1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2208975

Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Ganska onödigt otrevligt svar. JonteD påstår väl inte med det där svaret att han sitter med en massa insidersvar i det här läget? Han spekulerar ju precis som vi. Att han är väl bekant med Dahlén d.ä är inget som behöver ifrågasättas, så är det. Men jag tror som jag skrivit tidigare att läget har förändrats lite för Jonte iom SJS:s senaste kontakt med honom. Jag tror att han lutade starkt åt ett år i SHL med oss innan det samtalet men att han nu fått en del att fundera över. Just nu är det nog endast han själv och möjligen hans fld som vet vartåt det lutar

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Tack så mycket för den fina stöttningen!! Ja du om nån vet ju min relation till Uffe o Jonte!!!!🙌🙌🍺

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.