Historik
Föregående · 136 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
{8384}:
Ikväll skall jag se eran match och förhoppningsvis njuta av en bra och underhållande match med en eller par goda IPA till.
tippar oavgjort och att ni vinner i förlängning
Ikväll skall jag se eran match och förhoppningsvis njuta av en bra och underhållande match med en eller par goda IPA till.
tippar oavgjort och att ni vinner i förlängning
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Idag lyssnar jag på Hardwired to Self-Destruct med Metallica som är en väldigt bra platta och väldigt underskattad då många inte gillar deras senaste plattor
Många stirra sig blinda på de första 5
Trevlig Torsdag
www.youtube.com/watch?v=md5dakcDqFM
Idag lyssnar jag på Hardwired to Self-Destruct med Metallica som är en väldigt bra platta och väldigt underskattad då många inte gillar deras senaste plattor
Många stirra sig blinda på de första 5
Trevlig Torsdag
www.youtube.com/watch?v=md5dakcDqFM
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Oskarshamn har vunnit 4 av de 5 senaste matcherna i Oskarshamn, dags att bryta den trenden?
Vad gör dom så svåra att vinna emot i deras arena?
Oskarshamn har vunnit 4 av de 5 senaste matcherna i Oskarshamn, dags att bryta den trenden?
Vad gör dom så svåra att vinna emot i deras arena?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling:
Tungt för Skellefteå men tror de fixar en rätt hyfsad ersättare tills nästa säsong
Såg matchen mot leksand live och han var överjävligt bra
Tungt för Skellefteå men tror de fixar en rätt hyfsad ersättare tills nästa säsong
Såg matchen mot leksand live och han var överjävligt bra
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Respekt av motståndarklubben att stänga av honom
Är ju inte alltid sådant händer
Måste ju slagit slint rejält där
Jösses
Respekt av motståndarklubben att stänga av honom
Är ju inte alltid sådant händer
Måste ju slagit slint rejält där
Jösses
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp:
En otroligt spännande spelare som har potential och blir riktigt bra i Lambert
Själv ser jag fram emot draften 2023 och se vilka lag som väljer Bedard och Michkov som förväntas gå som nummer 1 och 2
Bedard har redan jämförts med Crosby och mcdavid i samma ålder
En otroligt spännande spelare som har potential och blir riktigt bra i Lambert
Själv ser jag fram emot draften 2023 och se vilka lag som väljer Bedard och Michkov som förväntas gå som nummer 1 och 2
Bedard har redan jämförts med Crosby och mcdavid i samma ålder
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis Brynäs
Nu känner vi leksingar flåset i nacken på allvar 😉😜
Nu känner vi leksingar flåset i nacken på allvar 😉😜
+ 9
Fotboll > Sv: Premier League
Manchester City - Chelsea just nu på tv. 1an mot 2an
Hoppas på Chelseapoäng så ligan lever lite till
Hoppas på Chelseapoäng så ligan lever lite till
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Bra där
Började hålla på Liverpool när jag såg Rushie och grabbarna på Tipsextra
John Barnes och Gerrard är 2 av favoriterna i klubben
Bra där
Började hålla på Liverpool när jag såg Rushie och grabbarna på Tipsextra
John Barnes och Gerrard är 2 av favoriterna i klubben
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Samtliga 8 matcher inställda idag i KHL pga Covid 19
Någon som vet om det är värre i Ryssland nu med Covid än förut?
Någon som vet om det är värre i Ryssland nu med Covid än förut?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Sund får 2 matcher för crosscheckingen igår
Tydligen tjänar han runt 250 k i månaden
Snacka om överbetald
Sund får 2 matcher för crosscheckingen igår
Tydligen tjänar han runt 250 k i månaden
Snacka om överbetald
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Ja nog vet jag det men det borde såklart även få förekomma i SHL
Ja nog vet jag det men det borde såklart även få förekomma i SHL
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Jag ser det såhär, Thrashtalk och heta känslor måste få finnas kvar inom sporten annars kan man lika gärna lägga ner hockeyn
Att svära åt en medspelare som gör något fult eller svära åt en domare som gjort ett horribelt domslut och säga ex "fan vad dålig du är" måste man få göra utan repressalier
Domarna är inte heliga även om det blir så inom SHL mer och mer.
Jag ser det såhär, Thrashtalk och heta känslor måste få finnas kvar inom sporten annars kan man lika gärna lägga ner hockeyn
Att svära åt en medspelare som gör något fult eller svära åt en domare som gjort ett horribelt domslut och säga ex "fan vad dålig du är" måste man få göra utan repressalier
Domarna är inte heliga även om det blir så inom SHL mer och mer.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Har sett en del matcher med er denna säsong och måste säga att Bernhardt är riktig bra, han borde ni försöka behålla oavsett vilken serie ni spelar i.
Har sett en del matcher med er denna säsong och måste säga att Bernhardt är riktig bra, han borde ni försöka behålla oavsett vilken serie ni spelar i.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppas bästa ögonblick
Den här tröttnar jag aldrig på
Den här tröttnar jag aldrig på
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry:
Tack
Jag är som sagt gammal i gamet på HS
Aldrig haft intentionen och provocera eller vara otrevlig
Om folk har problem med mig är det deras bekymmer
Jag är världens snällaste
Foreveryoung verkar tydligen inte känna mig
Ha en fin kväll allesammans
Tack
Jag är som sagt gammal i gamet på HS
Aldrig haft intentionen och provocera eller vara otrevlig
Om folk har problem med mig är det deras bekymmer
Jag är världens snällaste
Foreveryoung verkar tydligen inte känna mig
Ha en fin kväll allesammans
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Får Djurgården in Thoresen också tror jag de blir riktigt bra
Han är 38 men med honom och Axelsson i laget tror jag DIF kommer bli bättre
Mycket bättre dessutom
Får Djurgården in Thoresen också tror jag de blir riktigt bra
Han är 38 men med honom och Axelsson i laget tror jag DIF kommer bli bättre
Mycket bättre dessutom
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mikenomad:
Klingberg har begärt att bli trejdad från Dallas
Vad är oddsen på att han kommer till SHL? Ganska små va 😜😁
Klingberg har begärt att bli trejdad från Dallas
Vad är oddsen på att han kommer till SHL? Ganska små va 😜😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ikväll skall jag göra lasagne och titta på eran match
Har hockeyabstinens 😂😂😂
Hoppas ni slår LHC
Har hockeyabstinens 😂😂😂
Hoppas ni slår LHC
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Jag säger nej tack till Rask, han hade sina bästa år mellan 15-17 i i Carolina,
Han lär säkert kosta en ofantlig summa pengar med så jag tycker man kan lägga det på ett par backar istället som jag anser är viktigare
Tar hellre in Hrivik som jag tycker känns mer logisk då han spelade i Leksand så sent som förra säsongen,
Rask är bra men tror det smakar mer än det kostar,
Han tjänar 4 miljoner dollar per säsong läste jag någonstans och jag tror inte någon SHL klubb kan matcha det, mitt tips är att om han nu väljer SHL blir det inte Leksand, jag tror mer på Schweiz eller KHL,
Jag säger nej tack till Rask, han hade sina bästa år mellan 15-17 i i Carolina,
Han lär säkert kosta en ofantlig summa pengar med så jag tycker man kan lägga det på ett par backar istället som jag anser är viktigare
Tar hellre in Hrivik som jag tycker känns mer logisk då han spelade i Leksand så sent som förra säsongen,
Rask är bra men tror det smakar mer än det kostar,
Han tjänar 4 miljoner dollar per säsong läste jag någonstans och jag tror inte någon SHL klubb kan matcha det, mitt tips är att om han nu väljer SHL blir det inte Leksand, jag tror mer på Schweiz eller KHL,
Föregående · 136 · Nästa

Tuff match idag mot ett desperat DIF
Gäller och va med från början.