Historik
Föregående · 163 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Exakt så minns jag det. Haveriet berodde förutom bytänkandet på att man trodde att två mediokra lag kunde slås ihop och vips! med befintliga spelare skulle det automatiskt skapa ett topplag
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Tycker ni ska fokusera på vad er egen gör ist f att snegla med kåtblanka ögon mot vår. Glader förresten, passande namn på ett skämt
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Fy fan vad tröttsamma ni är med er avundsjuka. Ni har en kass SC och vi har Sveriges bästa. Lev med det
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9108}: Hoppas du klarar dig lindrigt. Jag var sänkt helgen som var med ca 39 gr men feberfri i måndags och friskförklarad på julafton. Drygt en vecka var jag dålig men nu känner jag mig rätt återställd. Kämpa 💪
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RedNek: Julafton är en jävligt speciell dag, det blev om inte annat väldigt tydligt där haha
God Jul, klyktattare är vi allihopa!
God Jul, klyktattare är vi allihopa!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Lugn nu, gå inte i fällan. Du håller på att bli "Clayinerad"
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Frontschwein:
"skulle hellre se en extra modologga på isen än Öhman"
Jag bugar mig inför denna pärla av sågningar 😂😂🙏
"skulle hellre se en extra modologga på isen än Öhman"
Jag bugar mig inför denna pärla av sågningar 😂😂🙏
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så lägger jag Covid till handlingarna för egen del nu. God jul alla!
+ 18
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2020-12-20
{5647}: Fast Dahlrot måste väl vara genomskådad vid det här laget? Säkerhetsrisk deluxe
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: Tackar! Jag var risig mån o tis men bättre ons o tors. Från e.m idag har det dock blivit värre igen. Men snart är man ute på andra sidan, då kan man gå på stadens gator som en vanlig man igen 💪
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: Tycker och tycker....jag har hävdat hela tiden att jag är rätt säker på att säsongerna kommer ställas in. Herregud, vi är bara i dec och det här skenar. Det är snart ohållbart och handlar inte längre om huruvida det är bra för de enskilda klubbarna att fortsätta el inte. Det g å r helt enkelt snart inte. Desto större anledning att njuta av vårt rekord, vår svit. Det är så nära vi kommer att vinna nåt på några år.
Jag har f.ö själv Covid i detta nu. 5:e dagen. Smak och lukt försvann idag. Jag har precis tagit en Ipren för att kunna sova, febern var 39,1...
Jag har f.ö själv Covid i detta nu. 5:e dagen. Smak och lukt försvann idag. Jag har precis tagit en Ipren för att kunna sova, febern var 39,1...
+ 4
Timrå IK > Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
roger_sundsvall: 9 p före loeven med en match mindre spelad
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johan J: Inte bara backarna och målis som uppträdde skumt...
twitter.com/westergren83/status/1338603724747534338?s=20
twitter.com/westergren83/status/1338603724747534338?s=20
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Messias : Låt oss hoppas att det här är ogrundat för annars är det inte bara en tragedi för Löven utan för hela hockey-Sverige.
Vad gäller konkurrensen mellan din klubb och min så är det inte så här jag vill att det ska avgöras.
Jag tycker ju på riktigt att ni är sjukt upphaussade och att Kenttäs helgonstämpel är dåligt underbyggd men vill såklart att Timrå bevisar det på isen istället för att era "egna" ställer till det så att ni aldrig ens får chansen att utmana oss
Vad gäller konkurrensen mellan din klubb och min så är det inte så här jag vill att det ska avgöras.
Jag tycker ju på riktigt att ni är sjukt upphaussade och att Kenttäs helgonstämpel är dåligt underbyggd men vill såklart att Timrå bevisar det på isen istället för att era "egna" ställer till det så att ni aldrig ens får chansen att utmana oss
+ 11
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Klart att det inte är matchfix. Umeå har ju norra europas rikaste och attraktivaste företagsklimat som bara längar efter att stoppa pengar i Kenttäs fickor. Varför skulle nån behöva fixa när den blomstrande Umeåregionen bara trycker in pengar när hockeygunstlingarna ber om det
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hassan: Kentää är en bluff som synas nu. Hans matjord är slut och på riktigt är jag övertygad om att Löven har många år kvar innan de spelar i SHL. Med det här laget går de iaf inte upp. Helt enkelt för att det inte är särskilt bra. Totalt felkomponerat, spelare som höftats in. Kentää blundar och pekar, tar första bästa typ
+ 10
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Superjinx jag vet, men vinner vi kommande matcher mot först Hästen och sen Almtuna så kan vi väl i stort sett klippa serien neråt den 27:e när vi möter Kentääs lapptäcke
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
{8839}: Men sluta för fan med dina jävla motfrågor och stå upp för en åsikt för en gångs skull! Din retorik är ju värre än Trump-nivå. Nä jag svarar inte på nån motfråga förrän du lämnat en rimlig redogörelse för varför du tycker som du gör
+ 11
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
{8839}: Skulle alla lag i HA vilja ha Harju? Vad baserar du det på? Varför tror du att det f.n självspelande pianot Timrå med seriens ÖVERLÄGSET bästa offensiv skulle äventyra kemin med en ringrostig Harju på korttidslån? Utveckla hur du tänker där
+ 12
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Skönt att vi verkar vara tillbaka på vinnarspåret igen och inte dräller en massa periodförluster hit och dit 👍
+ 16
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Såja. Passa på att njuta av möjligheten att se Timrå i samma serie nu. Sveriges hetaste lag, världshistoriens bästa
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:
Keentäää är såklart på jakt iom det. Spelar mindre roll, han lär plöja ner några 100 tussingar av det stormrika företagsklimatet i Umeås pengar på videotransantlanter som producerat i tyska ligan
och liknande. Med några bokförda NHL-matcher så AB och XP kan skriva "NHL-stjärna till Löven". Gott så. 7 matchersserie mot oss fixar de inte.
Ställer inte corona till det så spelar vi i SHL nästa säsong. No doubt
Keentäää är såklart på jakt iom det. Spelar mindre roll, han lär plöja ner några 100 tussingar av det stormrika företagsklimatet i Umeås pengar på videotransantlanter som producerat i tyska ligan
och liknande. Med några bokförda NHL-matcher så AB och XP kan skriva "NHL-stjärna till Löven". Gott så. 7 matchersserie mot oss fixar de inte.
Ställer inte corona till det så spelar vi i SHL nästa säsong. No doubt
+ 13
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Tom Topp: Grejen är att vi har kapaciteten tror jag, att anpassa oss efter det tempot. Som rymd/vaccinryssen skriver skulle dock backsidan behöva en uppgradering. Men för att mäta oss i bottenträsket i SHL är det det lilla.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Villervalla: Den stora skillnaden mellan oss och löven är hur lagen är komponerade. Där Kentää tryckt, och trycker, in random skills för mer eller mindre dyra slantar...gärna utländskt...bygger Nubben ett lag där personlig lämplighet väger närmast lika högt som ett CV med triljoner poäng i nån lingonserie. Alt. på papperet uppsatt i ett antal matcher i nån respekterad liga. Typ
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-12-11
Villervalla: På riktigt håller vi SHL-klass, vi mäter oss lätt med lag som Brynäs, Malmö och Oskarshamn. Kanske LHC också...
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Märkligt med highlightsen på hemsidan. Har inte kunnat se dem på hela dagen men nu plötsligt går det 🤔
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Fast lite måste man förstå Lööke. Det här börjar ju bli tråkigt, vore fräscht med lite motstånd så då tar man väl till det som brukar funka för att väcka motståndarna
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: De brukar dyka upp sisådär en gång var 20:e år ungefär. Sist det begav sig var ju runt millennieskiftet när de i samband med att vi gick upp också sprattlade till lite. De var inte här på HS men de märktes iaf lite utanför stadsgränsen. Skulle tippa att vi inte hör så mycket mer från dem innan 2040, nu när de precis haft sin senaste peak och "storhetsperiod"
+ 9
Föregående · 163 · Nästa