1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2208949

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Det är väldigt uppenbart att du inte känner till ett skit om Dahléns situation vem som helst skulle kunna ljuga ihop det du gjorde nyss, patetiskt!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Undrar vem som vet mer du eller jag o min fru för vi är väldigt nära bekanta så sluta säga att jag far me osanningar o om någon är patetisk så måste de väl vara du!!! Jag va nog först med att säga Jonte skulle stanna hos oss inför den här säsongen!!!!!😈😈

Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Ganska onödigt otrevligt svar. JonteD påstår väl inte med det där svaret att han sitter med en massa insidersvar i det här läget? Han spekulerar ju precis som vi. Att han är väl bekant med Dahlén d.ä är inget som behöver ifrågasättas, så är det. Men jag tror som jag skrivit tidigare att läget har förändrats lite för Jonte iom SJS:s senaste kontakt med honom. Jag tror att han lutade starkt åt ett år i SHL med oss innan det samtalet men att han nu fått en del att fundera över. Just nu är det nog endast han själv och möjligen hans fld som vet vartåt det lutar

Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Enkla svaret är väl att Jonte själv inte vet. Han har erbjudande från SJ och TIK och har inte bestämt sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.