mattias - 74

30866 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 146 ·
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Dags för ett fantastiskt alster igen ❤️

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone:

Kul att du postar en artikel med Leksand och botten i samma mening 😉

Hur gick det för Brynäs? 😉😅

Anar en aning ironi i ditt inlägg

Kul ändå att Leksand gjort sin bästa säsong sedan Jesus gick i kortbyxor och ändå snackas det leksand hos en bottenkonkurrent 😉😜

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:

Känns som den här Hellkvist debatten är passé för längesedan

Ingen idé att ta upp gammalt groll

Hellkvist gjorde fel tjomme gjorde fel Modo gjorde fel leksand gjorde fel, min Pappa är starkare än din

Säsongen är över för våra lag och nu siktar vi på att få ett så bra lag som möjligt tills nästa säsong vilket Modo såklart också gör

Släpp Hellkvist debatten nu och ta dig en pizza och en Onsdags öl som jag 🍺

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Nu är det officiellt med Max


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:

Var ju någon leksing som hotade Bibic för ett par år sedan med när han var i Rögle och kallade honom för pizzabagare samt blatte och massa annat

Internet är fantastiskt emellanåt

Tänk hur folk blir framför dataskärmen ibland

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:

Inte många högskolepoäng här inte

Jösses vilken tomhylsa

Heja Nisse 🙏
Uppladdat:

500x0-5eea2c09-7226-4663-afe8-e24cb0b85560.png


Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}:

Helt klart

Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}:

Jo det har varit på tal länge att han skall lämna tyvärr. man får vara glad över att ha haft en sådan klasspelare i sitt lag men Novogorod tillhör inte toppskiktet KHL men det är såklart det är pengarna som styr även här.

Kommer bli roligt och se vad man ersätter honom med. Finns ju väldigt mycket bra spelare där ute, gäller bara att scouta rätt

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:

Lite Deep Purple funkar altid en måndagseftermiddag

www.youtube.com/watch?v=Wr9ie2J2690

Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}:

Därför jag skrev törs man hoppas på haha

Finns såklart inte så stor chans att de hamnar i Leksand men man kan ju hoppas ;)

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Törs man hoppas på Kinnvall eller Martinsson nu när HV åkt ur?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bifbiffen:

Jag skrev en del Brynäsare, tog du åt dig?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:

En del Brynäsare har väldigt kort minne tydligen, de säger åt andra lags supportrar att inte komma in i deras forum och provocera men det är ok att göra det själva.

Brynäslogik?


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr:

Sinnessjukt förslag, håller med Neville och då är jag ändå Liverpoolsupporter sedan 35 år.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:

Minst sagt 😂😂😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Makita:

Nu fattar ni kanske vad vi gått igenom alla år haha

Unnar inte min värsta fiende detta kan jag säga

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Scopulus:

Lider med dig

Vet vad ni går igenom

Hoppas bara på 1 år i HA för er

Kämpa 😀🤘

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis Brynäs

Nu ser vi fram emot Gävle / Dala derbyn även nästa säsong.

Otroligt välförtjänt

// Mattias

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Kom igen nu Brynäs

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Lycka till idag och hoppas ni slår in matchbollen

Idag är det för övrigt shorts premiär

Riktigt varmt och skönt i Dalarna idag 😎☀️

Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad:

Som utomstående kommer det bli riktigt spännande att se den här matchserien

2 riktigt bra lag som gör upp om SHL platsen

Vore kul om Timrå gick upp så man får besöka hallen igen 😀

Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}:

Ja förmodligen blir det så eller så blir det AHL om dom tar över honom

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Tänk tongångarna i Timrås forum om Dahlén skriver på för Leksand :)

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Vore grymt och få in kinnvall på en av backplatserna 😀

Sedan vill jag ha bort Fransson

Visst han har varit skadedrabbad men han känns som en säkerhetsrisk ändå men man vet ju vad han kan i sina bästa stunder

Ritola vill jag ha kvar

Klagade mycket på honom förra säsongen men denna säsongen har han visat att han kan bidra

Dessutom behöver ju de yngre spelarna en ” pappa ” i laget

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:

Fast varför en stängd liga egentligen. Jag har alltid varit emot ev än stängd liga. Är väl kul med nya lag i SHL?

Varför kan man inte ha en öppen liga om det finns lag som har både ekonomiska och sportsliga förutsättningar att spela i SHL?


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeyguru:

Kan hålla med dig till viss del

Problemet är ju att debattklimatet blivit tuffare även här på HS, har varit medlem väldigt länge och märker enorma skillnader

Man kan inte ens gå in på vissa forum utan att bli dåligt bemött eller möts av okvädningsord av en del skribenter trots att man vill ha en seriös diskussion

Man måste acceptera att man håller på andra lag och har andra åsikter om andra lag osv

De flesta på forumet är väl förhoppningvis vuxna

Jag är lärare på lågstadiet och väljer själv mina strider med barnen men en del skribenter på forumet verkar ligga på samma nivå som sexåringar

Väx upp för fan och diskutera vuxet eller skriv inte öht

Detta gäller alla ” även mig såklart ”

Trevlig helg 💙🇸🇪

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:

Ja absolut men Örebro kan oss väldigt bra tyvärr

Vi var inte ens nära

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr:

Tack, det värmer

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:

Kan ha varit den mest rättvisa segern i ett slutspel

Örebro är helt överlägsna

Nu hoppas vi på BIF

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken:

Ta en grogg och lugna nerverna 😃

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
RommeTigern:

Vinst idag för er och ni har ena skridskon i SHL nästa säsong. Vinst för HV och det är jämnt skägg

Fy fan för sådana här matcher vet vad ni genomlider just nu

Lycka till ikväll ” menar det ”

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone:

Jag trodde aldrig på guld

Trodde inte ens vi skulle komma 3a i grundserien

Som jag skrev tjomme och BH har förvandlat detta laget till ett stabilt SHL lag

Blir spännande och se vilka som blir kvar

Lang är klar likadant Zackrisson och Hrivík

Snackas om att leksand försöker värva delarose nu när han är satt på waivers

Björklund från Karlskoga skulle blir intressant och se i SHL

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TimraStockholm:

Ingen tror jag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grym säsong av leksand men det räcker inte mot ett ruskigt bra Örebro

Jag trodde inte ens de skulle gå till slutspel

Om inte Röglev vinner SM-guld denna säsong gör dom det aldrig

Ruskigt bra lag

Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Charliejfz:

Fint gjort
Uppladdat:

500x0-b7f4af0a-ddb0-4f7d-98d5-4b6be89585eb.png


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Tack 🙏


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vill återigen passa på och be om ursäkt för inlägget i Måndags kväll, jag vet att det var dumt och dålig tajming, har riktigt dåligt samvete och förstår om en del här inne blev upprörda men jag är inte mer än människa och kan be om ursäkt.

Det skall inte upprepas och jag önskar Brynäs all lycka i kvalet mot HV.

Kärlek till er alla.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker:

såklart

mitt fel

ingen år perfekt, god natt på er

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten :

håller med dig

alla tycker dock inte det är lugnt men jag ville faktiskt inte provocera för det jag såg av eran match så var björk en av de bästa spelarna men det var fel läge att fråga

ber om ursäkt igen men vissa verkar tro jag är världens vidrigaste människa :D

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9232}:

Jag ville inte provocera öht

jag har varit medlem här väldigt länge och har allt som oftast får ett bra bemötande men idag ställde jag en seriös fråga vid kanske fel tillfälle vilket såklart jag ber om ursäkt för

Brynäs forum är kanske det mest hetaste på HS men att kalla folk för idiot som axl gör är under all värdighet. jag hoppas brynäs vinner serien mot hv och jag ber om ursäkt igen

Folk är så jävla lättkränkta och tar alltid illa upp vil fel tillfälle,

Skulle leksand torska med 4-0 mor örebro som kommer jag aldrig kala någon för idiot eller andra otrevligheter

Återigen jag ber om ursäkt

god natt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jag ber om ursäkt

min intention var inte att provocera

jag var bara nyfiken på björks kontrakt och uttryckte mig klantigt,

Jag ber om ursäkt

tycker ändå Björk är bra

Jag hoppas fortfarande att Brynäs klarar sig kvar,

Tycker en del medlemmar överreagerar jag ber om ursäkt återigen

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

vadå jag tycker han är bra någon berömde han tidigare i matchen jag har inte sett hela matchen jag ställde en fråga jag menar allvar

Jag vill inte provocera

Herregud jag ber om ursäkt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:

Måste säga att jag gillar Björk

Han är riktigt bra

Hur ser hans kontakt ut? Blir han kvar ” om ” ni skulle åka ur?

Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Signature:

ja dom är bättre hittills och dessutom har dom enroth

vilken jävla målvakt

Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:

suck 1 - 2 med 30 kvar av andra

Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
En riktigt bra första period av Leksand 7 - 1 i skott.

Langs kedja är bäst hittills.

· 146 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala