindrycker, och många av proteindryckerna innehåller doping utan att man vet det(Företagen måste inte skriva in att de innehåller det). :/
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tikinmyheart: Bra skrivet! Jag tror också att det nästan viktigaste är den där klappen, som ger extra energi och vilja!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Okej, tack. Men attans :P Hade varit roligt! :D Hehe skojigt om de hade mött Detroit, med Zäta ;)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag ser ju i spelschemat att det inte kommer vara något utländskt lag Timrå möter, vilket det var förra året genom Dynamo Riga. Någon som vet om det står sig eller om det kan komma upp något utländskt? Det kan ju vara kul att kolla "statusen" mellan olika länder.
Timrå IK > Sv: Nya matchdräkterna
Blizzard: Va? Asså 2 och 3 är ju förmodligen efter 1 så...
Även om dom kommer ut i Januari så är det ju efter Pikkarainen, men ändå inte före seriestart..............
Pikkarainen får förmodligen sin först... Sedan är det ganska troligt att dom kommer innan seriestart.. och mindre troligt när de bytt tröjor.. Det var mer sannolikhet av påståendena i sig och inte dom emellan.
Tänkte ha 14.57 procent :P
Förövrigt var jag inte så seriös så det kanske kvittar....
Även om dom kommer ut i Januari så är det ju efter Pikkarainen, men ändå inte före seriestart..............
Pikkarainen får förmodligen sin först... Sedan är det ganska troligt att dom kommer innan seriestart.. och mindre troligt när de bytt tröjor.. Det var mer sannolikhet av påståendena i sig och inte dom emellan.
Tänkte ha 14.57 procent :P
Förövrigt var jag inte så seriös så det kanske kvittar....
Timrå IK > Sv: Nya matchdräkterna
Knylan: Jovisst.
När det är troligt att nya replicas kommer:
1. Efter att Pikkarainen fått sin tröja. 100 procent
2. Innan seriestart. 85.43 procent!
3. När Timrå bytt tröja igen. 14.17 procent.
Vad tror ni om det?
När det är troligt att nya replicas kommer:
1. Efter att Pikkarainen fått sin tröja. 100 procent
2. Innan seriestart. 85.43 procent!
3. När Timrå bytt tröja igen. 14.17 procent.
Vad tror ni om det?
Timrå IK > Sv: Nya matchdräkterna
honhunden: Med 4an så måste publiken klappa på och få till en riktigt varm stämning, så att inte spelarna fryser :D Smart trick!
Ja, men innan dom trycker upp tröjor till försäljning tycker jag att dom ska se till att trycka upp en tröja till Pikkarainen ;)
Ja, men innan dom trycker upp tröjor till försäljning tycker jag att dom ska se till att trycka upp en tröja till Pikkarainen ;)
Timrå IK > Sv: Nya matchdräkterna
En ranking på hur Timrås matchställ ska se ut helst:
1. Tallarna.
2. Rö' örnen!
3. Timrå i text.
4. Utan tröja.
Men de nya tröjorna var faktiskt riktigt snygga ändå!
1. Tallarna.
2. Rö' örnen!
3. Timrå i text.
4. Utan tröja.
Men de nya tröjorna var faktiskt riktigt snygga ändå!
Timrå IK > Sv: Nya matchdräkterna
honhunden: Vet inte, men dom gamla tröjorna e ju på utförsäljning nu så :P Vi får väl köpa ut det lagret först ;D Bara att beställa nu gott folk!! ;D
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
söder över: Hoppades på att dom skulle säga att Sonnie var klar jag också, men får hoppas att det blir klart snart!
Hoppas på ännu en också, eftersom det är en del skador!
Hoppas på ännu en också, eftersom det är en del skador!
Föregående · 4 · Nästa