mikenomad

23246 inlägg · 32163 besäkare

Historik

· 138 ·
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
TIK1928: Ja meddelar de inte då gnälls det över det, att Timrå är usla på kommunikation. Hur man än vänder sig har man arslet bak

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Kulltorp: Vi har alltså 2 forwards som NHL-lagen suktar efter. Om vi nu, mot förmodan tillägges, får behålla både Dahlén och Lodin (Lundin har vi ju redan) så bör nog de som skriker efter avsaknad av spets sansa sig lite

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Känns väl inte direkt som att lag som Brynäs, IKO, LHC och MIF satsar deluxe. Och det är ju ändå dessa vi främst skall mäta oss med

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Gorkyman: En om dagen alltså, Erik el Tim i morgon då

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Knylan: Värvar vi Matson kan t.om jag se att det blir trångt för Boyce...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
T T: ❤🤍❤🤍

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Det är skiftarbetarhelg ikväll så de rinn väl lite lätt. Viktor Liljegren debuterar i blågult i nån pseudoturnering under 2022. Kom ihåg var ni läste det först 💪

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Fel tråd men satan vad bra han är, Reideborn! Självklaraste uttagningen i 3kr

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Nisse på Mon or: Även om jag gillar Madsen så väljer jag både Walli och Blomman före honom

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Puckat: Världens vackraste klubb är tillbaka, klart folk tar rygg. Men lite intressant är det

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Tyler Matson känns som en Modovärvning

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: Fast jag tycker V. Lindelöf skulle vara en spännande värvning 😁

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Kulltorp: 😂

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9233}: Ja för Domsjö luktar rosor ju 😂

Herregud, ni har ju inte ens lokaltrafik 7 dagar i veckan

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Costanza: Vi kan såklart mkt väl åka ur, det är bara så jävla befriande att bortse från det scenariot. Många här ser ju att det ultimata vore om IKO åkte ur, att det skulle vara någon form av revansch. Själv ser jag det inte så, har öht inga känslor inför det laget. De slog ut oss rättmätigt och har gjort det bra som nykomlingar. Även om Corona räddade dem förra säsongen. Nä, att skicka ner Brynäs...det vore mumma det! 😋

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: Bengtsson in och Vesel ut, jag tycker ändå Löven verkar bygga betydligt gedignare nu

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Costanza: Varför skulle man tänka på det? Vi åker inte ur direkt

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
HV plockar det de vill, nu senast Vesel från Löven

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Kulltorp: Blir helt ärligt bekymrad om det INTE gör det...

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Costanza: Du gillar prisskåp, antar att IK Göta med 9 SM-guld är stora förebilder. Att leva i dåtiden

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Costanza: Jag tror att anledningen till att ni har så svårt att värva bra spelare samt att de spelare och tränare ni värvat ångrar sig och vill sluta spela för Modo är för att Övik är en sån håla. Har ni tänkt på det? Annars är det min hypotes till er, varsågoda. Om ni slutade att vara en sån håla så skulle det kanske vara lättare för er

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Man är skadad, abstinensen är outhärdlig. 54% batteri kvar och den automatiska tanken är "Jonte"
Uppladdat:

500x0-screenshot20210529-131916google.jpg


Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Ganska onödigt otrevligt svar. JonteD påstår väl inte med det där svaret att han sitter med en massa insidersvar i det här läget? Han spekulerar ju precis som vi. Att han är väl bekant med Dahlén d.ä är inget som behöver ifrågasättas, så är det. Men jag tror som jag skrivit tidigare att läget har förändrats lite för Jonte iom SJS:s senaste kontakt med honom. Jag tror att han lutade starkt åt ett år i SHL med oss innan det samtalet men att han nu fått en del att fundera över. Just nu är det nog endast han själv och möjligen hans fld som vet vartåt det lutar

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
luffaren: Håller med. Så jävla förnedrande att behöva scrolla ner bland korplagen

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
rabalder: Varför inte? Timråfostrad dessutom 💪

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Min Skellefteåkollega kan inte riktigt släppa att Alvarez troligen blir Timråspelare. En av hans all time high favvospelare 😊

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Är ju några "klara" man väntar på ska offentliggöras. Kanske inte ska räkna in Didrik, Erik, Tim mfl riktigt än. Tycker det är lite märkligt efter någon/några veckor som "klara" att inget hörts från föreningen

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Endre till Löven btw

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Kulltorp: Kanske är Aagaards kompis Sörgaard som är på G. Skarpskytten

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
SebastianH: Försvinner Jonte så kommer vi inte kunna ersätta hans egenskaper, det är den bistra verkligheten. Vi får helt enkelt vara tacksamma för de bonusår vi fick och sedan stå på egna ben. Och jo, jag tycker nog laget innehåller potentiella ledare

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Kulltorp: Modo har en riktig superlirare, Aagard. De surrar inte om nån annan. Nån som hört talas om honom? Spelade han med dem säsongen som gick? Jag är seriöst nyfiken men inser att det är svårt att komma ihåg. De hade ju en spelaromsättning motsvarande halva ligan

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Heisenberg: 🙏😂
Hövve på spiken, jag gör exakt som du. Så skönt att inse sin plats i näringskedjan i förhållande till Modo 🤗

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Costanza: Lander är over the top. Vi ville inte ha honom och det förstod han

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Hur många tränare och spelare tänkte ni använda i vinter då? Går ni för nytt pers? 😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Ja det är fint för er. På ålderns höst, att sitta i Fjällräven och titta på tröjor 😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Det blir inte många kvar till er då om ni ska hitta spelare som vill stanna i Modo haha

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{297}: Ja det var länge sedan ett finskt hockeynamn per automatik väckte respekt. Det känns väldigt 2005 när det räckte med ett efternamn som "...........inen" så v i s s t e man att han var bra

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: Skulle bli förvånad om han hamnade hos oss faktiskt. Vet inte riktigt varför men han känns inte som en Nubbenvärvning. Tycker han vibbar tomtebloss, lite floppvarning på honom nästa säsong om det blir SHL

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Vore det inte läge att bekräfta lite värvningar snart om de nu är så klara som det skrivs?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nisse på Mon or: Skulle inte Olofsson behöva ett år till i HA? Utlåning där kanske

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Costanza: Nu blandar du ihop Manner med Ville. Hur går insamlingen där förresten?
#villeskahem

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Slängde ju ur mig Alvarez tidigare idag men tänkte att det var ett långskott. Kul! Liiiite skillnad på sillyn jmfrt med sist det begav sig. Då hette "prestigevärvningen" (utöver Svedberg såklart) Mattias Guter 😅

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{297}: Noll Timråhjärta hos Erik, sa redan sist när vi gick upp och han valde fuleå att han är rökt här. Aldrig att jag vill se honom göra en Kolan och casha in hos oss när chipsfetman vidtar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Måste motvilligt erkänna att jag tror Brynäs hittat nåt här. Bra personlighet

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}: Fast Manner är nåt helt annat än en gammal ärrad NHL-veteran som står för käka puck eller hålla käften

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Tror han kommer bli bra för er och kanske allra främst bidra med något Brynäs verkligen saknat. Självkritik

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Knylan: Lär väl dock bli Malmö för honom

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Robin Alvarez? Lämnar Frölunda men oklart var han hamnar. "Karriären fortsätter i en annan klubb"

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Du har en copycat alltså. Nästan lite creddigt 😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Könsneutralt uttryck för antingen han eller hon

· 138 ·
Om mikenomad
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Sydost om Modin-Zetterberghallen