mattias - 74

30865 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 136 ·
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:


Tuff match idag mot ett desperat DIF

Gäller och va med från början.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
{8384}:

Ikväll skall jag se eran match och förhoppningsvis njuta av en bra och underhållande match med en eller par goda IPA till.

tippar oavgjort och att ni vinner i förlängning

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Idag lyssnar jag på Hardwired to Self-Destruct med Metallica som är en väldigt bra platta och väldigt underskattad då många inte gillar deras senaste plattor

Många stirra sig blinda på de första 5

Trevlig Torsdag

www.youtube.com/watch?v=md5dakcDqFM

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
tjobba:

Allt kan hända i hockey

Kommer ha våran match på tv och eran på datorn

Lycka till

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:

Håller med jag var lite ironisk

Blir en riktig tuff match ikväll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

Leksand var inte speciellt dåliga i tisdags efter ett längre uppehåll ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

tråkigt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:

Oskarshamn har vunnit 4 av de 5 senaste matcherna i Oskarshamn, dags att bryta den trenden?

Vad gör dom så svåra att vinna emot i deras arena?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling:

Tungt för Skellefteå men tror de fixar en rätt hyfsad ersättare tills nästa säsong

Såg matchen mot leksand live och han var överjävligt bra

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Kul och se Bischel få så mycket istid

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
FBK - Oskarshamn inställd pga snitta i Färjestad

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Razmus stenström född 03 reservmålvakt bakom finnen ikväll

Brage skadad?

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}:

Oj 🥲

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}:

förlåt men nu har jag nog missat något?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:

Respekt av motståndarklubben att stänga av honom

Är ju inte alltid sådant händer

Måste ju slagit slint rejält där


Jösses

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp:

En otroligt spännande spelare som har potential och blir riktigt bra i Lambert

Själv ser jag fram emot draften 2023 och se vilka lag som väljer Bedard och Michkov som förväntas gå som nummer 1 och 2

Bedard har redan jämförts med Crosby och mcdavid i samma ålder

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Äntligen match igen.

Som man längtat

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis Brynäs

Nu känner vi leksingar flåset i nacken på allvar 😉😜

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jadu:

vet inte haha

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jadu:

haha ;)

Fotboll > Sv: Premier League
Manchester City - Chelsea just nu på tv. 1an mot 2an

Hoppas på Chelseapoäng så ligan lever lite till

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:

flashscore

klickar man på matcherna står det postponed covid 19

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:

Bra där

Började hålla på Liverpool när jag såg Rushie och grabbarna på Tipsextra

John Barnes och Gerrard är 2 av favoriterna i klubben

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:

Liverpool sedan 1984 här

Varit på Anfield 3 gånger

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Samtliga 8 matcher inställda idag i KHL pga Covid 19

Någon som vet om det är värre i Ryssland nu med Covid än förut?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan:

Varför Watford?

Vad är historian bakom det klubbvalet?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:

Krya på dig

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:

Sund får 2 matcher för crosscheckingen igår

Tydligen tjänar han runt 250 k i månaden

Snacka om överbetald


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72:

helt enig. Exakt så

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Ja nog vet jag det men det borde såklart även få förekomma i SHL

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:

Domarna svär åt spelarna så då borde det få vara tvärtom ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:

Jag ser det såhär, Thrashtalk och heta känslor måste få finnas kvar inom sporten annars kan man lika gärna lägga ner hockeyn

Att svära åt en medspelare som gör något fult eller svära åt en domare som gjort ett horribelt domslut och säga ex "fan vad dålig du är" måste man få göra utan repressalier

Domarna är inte heliga även om det blir så inom SHL mer och mer.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:

Har sett en del matcher med er denna säsong och måste säga att Bernhardt är riktig bra, han borde ni försöka behålla oavsett vilken serie ni spelar i.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}:

Håller ni med Niklas kronwall?

fb.watch/auSxxLY7T6/

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:

Det är ju trots allt Lillördag

www.youtube.com/watch?v=YkDaCWXIXCE


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry:

Tack

Jag är som sagt gammal i gamet på HS

Aldrig haft intentionen och provocera eller vara otrevlig

Om folk har problem med mig är det deras bekymmer

Jag är världens snällaste

Foreveryoung verkar tydligen inte känna mig

Ha en fin kväll allesammans

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson:

Återstår och se

Rutin är viktigt som fan oavsett

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Får Djurgården in Thoresen också tror jag de blir riktigt bra

Han är 38 men med honom och Axelsson i laget tror jag DIF kommer bli bättre

Mycket bättre dessutom

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:

Elliot Timander, antar att det är Mattias grabb?


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Underskatta inte fina lapptäcken 😃

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pigalle:

Har fortfarande svårt att acceptera att Ollas har spelat i den där tröjan 😜😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mikenomad:

Nej det tror jag inte haha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mikenomad:

Klingberg har begärt att bli trejdad från Dallas

Vad är oddsen på att han kommer till SHL? Ganska små va 😜😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ikväll skall jag göra lasagne och titta på eran match

Har hockeyabstinens 😂😂😂

Hoppas ni slår LHC

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:

Landeskog gjorde också hattrick

2 svenskar som gör hattrick samma natt. Kul

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Det skall nog vara 4 miljoner svenska kronor per år och inget annat 😂😂😂

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Jag säger nej tack till Rask, han hade sina bästa år mellan 15-17 i i Carolina,

Han lär säkert kosta en ofantlig summa pengar med så jag tycker man kan lägga det på ett par backar istället som jag anser är viktigare

Tar hellre in Hrivik som jag tycker känns mer logisk då han spelade i Leksand så sent som förra säsongen,

Rask är bra men tror det smakar mer än det kostar,

Han tjänar 4 miljoner dollar per säsong läste jag någonstans och jag tror inte någon SHL klubb kan matcha det, mitt tips är att om han nu väljer SHL blir det inte Leksand, jag tror mer på Schweiz eller KHL,

· 136 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala