Historik
Föregående · 15 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kom igen nu Timrå!!!!
Kan Brynäs, kan vi!
Let's empty the tanks!😎
Kan Brynäs, kan vi!
Let's empty the tanks!😎
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{9386}: Det var många som grinade när han lämnade och ifrågasatte Kapanens kompetens.
Om vi få Bernie, så vill jag gärna ge honom en chans innan jag tar ställning.
Han är ju dessutom bara 25 och utvecklingsbar. Dessutom har han de egenskaper Modano vill ha 1,93 och 95 kg!
Om vi få Bernie, så vill jag gärna ge honom en chans innan jag tar ställning.
Han är ju dessutom bara 25 och utvecklingsbar. Dessutom har han de egenskaper Modano vill ha 1,93 och 95 kg!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
DJ Hemp: Jag är av den bestämda uppfattningen att de flesta spelare läser eller får reda på annat håll vad som skrivs i sociala medier.
Därför så är det väldigt tråkigt när vissa måste ta till personangrepp i tid och otid!
Därför så är det väldigt tråkigt när vissa måste ta till personangrepp i tid och otid!
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Tom Topp: Håller med. Omgivningen har ju väldigt stor betydelse och då menar jag inte enbart geografiskt.
Rindell och Lyytinen var ju även de totalt utdömda på förhand.
Vem vet, Bernhardt kanske kan bli en ny LaLeggia till en tredjedel av priset?
Rindell och Lyytinen var ju även de totalt utdömda på förhand.
Vem vet, Bernhardt kanske kan bli en ny LaLeggia till en tredjedel av priset?
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Tycker att vi har en hämnd att utkräva på FBK.
Domarna med Claes i spetsen, rånade ju oss på en säker seger förra matchen!🤢
Domarna med Claes i spetsen, rånade ju oss på en säker seger förra matchen!🤢
+ 11
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
{297}: Förstår inte hur du orkar!
Ta nåt ångestdämpande!
Kan inte förstå meningen detta.
Ta nåt ångestdämpande!
Kan inte förstå meningen detta.
+ 8
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
DenRöda: "Det vore på sin plats att vi supportrar backar och pushar (EP) honom framåt. Få honom att släppa på axlarna."
Håller med. Ingen av våra "hemvändare" kommer att "kickas".
Men vissa i synnerhet Olle, fattar inte utan ältar om och om igen och stjäl energi ur allt och alla!🤢
Om jag ska analysera gårdagens match, så är vi klart bättre än mot Lule, hade vi spelat på denna nivå, hade det nog blivit 3 poäng istället för 0?
Örebro är bättre än oss på allt, likväl så var vi inte chanslösa. Vi hade tillräckligt med chanser som vi brände att vi kunnat satt minst 3 kassar.
Bara att bryta ihop och komma igen.
Disiplinerat försvarsspel mot Växjö, täta till i mittzon och ligga tajt över hela banan.
Tråka ut dem, målchanser kommer alltid och har vi flytet/studsen med oss kan vi kanske stjäla nån pinne?
Jag hoppas vi kan ta en slutspelsplats eller play in. Att sluta i igenmansland skulle vara riktigt tråkigt. Bara att hoppas att formen infinner sig igen.
Hoppet lever så länge chansen finns!✌
Håller med. Ingen av våra "hemvändare" kommer att "kickas".
Men vissa i synnerhet Olle, fattar inte utan ältar om och om igen och stjäl energi ur allt och alla!🤢
Om jag ska analysera gårdagens match, så är vi klart bättre än mot Lule, hade vi spelat på denna nivå, hade det nog blivit 3 poäng istället för 0?
Örebro är bättre än oss på allt, likväl så var vi inte chanslösa. Vi hade tillräckligt med chanser som vi brände att vi kunnat satt minst 3 kassar.
Bara att bryta ihop och komma igen.
Disiplinerat försvarsspel mot Växjö, täta till i mittzon och ligga tajt över hela banan.
Tråka ut dem, målchanser kommer alltid och har vi flytet/studsen med oss kan vi kanske stjäla nån pinne?
Jag hoppas vi kan ta en slutspelsplats eller play in. Att sluta i igenmansland skulle vara riktigt tråkigt. Bara att hoppas att formen infinner sig igen.
Hoppet lever så länge chansen finns!✌
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Håller med båda.
Bästa hockeyn samt jäsp pga dåligt motstånd.
Bästa hockeyn samt jäsp pga dåligt motstånd.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}: "frågan är ju varför inget annat SHL-lag vill ha Bernard? Luleå vek ju in årorna i sista stund och där sitter vi med svarte Petter tydligen. Ingen värvade honom förra säsongen trots poängbäst, märkligt! Dålig karaktär och dåligt kroppsspråk i mitt tycke och inget för Timrå även om han så smällt in 100 poäng i HA."
Om ni bara lutar er tillbaks och litar på Kapanen, så kommer ni att inse att han har full koll, som vanligt!🙂
Om ni bara lutar er tillbaks och litar på Kapanen, så kommer ni att inse att han har full koll, som vanligt!🙂
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sverige - Tjeckien ikväll kl 19.
Meningslös plojmatch, bara att hoppas att vi slipper skador!
Meningslös plojmatch, bara att hoppas att vi slipper skador!
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Vad ska vi då hitta på?
Är Honken Holmqvist ledig, eller kanske Viktor Konovalenko? 😁
Är Honken Holmqvist ledig, eller kanske Viktor Konovalenko? 😁
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Synct: Tycker inte man ska bänka EP. Okej dock att vaska om i kedjorna. Tycker Bragd Birger som vanligt har bra åsikter.
Man kanske inte ska ha de vassaste knivarna i samma låda?
Mieho, Hanzl och EP borde funka!?
Vore kul att testa iallafall.
Man kanske inte ska ha de vassaste knivarna i samma låda?
Mieho, Hanzl och EP borde funka!?
Vore kul att testa iallafall.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: jag är garanterat äldre än dig "pojkvasker".
Skit detsamma, jag skiter i "likes" jag också, men det är väl iallafall en indikation på om folk tycker lika eller inte?
Skit detsamma, jag skiter i "likes" jag också, men det är väl iallafall en indikation på om folk tycker lika eller inte?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Du kan ju kolla hur många som "Gilla" dina inlägg så ser du hur många som håller med!
Ta en Sobril och gå och lägg dig, tror inte det hjälper dock!?🤢
Ta en Sobril och gå och lägg dig, tror inte det hjälper dock!?🤢
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: Håller med. EP är värdefull på många sätt, det har som sagt inte blivit så mycket poäng på slutet, men jag tycker att han har jobbat mycket hårdare i närkamper etc.
Han har inte haft rätta flytet med målskyttet. Har det inte varit ramträff så har målvakten gjort fantomräddningar.
Det går tungt för Emil för tillfället, men det tycker jag att det gör för hela kedjan inklusive JD, trots att han gjort flera mål.
Han har inte haft rätta flytet med målskyttet. Har det inte varit ramträff så har målvakten gjort fantomräddningar.
Det går tungt för Emil för tillfället, men det tycker jag att det gör för hela kedjan inklusive JD, trots att han gjort flera mål.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Väldigt mycket dålig kritik när det gäller EP.
Jag kan hålla med om att det gått tungt, men tycker ändå att man ser en betydlig skillnad på slutet i närkampsspelet.
Ser en positiv trend där, men håller naturligtvis med om att produktiviteten hade kunnat va bättre.
Jag kan hålla med om att det gått tungt, men tycker ändå att man ser en betydlig skillnad på slutet i närkampsspelet.
Ser en positiv trend där, men håller naturligtvis med om att produktiviteten hade kunnat va bättre.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ja, just kampen mellan Modogoliderna och Röven är ju sevärd. Kommer att följa HA när finalspelet börjar.
Men just nu så tycker jag att det är helt ointressant.
Modo kan ha 100 poäng och näst bästa lag 50.
Ändå kan ju laget som blev 3:a vinna, och Modo har ju verkligen visat tidigare att kunna vika ner sig när det gäller!
Men just nu så tycker jag att det är helt ointressant.
Modo kan ha 100 poäng och näst bästa lag 50.
Ändå kan ju laget som blev 3:a vinna, och Modo har ju verkligen visat tidigare att kunna vika ner sig när det gäller!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
{9908}: Så jävla skönt med 3 poäng!
Ted‘s förtjänst!❤️🤍❤️
Ted‘s förtjänst!❤️🤍❤️
+ 4
Föregående · 15 · Nästa
Den riktiga. Eddie Meduza!😎