Historik
Föregående · 16 · Nästa
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
EXPLORERSMÅLAND: Ja, ha de trevligt å tömm minibaren du!😁🤢
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Puckat: Dyr hockeymatch om priset stämmer. Vart kommer dessa uppgifter ifrån?
Kanske är sponsorer som står för kostnaden?
Kan kanske ha en positiv inverkan på spelet att slippa åka buss i 16 tim t.o.r?
Nu hoppas vi på 6 poäng mot HiV71!
Kanske är sponsorer som står för kostnaden?
Kan kanske ha en positiv inverkan på spelet att slippa åka buss i 16 tim t.o.r?
Nu hoppas vi på 6 poäng mot HiV71!
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blir perfekt att få in Palola, kommer att skapa konkurrens bland forwards.
Bra sätt att få "lata" spelare att skärpa sig!
Bra sätt att få "lata" spelare att skärpa sig!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Nu skruvar vi upp förväntningarna och siktar mot topp 3!⭐💥💯💥⭐
+ 3
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2023-01-26
Håkkybåkky: "Det var egentligen ingen diskussion tidigare, men nu är det nog fan officiellt. Bragd-Birger är det närmaste Timrå kommer till att ha en egen Riksskald."
Helt klart!
Fantastiskt bra, kändes som om jag själv var med i *ångest - kuddkriget".💥💯💥
Helt klart!
Fantastiskt bra, kändes som om jag själv var med i *ångest - kuddkriget".💥💯💥
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: när var han i Läjkärs?
Var det samtidigt som Emil Pettersson spelade där?
Var det samtidigt som Emil Pettersson spelade där?
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tik_timraik : inget ont om Per Svensson, men vi klarade ju oss bra utan honom i förra matchen.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Historia är just historia. T.ex. Icing Ove är ju väldigt stolt över Modolidernas prisskåp, men jag håller med om skepticismen.
Tycker ändå inte att man ska såga "Bernie", ge det en chans!
Kan bli hur bra som helst, vem vet?
Tycker ändå inte att man ska såga "Bernie", ge det en chans!
Kan bli hur bra som helst, vem vet?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tycker vi glömmer Halloran nu. Han har lämnat, önskar honom lycka till.
Vad tror ni om matchen imorgon?
Klarar vi av att slå Brunäs?
Blir det en ny förlust?
Vad tror ni om matchen imorgon?
Klarar vi av att slå Brunäs?
Blir det en ny förlust?
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: Skadad och dessutom inte tillräckligt bra. Duger knappt i HA.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: Tänkte du på nån specifik? Tror inte att någon av våra juniorer är redo/platsar?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Labban: Jag tror att man kan få en bättre deal när det gäller lönenivå om man erbjuder längre avtalstid? Dessutom kan man väl alltid skriva klausuler som ser ut i princip hur som helst. Känns säkert mer lockande om man vill flytta hit, om det även gäller nästa säsong?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7043}: Så han är dålig på rören? Ja, det är ju ingen vidare bra egenskap.
Men han vet hur man gör mål iallafall!
Blir ju lite en chansning, men till rätt kostnad borde det väl kunna va värt risken?
Om det inte blir bra, får han väl få gå tillbaks till HA igen?
Lagen där tar säkert gärna emot honom, blir "huggsexa"?
Men han vet hur man gör mål iallafall!
Blir ju lite en chansning, men till rätt kostnad borde det väl kunna va värt risken?
Om det inte blir bra, får han väl få gå tillbaks till HA igen?
Lagen där tar säkert gärna emot honom, blir "huggsexa"?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: Förklara för mig varför HA:s stjärnback nr 1 inte på några villkor skulle duga hos oss?
Finns ju hur många spelare som helst som gått från HA till SHL och gjort succè!
Finns ju hur många spelare som helst som gått från HA till SHL och gjort succè!
+ 2
Föregående · 16 · Nästa
Tycker att det är bedrövligt att du hela tiden måste vräka ur dig en jävla massa skit, är det så jävla svårt att kunna ta en 3 poängare och va glad, hylla laget.
Vi var bättre i 60 minuter helt enkel.
Hur man kan klaga när vi är ett stabilt topp 6 lag med möjlighet att kliva ännu högre fattar jag helt enkelt inte.
Nu kommer du att kalla mig "Lallare" igen. Men vet du, jag bryr mig inte ett skit!
Tycker att du ska tagga ner, gå och lägg dig!🤢