https://youtu.be/w6Qkd9wKdhs
Historik
Föregående · 146 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone:
Kul att du postar en artikel med Leksand och botten i samma mening 😉
Hur gick det för Brynäs? 😉😅
Anar en aning ironi i ditt inlägg
Kul ändå att Leksand gjort sin bästa säsong sedan Jesus gick i kortbyxor och ändå snackas det leksand hos en bottenkonkurrent 😉😜
Kul att du postar en artikel med Leksand och botten i samma mening 😉
Hur gick det för Brynäs? 😉😅
Anar en aning ironi i ditt inlägg
Kul ändå att Leksand gjort sin bästa säsong sedan Jesus gick i kortbyxor och ändå snackas det leksand hos en bottenkonkurrent 😉😜
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Känns som den här Hellkvist debatten är passé för längesedan
Ingen idé att ta upp gammalt groll
Hellkvist gjorde fel tjomme gjorde fel Modo gjorde fel leksand gjorde fel, min Pappa är starkare än din
Säsongen är över för våra lag och nu siktar vi på att få ett så bra lag som möjligt tills nästa säsong vilket Modo såklart också gör
Släpp Hellkvist debatten nu och ta dig en pizza och en Onsdags öl som jag 🍺
Känns som den här Hellkvist debatten är passé för längesedan
Ingen idé att ta upp gammalt groll
Hellkvist gjorde fel tjomme gjorde fel Modo gjorde fel leksand gjorde fel, min Pappa är starkare än din
Säsongen är över för våra lag och nu siktar vi på att få ett så bra lag som möjligt tills nästa säsong vilket Modo såklart också gör
Släpp Hellkvist debatten nu och ta dig en pizza och en Onsdags öl som jag 🍺
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Var ju någon leksing som hotade Bibic för ett par år sedan med när han var i Rögle och kallade honom för pizzabagare samt blatte och massa annat
Internet är fantastiskt emellanåt
Tänk hur folk blir framför dataskärmen ibland
Var ju någon leksing som hotade Bibic för ett par år sedan med när han var i Rögle och kallade honom för pizzabagare samt blatte och massa annat
Internet är fantastiskt emellanåt
Tänk hur folk blir framför dataskärmen ibland
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}:
Jo det har varit på tal länge att han skall lämna tyvärr. man får vara glad över att ha haft en sådan klasspelare i sitt lag men Novogorod tillhör inte toppskiktet KHL men det är såklart det är pengarna som styr även här.
Kommer bli roligt och se vad man ersätter honom med. Finns ju väldigt mycket bra spelare där ute, gäller bara att scouta rätt
Jo det har varit på tal länge att han skall lämna tyvärr. man får vara glad över att ha haft en sådan klasspelare i sitt lag men Novogorod tillhör inte toppskiktet KHL men det är såklart det är pengarna som styr även här.
Kommer bli roligt och se vad man ersätter honom med. Finns ju väldigt mycket bra spelare där ute, gäller bara att scouta rätt
Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}:
Därför jag skrev törs man hoppas på haha
Finns såklart inte så stor chans att de hamnar i Leksand men man kan ju hoppas ;)
Därför jag skrev törs man hoppas på haha
Finns såklart inte så stor chans att de hamnar i Leksand men man kan ju hoppas ;)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
En del Brynäsare har väldigt kort minne tydligen, de säger åt andra lags supportrar att inte komma in i deras forum och provocera men det är ok att göra det själva.
Brynäslogik?
En del Brynäsare har väldigt kort minne tydligen, de säger åt andra lags supportrar att inte komma in i deras forum och provocera men det är ok att göra det själva.
Brynäslogik?
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Makita:
Nu fattar ni kanske vad vi gått igenom alla år haha
Unnar inte min värsta fiende detta kan jag säga
Nu fattar ni kanske vad vi gått igenom alla år haha
Unnar inte min värsta fiende detta kan jag säga
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis Brynäs
Nu ser vi fram emot Gävle / Dala derbyn även nästa säsong.
Otroligt välförtjänt
// Mattias
Nu ser vi fram emot Gävle / Dala derbyn även nästa säsong.
Otroligt välförtjänt
// Mattias
+ 22
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Lycka till idag och hoppas ni slår in matchbollen
Idag är det för övrigt shorts premiär
Riktigt varmt och skönt i Dalarna idag 😎☀️
Lycka till idag och hoppas ni slår in matchbollen
Idag är det för övrigt shorts premiär
Riktigt varmt och skönt i Dalarna idag 😎☀️
+ 11
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad:
Som utomstående kommer det bli riktigt spännande att se den här matchserien
2 riktigt bra lag som gör upp om SHL platsen
Vore kul om Timrå gick upp så man får besöka hallen igen 😀
Som utomstående kommer det bli riktigt spännande att se den här matchserien
2 riktigt bra lag som gör upp om SHL platsen
Vore kul om Timrå gick upp så man får besöka hallen igen 😀
+ 8
Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}:
Ja förmodligen blir det så eller så blir det AHL om dom tar över honom
Ja förmodligen blir det så eller så blir det AHL om dom tar över honom
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Vore grymt och få in kinnvall på en av backplatserna 😀
Sedan vill jag ha bort Fransson
Visst han har varit skadedrabbad men han känns som en säkerhetsrisk ändå men man vet ju vad han kan i sina bästa stunder
Ritola vill jag ha kvar
Klagade mycket på honom förra säsongen men denna säsongen har han visat att han kan bidra
Dessutom behöver ju de yngre spelarna en ” pappa ” i laget
Vore grymt och få in kinnvall på en av backplatserna 😀
Sedan vill jag ha bort Fransson
Visst han har varit skadedrabbad men han känns som en säkerhetsrisk ändå men man vet ju vad han kan i sina bästa stunder
Ritola vill jag ha kvar
Klagade mycket på honom förra säsongen men denna säsongen har han visat att han kan bidra
Dessutom behöver ju de yngre spelarna en ” pappa ” i laget
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Fast varför en stängd liga egentligen. Jag har alltid varit emot ev än stängd liga. Är väl kul med nya lag i SHL?
Varför kan man inte ha en öppen liga om det finns lag som har både ekonomiska och sportsliga förutsättningar att spela i SHL?
Fast varför en stängd liga egentligen. Jag har alltid varit emot ev än stängd liga. Är väl kul med nya lag i SHL?
Varför kan man inte ha en öppen liga om det finns lag som har både ekonomiska och sportsliga förutsättningar att spela i SHL?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeyguru:
Kan hålla med dig till viss del
Problemet är ju att debattklimatet blivit tuffare även här på HS, har varit medlem väldigt länge och märker enorma skillnader
Man kan inte ens gå in på vissa forum utan att bli dåligt bemött eller möts av okvädningsord av en del skribenter trots att man vill ha en seriös diskussion
Man måste acceptera att man håller på andra lag och har andra åsikter om andra lag osv
De flesta på forumet är väl förhoppningvis vuxna
Jag är lärare på lågstadiet och väljer själv mina strider med barnen men en del skribenter på forumet verkar ligga på samma nivå som sexåringar
Väx upp för fan och diskutera vuxet eller skriv inte öht
Detta gäller alla ” även mig såklart ”
Trevlig helg 💙🇸🇪
Kan hålla med dig till viss del
Problemet är ju att debattklimatet blivit tuffare även här på HS, har varit medlem väldigt länge och märker enorma skillnader
Man kan inte ens gå in på vissa forum utan att bli dåligt bemött eller möts av okvädningsord av en del skribenter trots att man vill ha en seriös diskussion
Man måste acceptera att man håller på andra lag och har andra åsikter om andra lag osv
De flesta på forumet är väl förhoppningvis vuxna
Jag är lärare på lågstadiet och väljer själv mina strider med barnen men en del skribenter på forumet verkar ligga på samma nivå som sexåringar
Väx upp för fan och diskutera vuxet eller skriv inte öht
Detta gäller alla ” även mig såklart ”
Trevlig helg 💙🇸🇪
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Kan ha varit den mest rättvisa segern i ett slutspel
Örebro är helt överlägsna
Nu hoppas vi på BIF
Kan ha varit den mest rättvisa segern i ett slutspel
Örebro är helt överlägsna
Nu hoppas vi på BIF
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
RommeTigern:
Vinst idag för er och ni har ena skridskon i SHL nästa säsong. Vinst för HV och det är jämnt skägg
Fy fan för sådana här matcher vet vad ni genomlider just nu
Lycka till ikväll ” menar det ”
Vinst idag för er och ni har ena skridskon i SHL nästa säsong. Vinst för HV och det är jämnt skägg
Fy fan för sådana här matcher vet vad ni genomlider just nu
Lycka till ikväll ” menar det ”
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone:
Jag trodde aldrig på guld
Trodde inte ens vi skulle komma 3a i grundserien
Som jag skrev tjomme och BH har förvandlat detta laget till ett stabilt SHL lag
Blir spännande och se vilka som blir kvar
Lang är klar likadant Zackrisson och Hrivík
Snackas om att leksand försöker värva delarose nu när han är satt på waivers
Björklund från Karlskoga skulle blir intressant och se i SHL
Jag trodde aldrig på guld
Trodde inte ens vi skulle komma 3a i grundserien
Som jag skrev tjomme och BH har förvandlat detta laget till ett stabilt SHL lag
Blir spännande och se vilka som blir kvar
Lang är klar likadant Zackrisson och Hrivík
Snackas om att leksand försöker värva delarose nu när han är satt på waivers
Björklund från Karlskoga skulle blir intressant och se i SHL
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grym säsong av leksand men det räcker inte mot ett ruskigt bra Örebro
Jag trodde inte ens de skulle gå till slutspel
Om inte Röglev vinner SM-guld denna säsong gör dom det aldrig
Ruskigt bra lag
Jag trodde inte ens de skulle gå till slutspel
Om inte Röglev vinner SM-guld denna säsong gör dom det aldrig
Ruskigt bra lag
+ 3
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vill återigen passa på och be om ursäkt för inlägget i Måndags kväll, jag vet att det var dumt och dålig tajming, har riktigt dåligt samvete och förstår om en del här inne blev upprörda men jag är inte mer än människa och kan be om ursäkt.
Det skall inte upprepas och jag önskar Brynäs all lycka i kvalet mot HV.
Kärlek till er alla.
Det skall inte upprepas och jag önskar Brynäs all lycka i kvalet mot HV.
Kärlek till er alla.
+ 31
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten :
håller med dig
alla tycker dock inte det är lugnt men jag ville faktiskt inte provocera för det jag såg av eran match så var björk en av de bästa spelarna men det var fel läge att fråga
ber om ursäkt igen men vissa verkar tro jag är världens vidrigaste människa :D
håller med dig
alla tycker dock inte det är lugnt men jag ville faktiskt inte provocera för det jag såg av eran match så var björk en av de bästa spelarna men det var fel läge att fråga
ber om ursäkt igen men vissa verkar tro jag är världens vidrigaste människa :D
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9232}:
Jag ville inte provocera öht
jag har varit medlem här väldigt länge och har allt som oftast får ett bra bemötande men idag ställde jag en seriös fråga vid kanske fel tillfälle vilket såklart jag ber om ursäkt för
Brynäs forum är kanske det mest hetaste på HS men att kalla folk för idiot som axl gör är under all värdighet. jag hoppas brynäs vinner serien mot hv och jag ber om ursäkt igen
Folk är så jävla lättkränkta och tar alltid illa upp vil fel tillfälle,
Skulle leksand torska med 4-0 mor örebro som kommer jag aldrig kala någon för idiot eller andra otrevligheter
Återigen jag ber om ursäkt
god natt
Jag ville inte provocera öht
jag har varit medlem här väldigt länge och har allt som oftast får ett bra bemötande men idag ställde jag en seriös fråga vid kanske fel tillfälle vilket såklart jag ber om ursäkt för
Brynäs forum är kanske det mest hetaste på HS men att kalla folk för idiot som axl gör är under all värdighet. jag hoppas brynäs vinner serien mot hv och jag ber om ursäkt igen
Folk är så jävla lättkränkta och tar alltid illa upp vil fel tillfälle,
Skulle leksand torska med 4-0 mor örebro som kommer jag aldrig kala någon för idiot eller andra otrevligheter
Återigen jag ber om ursäkt
god natt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jag ber om ursäkt
min intention var inte att provocera
jag var bara nyfiken på björks kontrakt och uttryckte mig klantigt,
Jag ber om ursäkt
tycker ändå Björk är bra
Jag hoppas fortfarande att Brynäs klarar sig kvar,
Tycker en del medlemmar överreagerar jag ber om ursäkt återigen
min intention var inte att provocera
jag var bara nyfiken på björks kontrakt och uttryckte mig klantigt,
Jag ber om ursäkt
tycker ändå Björk är bra
Jag hoppas fortfarande att Brynäs klarar sig kvar,
Tycker en del medlemmar överreagerar jag ber om ursäkt återigen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
vadå jag tycker han är bra någon berömde han tidigare i matchen jag har inte sett hela matchen jag ställde en fråga jag menar allvar
Jag vill inte provocera
Herregud jag ber om ursäkt
vadå jag tycker han är bra någon berömde han tidigare i matchen jag har inte sett hela matchen jag ställde en fråga jag menar allvar
Jag vill inte provocera
Herregud jag ber om ursäkt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Måste säga att jag gillar Björk
Han är riktigt bra
Hur ser hans kontakt ut? Blir han kvar ” om ” ni skulle åka ur?
Måste säga att jag gillar Björk
Han är riktigt bra
Hur ser hans kontakt ut? Blir han kvar ” om ” ni skulle åka ur?
+ 3
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
En riktigt bra första period av Leksand 7 - 1 i skott.
Langs kedja är bäst hittills.
Langs kedja är bäst hittills.
+ 1
Föregående · 146 · Nästa



Dags för ett fantastiskt alster igen ❤️