Historik
Föregående · 154 · Nästa
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Nu kör vi lite Queensryche med en av de absolut bästa sångarna inom metalgenren
www.youtube.com/watch?v=2c3g6tTYoxM
Nu kör vi lite Queensryche med en av de absolut bästa sångarna inom metalgenren
www.youtube.com/watch?v=2c3g6tTYoxM
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vill önska alla Brynäsare en riktigt god jul.
Hoppas ni spottar upp er och börjar klättra i tabellen och börja vinna matcher.
Vet vad ni går igenom och lider med er. Det är allt annat än roligt.
GOD JUL 🎄❤️
Hoppas ni spottar upp er och börjar klättra i tabellen och börja vinna matcher.
Vet vad ni går igenom och lider med er. Det är allt annat än roligt.
GOD JUL 🎄❤️
+ 16
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
hanzon:
Ingen jul utan Jussi, Man är extra stolt att vara från Borlänge när man hör hans fantastiska stämma
www.youtube.com/watch?v=kVYCudlVMSM
Ingen jul utan Jussi, Man är extra stolt att vara från Borlänge när man hör hans fantastiska stämma
www.youtube.com/watch?v=kVYCudlVMSM
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Jag lovar dig att det inte är jalapenos intention att provocera
Precis hemkommen och skrivit på mitt nya anställningsavtal. Kan säga att jag varken behövde sälja gatstenar eller ringa tränare för att få till mitt nya avtal ;)
Jag lovar dig att det inte är jalapenos intention att provocera
Precis hemkommen och skrivit på mitt nya anställningsavtal. Kan säga att jag varken behövde sälja gatstenar eller ringa tränare för att få till mitt nya avtal ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85:
Det tackar jag för och jag är övertygad om att om serien bryts under pandemin så åker ni inte ut utan det blir samma för som för oss. Varför skall man ändra på regler som är tydliga?
Finns folk som på allvar tror att serien stoppades sist för att endast gynna Leksand. Man kan bara skratta åt det ;)
Vissa verkar tro att leksand eller trottoarkanten som någon skriver ” fortfarande ” styr svensk hockey. Börjar blir rätt tröttsamt med sådant. För övrigt anser jag att det alltid skall finnas rivalitet mellan våra klubbar
Mora däremot unnar jag ingenting till skillnad från jalapeno. :)
Likaså Färjestad. Usch ;)
Det tackar jag för och jag är övertygad om att om serien bryts under pandemin så åker ni inte ut utan det blir samma för som för oss. Varför skall man ändra på regler som är tydliga?
Finns folk som på allvar tror att serien stoppades sist för att endast gynna Leksand. Man kan bara skratta åt det ;)
Vissa verkar tro att leksand eller trottoarkanten som någon skriver ” fortfarande ” styr svensk hockey. Börjar blir rätt tröttsamt med sådant. För övrigt anser jag att det alltid skall finnas rivalitet mellan våra klubbar
Mora däremot unnar jag ingenting till skillnad från jalapeno. :)
Likaså Färjestad. Usch ;)
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Jag är inte som dom så blanda inte in mig
Jag avskyr spydigheter på nätet
Har alltid gjort
Jag är inte som dom så blanda inte in mig
Jag avskyr spydigheter på nätet
Har alltid gjort
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp:
Dåligt att skita ner Brynäs så mycket som vissa leksingar gör
Hybrisen är total
Brynäa har ställt upp på LIF när det kärvat och vice versa
Hatkärlek när den är som bäst ❤️❤️❤️
Dåligt att skita ner Brynäs så mycket som vissa leksingar gör
Hybrisen är total
Brynäa har ställt upp på LIF när det kärvat och vice versa
Hatkärlek när den är som bäst ❤️❤️❤️
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Här får ni lite tändvätska inför ikväll ;)
Tror inte denna supporter inser betydelsen av att ha både Leksand och Brynäs i SHL
PS låst artikel dessvärre
Här får ni lite tändvätska inför ikväll ;)
Tror inte denna supporter inser betydelsen av att ha både Leksand och Brynäs i SHL
PS låst artikel dessvärre
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lesky:
Sådana här gånger lägger man lagtillhörigheten åt sidan. Krya på dig Peter
Hoppas du får avnjuta en bra match från sjuksängen imorgon.
Krya 💙
Sådana här gånger lägger man lagtillhörigheten åt sidan. Krya på dig Peter
Hoppas du får avnjuta en bra match från sjuksängen imorgon.
Krya 💙
+ 15
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Det var tråkigt och jag ber i så fall om ursäkt det var inte meningen att du skulle tappa respekten
Jag inser allvaret ni är i nu och accepterar att du tycker som du gör
Håller mig ifrån forumet ett tag och hoppas inte jag gjorde någon ledsen
Det var tråkigt och jag ber i så fall om ursäkt det var inte meningen att du skulle tappa respekten
Jag inser allvaret ni är i nu och accepterar att du tycker som du gör
Håller mig ifrån forumet ett tag och hoppas inte jag gjorde någon ledsen
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Stå på dig
Vill inte provocera alls med detta inlägg men är likadant inom leksand vissa saker får man inte kritisera ex Brage som jag tycker är usel eller Norén mm utan att vissa kommer med pekpinnen och skall tillrättavisa dig
Vet vad ni går igenom. Vi har varit där flera gånger
Det är inte roligt alls och jag hoppas ni tar er ur ”
Krisen ” menar det av hela mitt hjärta
Har inget emot Brynäs öht
Huge zappaholic mfl ser gärna inte problemet Brynäs genomlider just nu och då blir det oftast att man gnäller på de som klagar på spelare klubben ledare etc och som faktiskt kommer med befogad kritik
Tycker en del skribenter här inne skall inse att Brynäs har stora problem och rannsaka sig själva istället för att gnälla på de som faktiskt talar klarspråk
Ha en fin kväll ❤️
Stå på dig
Vill inte provocera alls med detta inlägg men är likadant inom leksand vissa saker får man inte kritisera ex Brage som jag tycker är usel eller Norén mm utan att vissa kommer med pekpinnen och skall tillrättavisa dig
Vet vad ni går igenom. Vi har varit där flera gånger
Det är inte roligt alls och jag hoppas ni tar er ur ”
Krisen ” menar det av hela mitt hjärta
Har inget emot Brynäs öht
Huge zappaholic mfl ser gärna inte problemet Brynäs genomlider just nu och då blir det oftast att man gnäller på de som klagar på spelare klubben ledare etc och som faktiskt kommer med befogad kritik
Tycker en del skribenter här inne skall inse att Brynäs har stora problem och rannsaka sig själva istället för att gnälla på de som faktiskt talar klarspråk
Ha en fin kväll ❤️
+ 3
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Han spelar nog förmodligen kvar men man vet ju inte
Kontrakt kan ju brytas men då blir det dyrt för den klubben som vill ha honom
Han spelar nog förmodligen kvar men man vet ju inte
Kontrakt kan ju brytas men då blir det dyrt för den klubben som vill ha honom
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
starkt att vinna idag
Bra match av Lang, jävlar vilken skridskoåkning killen har
Tror han är förlorad nästa säsong
För övrigt är det kul och se en del modoiter grina fortfarande för att leksand har Sveriges bästa tränare :)
starkt att vinna idag
Bra match av Lang, jävlar vilken skridskoåkning killen har
Tror han är förlorad nästa säsong
För övrigt är det kul och se en del modoiter grina fortfarande för att leksand har Sveriges bästa tränare :)
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Rytter:
Vad gulligt
Hur går det i allsvenskan? Innerst inne är det Hellkvist du är förbannad på för att han bytte klubb under som jag också tycker tråkiga omständigheter.
Båda parter hade kunnat sköta det snyggare
Jag har inget emot Modo
Varför detta hat mot Leksand. Är du fortfarande bitter efter 16-17? Vi borde inte vunnit då Modo var bättre men vem har sagt att hockey skall vara rättvist?
Ha en trevlig kväll // Mattias
Vad gulligt
Hur går det i allsvenskan? Innerst inne är det Hellkvist du är förbannad på för att han bytte klubb under som jag också tycker tråkiga omständigheter.
Båda parter hade kunnat sköta det snyggare
Jag har inget emot Modo
Varför detta hat mot Leksand. Är du fortfarande bitter efter 16-17? Vi borde inte vunnit då Modo var bättre men vem har sagt att hockey skall vara rättvist?
Ha en trevlig kväll // Mattias
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Undrar om inte PA haft ett pep talk med spelarna efter matchen mot leksand. Ni är riktigt bra i närkamperna och back checking i denna matchen hittills
Undrar om inte PA haft ett pep talk med spelarna efter matchen mot leksand. Ni är riktigt bra i närkamperna och back checking i denna matchen hittills
Leksands IF > Sv: Leksand - Brynäs 2020-12-03
{8399}:
skyller du verkligen på domarna? Brynäs gör en riktigt bra första period sedan är det inte mycket mer
Skall jag vara ärlig ” inte provocerande ”var det längesedan jag såg ett sådant här dåligt Brynäs. 23-6 i skott i andra är l knappast domarens fel
Jag vet vad ni går igenom och tycker ärligt talat synd om er man ta förlusten som en riktig supporter istället för att skylla på domaren. Dom avgör knappast även om Zacke kanske skulle varit utvisad i i tredje så är Brynäs aldrig med i matchen
Bara vad jag tycker, du får gärna motbevisa mig
Godnatt 💕
skyller du verkligen på domarna? Brynäs gör en riktigt bra första period sedan är det inte mycket mer
Skall jag vara ärlig ” inte provocerande ”var det längesedan jag såg ett sådant här dåligt Brynäs. 23-6 i skott i andra är l knappast domarens fel
Jag vet vad ni går igenom och tycker ärligt talat synd om er man ta förlusten som en riktig supporter istället för att skylla på domaren. Dom avgör knappast även om Zacke kanske skulle varit utvisad i i tredje så är Brynäs aldrig med i matchen
Bara vad jag tycker, du får gärna motbevisa mig
Godnatt 💕
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Pigalle:
Jag har inte varit otrevlig men visst
Men att skriva att alla är släkt i leksand är ju inget annat än okunskap och därför svarade jag
Men nu skriver jag inte mer här idag
Ha en fin kväll
Jag har inte varit otrevlig men visst
Men att skriva att alla är släkt i leksand är ju inget annat än okunskap och därför svarade jag
Men nu skriver jag inte mer här idag
Ha en fin kväll
+ 1
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Lunkan:
Herregud vad omogen du är. Jag är lågstadielärare och har elever i årskurs 1 som är mognare
sluta va bitter och fokusera på nästa match 😘
Herregud vad omogen du är. Jag är lågstadielärare och har elever i årskurs 1 som är mognare
sluta va bitter och fokusera på nästa match 😘
+ 2
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Jim80:
En bra första period av er
Synd att ersson är allt annat än bra idag
Ni har stora problem i försvaret. Framåt har ni ändå namnen. Jag förstår att det är svårt att hitta ljusglimtar i ett lag i motgång, tro mig jag vet
Jag hoppas ni löser detta och börjar klättra i tabellen ” vill inte att Brynäs åker ur ” även om det är skönt att slå er :)
PA är kanske inte rätt person för BIF. Han verkar rätt mesig i sina intervjuer ” min egen uppfattning ”
Jag är glad över att leksand äntligen fått en bra förstakedja annars hade vi nog legat länge ner
En bra första period av er
Synd att ersson är allt annat än bra idag
Ni har stora problem i försvaret. Framåt har ni ändå namnen. Jag förstår att det är svårt att hitta ljusglimtar i ett lag i motgång, tro mig jag vet
Jag hoppas ni löser detta och börjar klättra i tabellen ” vill inte att Brynäs åker ur ” även om det är skönt att slå er :)
PA är kanske inte rätt person för BIF. Han verkar rätt mesig i sina intervjuer ” min egen uppfattning ”
Jag är glad över att leksand äntligen fått en bra förstakedja annars hade vi nog legat länge ner
+ 1
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Peja:
Han har klubban i isen 2 sekunder innan han sätter upp den i ansiktet ” kanske inte medvetet ” men hade det varit en leksing som gjort samma sak hade jag inte klagat om det blivit ett hårdare straff
Du ansvarar själv för din egen klubba
Eller hur?
Han har klubban i isen 2 sekunder innan han sätter upp den i ansiktet ” kanske inte medvetet ” men hade det varit en leksing som gjort samma sak hade jag inte klagat om det blivit ett hårdare straff
Du ansvarar själv för din egen klubba
Eller hur?
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Forsberg 1978:
Ni har inget att skämmas över
Bra första period av Brynäs, hade lika gärna kunnat stå 0-2!
Ni har inget att skämmas över
Bra första period av Brynäs, hade lika gärna kunnat stå 0-2!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Leksand - Brynäs 2020-12-03
{8399}:
Inte för att vara den men om Brynäs spelar borta så blir det seger med 3-5 och inget annat. Man sätter alltid hemmalagets siffror först ;)
Inte för att vara den men om Brynäs spelar borta så blir det seger med 3-5 och inget annat. Man sätter alltid hemmalagets siffror först ;)
Brynäs IF > Leksand - Brynäs 2020-12-03
Startar väl en matchtråd om jag får.
En riktigt klassiker ikväll.
Tror på en jämn drabbning där Leksand vinner i förlängning ;)
En riktigt klassiker ikväll.
Tror på en jämn drabbning där Leksand vinner i förlängning ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe:
skulle tro att det är externa finansiärer men förstår inte varför man värvar en forward
Tjomme måste slagit i huvudet
Bättre och värva en bättre backup till Juvonen, Brage är en medioker allsvensk målvakt om ni frågar mig
En annan sak
Thörnberg är nästan klar för djurgården. Vad får dom pengarna ifrån? Han är knappast billig
skulle tro att det är externa finansiärer men förstår inte varför man värvar en forward
Tjomme måste slagit i huvudet
Bättre och värva en bättre backup till Juvonen, Brage är en medioker allsvensk målvakt om ni frågar mig
En annan sak
Thörnberg är nästan klar för djurgården. Vad får dom pengarna ifrån? Han är knappast billig
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx:
Någon som kan tipsa en sjuk leksing om bra filmer att se på? Gärna action eller någon bra serie som inte är alltför lång.
Tack på förhand.
Någon som kan tipsa en sjuk leksing om bra filmer att se på? Gärna action eller någon bra serie som inte är alltför lång.
Tack på förhand.
Föregående · 154 · Nästa

Blir riktigt tufft ikväll, en av de svåraste bortamatcherna på hela säsongen.