Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Örebro HK - Brynäs IF 2025-01-28
{10071}: Jag kollade inte på matchen igår.
Men man gjorde väl det som behövdes?
Varken mer eller mindre.
Som många tycker nu.
Sjukt att detta händer efter alla är i botten.
Bara att njuta👍👍
Men man gjorde väl det som behövdes?
Varken mer eller mindre.
Som många tycker nu.
Sjukt att detta händer efter alla är i botten.
Bara att njuta👍👍
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Om inte Bäckis kommer tillbaka och bidrar till SM-guld så ska han absolut inte ha en vepa.
Bisset går före alla dagar I veckan isf.
Man ska göra avtryck i Brynäs.
Vad man gör i NHL är ointressant för mig.
Vi får inte bli som HV som hyllar en spelare för minsta lilla.
Bisset går före alla dagar I veckan isf.
Man ska göra avtryck i Brynäs.
Vad man gör i NHL är ointressant för mig.
Vi får inte bli som HV som hyllar en spelare för minsta lilla.
+ 18
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
Jugge: Utan att ta hänsyn till backpar så vill jag hellre ha Djoos som7:e.
Kinnvall tycker jag har varit "jättebra" det jag kan se iaf.
Ffa mycket rejälare sista 10-15 matcherna.
Men det är vad jag tycker.
Men detta är i-landsproblem..
Edit. Ursäkta Cardigan jag skrev mitt under tiden som ditt. Vi är ju i princip samma😀
Kinnvall tycker jag har varit "jättebra" det jag kan se iaf.
Ffa mycket rejälare sista 10-15 matcherna.
Men det är vad jag tycker.
Men detta är i-landsproblem..
Edit. Ursäkta Cardigan jag skrev mitt under tiden som ditt. Vi är ju i princip samma😀
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
mk: Jag lyckades hitta situationen.
Ca 2,40 in i andra perioden är det. Det är mycket riktigt Steen som sätter en armbåge i huvudet.
Men tror det är egentligen bara för att skydda sig. Den tar olyckligt.
Ca 2,40 in i andra perioden är det. Det är mycket riktigt Steen som sätter en armbåge i huvudet.
Men tror det är egentligen bara för att skydda sig. Den tar olyckligt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
Cardigan Daffipoff: Det var ju en krock, och det var ju typ ingen som såg vad som hände. Inte förrän i reprisen.
Hoppas att jag inte drömde detta nu får då får jag pudlar. Men så uppfattade jag det hela iaf.
Hoppas att jag inte drömde detta nu får då får jag pudlar. Men så uppfattade jag det hela iaf.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
nittontolv: Han fick en armbåge i huvudet.
Syns rätt klart på reprisen i samband med situationen. Men den är väl maskerad av Lindqvist. Ni vet han som ska spotta tänder🤣
Syns rätt klart på reprisen i samband med situationen. Men den är väl maskerad av Lindqvist. Ni vet han som ska spotta tänder🤣
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
SuneMangs: Såg matchen I efterhand.
Så otroligt bra spelat.
Så lugnt även om de hade individuella chanser.
Men sällan som dom kom samlade i anfall. De flesta anfallen var på utsidan.
Så starkt jobbat.
Nu är det 20 poäng till 6:e plats..
Ja jösses.
Så otroligt bra spelat.
Så lugnt även om de hade individuella chanser.
Men sällan som dom kom samlade i anfall. De flesta anfallen var på utsidan.
Så starkt jobbat.
Nu är det 20 poäng till 6:e plats..
Ja jösses.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: Det var ju det som Tommy Jonsson sa inför -12 oxå, och blev typ skrattad åt.
Då var ju både #10och #33 med.
Ser det inte som något tecken.
Mer att man säger det rakt ut så man "varnar" andra lag för att vi viker inte ner oss.
Se sätter man press på övriga i laget att höja kravet på sig själva, även om det inte är en nyhet för dom att kravet finns.
Men det är ju osvenskt att gå ut och säga vad kravbilden inom truppen är.
Man blir ju både glad och orolig när det sägs rakt ut.
Glad för att målsättningen finns, och orolig för att det kommer falla platt.
Men vi väljer glädjens väg och hakar på #33💪💪😀
Då var ju både #10och #33 med.
Ser det inte som något tecken.
Mer att man säger det rakt ut så man "varnar" andra lag för att vi viker inte ner oss.
Se sätter man press på övriga i laget att höja kravet på sig själva, även om det inte är en nyhet för dom att kravet finns.
Men det är ju osvenskt att gå ut och säga vad kravbilden inom truppen är.
Man blir ju både glad och orolig när det sägs rakt ut.
Glad för att målsättningen finns, och orolig för att det kommer falla platt.
Men vi väljer glädjens väg och hakar på #33💪💪😀
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: Sanny brukar ju alltid ha en spelare som inte firar jul i SHL.
Utan att den spelaren firar jul i Ingolstadt.
Nu kom det visserligen inte till jul utan lite senare.
Men det är iår LHC:s prestigevärvning Heljanko.
Bra trackrecord på SC iår.
Först förlänger man med Östman i 3 år för att kicka 3 månader senare. Sen så kickar man målvakten med 300"/mån.
Bra jobbat🤣🤣
Står på AB.
Sorry. Kan inte länka..
Utan att den spelaren firar jul i Ingolstadt.
Nu kom det visserligen inte till jul utan lite senare.
Men det är iår LHC:s prestigevärvning Heljanko.
Bra trackrecord på SC iår.
Först förlänger man med Östman i 3 år för att kicka 3 månader senare. Sen så kickar man målvakten med 300"/mån.
Bra jobbat🤣🤣
Står på AB.
Sorry. Kan inte länka..
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Jag lyssnar på dom varje vecka.
Deras inför säsongen program kan man ju tycka vad man vill om.
Niklas "Olle" Olausson tippade ju Brynäs typ sist.
Det tipset skrattade han åt förra veckan.
Med kommentaren. " Vad vet jag, jag tippade Brynäs att åka ur" Med skratt efteråt.
Ingen, Ingen trodde ju att Brynäs skulle leda serien i slutet av januari.
Det oddset var ju samma som Leisecter -16..
Man får ta dom för vad dom är.
Dom pratar ingen SHL, typ.
En del NHL pga Fimpens pojk.
Sen har dom ofta bra resonemang om spelet och spelare generellt.
Jag gillar dom.
Men ska man lyssna på analyser om SHL så får man lyssna på andra poddar😀
Deras inför säsongen program kan man ju tycka vad man vill om.
Niklas "Olle" Olausson tippade ju Brynäs typ sist.
Det tipset skrattade han åt förra veckan.
Med kommentaren. " Vad vet jag, jag tippade Brynäs att åka ur" Med skratt efteråt.
Ingen, Ingen trodde ju att Brynäs skulle leda serien i slutet av januari.
Det oddset var ju samma som Leisecter -16..
Man får ta dom för vad dom är.
Dom pratar ingen SHL, typ.
En del NHL pga Fimpens pojk.
Sen har dom ofta bra resonemang om spelet och spelare generellt.
Jag gillar dom.
Men ska man lyssna på analyser om SHL så får man lyssna på andra poddar😀
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Dom har väl en del beslut att fatta som familj framförallt.
Vad gamla är deras barn?
Är det skoldags för någon/båda?
Vill man bli kvar i Sverige efter Gregs karriär?
Det är nog en del att ta med i beräkningen.
Vad för kontrakt vill han ha 1 eller 2 år?
Sen, ska man satsa på Scott eller Vesel i fjärde?
Vesel verkar ju trivas ordentligt i Brynäs och Gävle.
Lite yngre oxå.
Kan bli en bra inslussare för de yngre.
Tur inte vi bestämmer.
Vad gamla är deras barn?
Är det skoldags för någon/båda?
Vill man bli kvar i Sverige efter Gregs karriär?
Det är nog en del att ta med i beräkningen.
Vad för kontrakt vill han ha 1 eller 2 år?
Sen, ska man satsa på Scott eller Vesel i fjärde?
Vesel verkar ju trivas ordentligt i Brynäs och Gävle.
Lite yngre oxå.
Kan bli en bra inslussare för de yngre.
Tur inte vi bestämmer.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: "Första TRE minutrarna??? Har du glömt att Sportradion inte fick gå live på arenorna förrän 20:00?"
Haha. Det stämmer fasimej.
Det hade jag glömt.
Som boende på västkusten så fick man i bästa fall en liten artikel längst ner på sidan på sporten.
Sen så var det Ulf Jansson på GT.
Och senare Niclas Andersson på Expressen.
Som jag "hatade" djupt och innerligt.
Det fanns ingen större Brynäshatare i hela landet.
Kommer från Troja. Lovar er, i samma klass som kommentatorn från Nybro?
Han som var upp här förra veckan.
Niclas skrev så enögt om Troja i kvalserien -96 så man var förbannad för evigt.
Ja, allt var inte bättre förr.
Haha. Det stämmer fasimej.
Det hade jag glömt.
Som boende på västkusten så fick man i bästa fall en liten artikel längst ner på sidan på sporten.
Sen så var det Ulf Jansson på GT.
Och senare Niclas Andersson på Expressen.
Som jag "hatade" djupt och innerligt.
Det fanns ingen större Brynäshatare i hela landet.
Kommer från Troja. Lovar er, i samma klass som kommentatorn från Nybro?
Han som var upp här förra veckan.
Niclas skrev så enögt om Troja i kvalserien -96 så man var förbannad för evigt.
Ja, allt var inte bättre förr.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: 80-talet lyssnade jag inte så mycket på men däremot 90-talet.
Söndag 17,00 och torsdag 19,00.
Så man missade alltid första 3 min för Ekot på torsdagen.
Satt man med text-tv på och Sportradion och vem var först med plinget?
Plus helt överlägsen musik.
Flera kompisar som var sporthatare, stod ut pga musiken.
Men som nu. Som man myser av att höra Roger Burman och Dagge.
Världens bästa programledare och kommentatorer.
Plus då Roy.
Söndag 17,00 och torsdag 19,00.
Så man missade alltid första 3 min för Ekot på torsdagen.
Satt man med text-tv på och Sportradion och vem var först med plinget?
Plus helt överlägsen musik.
Flera kompisar som var sporthatare, stod ut pga musiken.
Men som nu. Som man myser av att höra Roger Burman och Dagge.
Världens bästa programledare och kommentatorer.
Plus då Roy.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Man kan ju se det på såhär sett oxå.
Vad tjänar Miks? Hade man haft råd men den spelaren som gått in i 1:a och gjort mer poäng?
Nu är det ju så oxå att Miks hade kontrakt från förra året.
Det kommer ta ett par år att fasa ut alla spelare som man inte vill ha. Om det nu är några..
Sen är det denna säsongen som gäller.
Det vill till att det ska räcka ändå.
Mot lag som är mer färdigbyggda.
Men kan Brynäs komma till semi och prestera bra där har man satt sig i en fin position inför framtiden.
Vad tjänar Miks? Hade man haft råd men den spelaren som gått in i 1:a och gjort mer poäng?
Nu är det ju så oxå att Miks hade kontrakt från förra året.
Det kommer ta ett par år att fasa ut alla spelare som man inte vill ha. Om det nu är några..
Sen är det denna säsongen som gäller.
Det vill till att det ska räcka ändå.
Mot lag som är mer färdigbyggda.
Men kan Brynäs komma till semi och prestera bra där har man satt sig i en fin position inför framtiden.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Linköping HC - Brynäs IF 2025-01-07
Gavve: "Sen har jag redan skrivit det tidigare men jag tycker inte om regler som kan tolkas/bedömas väldigt olika. Man borde antingen godkänna alla mål med skridskon eller inga mål. Och jag förstår att det har med spelarnas säkerhet att göra (sparka med skridskon ska ju aldrig vara okej osv)."
Precis. Alla eller inga.
Anders Hansson:
Jag förstår vad du menade. Och glad att det gynnade Brynäs.
Men håller med Gavve i detta.
Precis. Alla eller inga.
Anders Hansson:
Jag förstår vad du menade. Och glad att det gynnade Brynäs.
Men håller med Gavve i detta.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Linköping HC - Brynäs IF 2025-01-07
Anders Hansson: Jo uppenbarligen.
Men med den tombolan som videobedömning kan vara så var jag säker på att det skulle dömas bort.
Sen, jag tycker att han aktivt försöker få in pucken. Då är det påverkan.
Vad är det för skillnad på att sparka eller aktivt styra in en puck, egentligen?
Nu var det ju tur att Brynäs fick fördel. Men tycker ff att det är fel.
Men med den tombolan som videobedömning kan vara så var jag säker på att det skulle dömas bort.
Sen, jag tycker att han aktivt försöker få in pucken. Då är det påverkan.
Vad är det för skillnad på att sparka eller aktivt styra in en puck, egentligen?
Nu var det ju tur att Brynäs fick fördel. Men tycker ff att det är fel.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Linköping HC - Brynäs IF 2025-01-07
SaggeBoy: Ja det handlar väl att bygga EK i självförtroende. Vissa att man ska gå med honom. Sen så vet han ju själv vad han gjorde för fel igår.
Bara att hoppas att han inte har samma inställning till det som Limpan..
Men det kommer ju bli svårt att ha kvar LP.
Han lär ju få en förstspade någonstans.
Men skön seger igår.
Hade Brynäs fått ett sånt mål som Anton gjorde så hade man ju blivit vansinnig.
Sen det PP:t om LHC gjorde det sista.
Hjärnblödning och hjärtattacksskapande spel.
Men det tackar vi för...
Bara att hoppas att han inte har samma inställning till det som Limpan..
Men det kommer ju bli svårt att ha kvar LP.
Han lär ju få en förstspade någonstans.
Men skön seger igår.
Hade Brynäs fått ett sånt mål som Anton gjorde så hade man ju blivit vansinnig.
Sen det PP:t om LHC gjorde det sista.
Hjärnblödning och hjärtattacksskapande spel.
Men det tackar vi för...
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Linköping HC - Brynäs IF 2025-01-07
Zappaholic: Kul att man köpt en ny Lindbäck för 300"/mån I 3 år..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
havre: Jag tror inte att räknande av tabeller är problemet.
Då kan det vara större problem med att kulturen i samhället har blivit mer individualitiskt.
Plus att som någon påpekat. Alla ska vara poängspelare, typ.
Grovjobbarna kanske saknas?
Jag vet inte. Framför bara en tanke.
Då kan det vara större problem med att kulturen i samhället har blivit mer individualitiskt.
Plus att som någon påpekat. Alla ska vara poängspelare, typ.
Grovjobbarna kanske saknas?
Jag vet inte. Framför bara en tanke.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Rögle BK 2025-01-04
rafalski: Det märks så väl att lagen pressar backarna i uppspel. Så stor skillnad från i början av säsongen.
Där märks det att Brynäs har ett problem.
Edit. Fler som tycker samma..
Och PP.
Ja, va fan säger man. Tror man att det ska gå att stå still i egen zon och göra mål. Man sänker ju tempot med 70% kontra vanligt.
Det är så tydligt att man har sjukt dåligt självförtroende.
Där märks det att Brynäs har ett problem.
Edit. Fler som tycker samma..
Och PP.
Ja, va fan säger man. Tror man att det ska gå att stå still i egen zon och göra mål. Man sänker ju tempot med 70% kontra vanligt.
Det är så tydligt att man har sjukt dåligt självförtroende.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Nja. Det heter ju Västra Götalands regionen. Och det är ju flera landskap.
Men kollar man på en gammal karta så ligger Göteborg i Älvsborgs län. Men Hisingen ligger i Bohuslän..
Man kör på Hisingen vid Kungälv och av när man kör i Tingstadstunneln.
Fan kan det inte bli matchdag..
Men kollar man på en gammal karta så ligger Göteborg i Älvsborgs län. Men Hisingen ligger i Bohuslän..
Man kör på Hisingen vid Kungälv och av när man kör i Tingstadstunneln.
Fan kan det inte bli matchdag..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Kommer in sent här men.
Jag bor i Bohuslän, som förr hette Göteborg och Bohuslän. Bara det att Göteborg ligger i Älvsborgslän..
Visserligen precis på gränsen. Men den satte dom ju själva. Så hur man tänkte där kan man undra..
Jag bor i Bohuslän, som förr hette Göteborg och Bohuslän. Bara det att Göteborg ligger i Älvsborgslän..
Visserligen precis på gränsen. Men den satte dom ju själva. Så hur man tänkte där kan man undra..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Två " bomber" ändå.
Emil har gått snabbt utför. Och Rosén var en en riktig nyårsbomb.
Kanske en häxpipa på Emil ändå och ingen bomb..
Emil har gått snabbt utför. Och Rosén var en en riktig nyårsbomb.
Kanske en häxpipa på Emil ändå och ingen bomb..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Växjö HC - Brynäs IF 2024-12-28
Jugge: Vad var straffet? Är det 1 match eller 2 som avser böterna?
Det är bara på antal matcher som böterna avser som man kan räkna lön.
Räkna själva.
Min matte var 2:a I allmän..🥶🥶
Det är bara på antal matcher som böterna avser som man kan räkna lön.
Räkna själva.
Min matte var 2:a I allmän..🥶🥶
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Växjö HC - Brynäs IF 2024-12-28
Horace76c: Håller med egentligen..
Men, den helt enorma skillnaden iår är att man sitter och är helt lugn vid starten i tredje.
Man är ju i position att man inte MÅSTE vinna.
Där är den stora skillnaden.
Man är typ lika lugn som spelarna är.
Helt underbar känsla.
Men, den lär nog vara borta nästa år när flera spelare är borta.
Så vi njuter som satan iår !!!!
Men, den helt enorma skillnaden iår är att man sitter och är helt lugn vid starten i tredje.
Man är ju i position att man inte MÅSTE vinna.
Där är den stora skillnaden.
Man är typ lika lugn som spelarna är.
Helt underbar känsla.
Men, den lär nog vara borta nästa år när flera spelare är borta.
Så vi njuter som satan iår !!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Han nämnde oxå att man skulle vunnit i fjärde matchen.
Ja när det stod 1-4, så stängde jag oxå av. Skulle ordna med mitt 30-års kalas med kompisar.
Blev lite paff när man gick in på text tv och skulle bara få bekräftat att modo vunnit..
Den matchen åker på ibland när man vill få ett leende och lite tårar..
Ja när det stod 1-4, så stängde jag oxå av. Skulle ordna med mitt 30-års kalas med kompisar.
Blev lite paff när man gick in på text tv och skulle bara få bekräftat att modo vunnit..
Den matchen åker på ibland när man vill få ett leende och lite tårar..
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Herrejösses min je. Vad sur Svartvadet är över finalen -99, ännu.
Lyssna på Tv4 hockeypodd ca 18 min in.
Han surar så in i bänken över att dom förlorade mot Brynäs som var såå många poäng efter i serien.
" I Kempis är vi oslagbara" Hahahahahha
Jävla Modoröv..
Lyssna på Tv4 hockeypodd ca 18 min in.
Han surar så in i bänken över att dom förlorade mot Brynäs som var såå många poäng efter i serien.
" I Kempis är vi oslagbara" Hahahahahha
Jävla Modoröv..
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tekvarianten: Skitfräck ju.
Men eftersom jag inte har något att säga till om vid dekoration, utom möjligen om det ska stå där eller där. får jag passa
Men eftersom jag inte har något att säga till om vid dekoration, utom möjligen om det ska stå där eller där. får jag passa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
IronKrook: Ursäkta mig.
Men nu när det är uppehåll så vill jag passa på att tipsa om en podd.
Den heter Marknaden. Den tar upp aktuella ämnen i världen och Sverige.
Jag tycker den förklarar på ett enkelt sätt aktuella ämnen.
Hoppas ingen tar illa upp för detta..
Men nu när det är uppehåll så vill jag passa på att tipsa om en podd.
Den heter Marknaden. Den tar upp aktuella ämnen i världen och Sverige.
Jag tycker den förklarar på ett enkelt sätt aktuella ämnen.
Hoppas ingen tar illa upp för detta..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Jaja. Jag fattade vad du menade.
Om du blev "stött" av svaret ber jag om ursäkt.
Inte meningen att vara så dryg som jag kan se nu att svaret kanske var🙏
Skönt ändå att inte fler verkar ha blivit sjuka.
Om du blev "stött" av svaret ber jag om ursäkt.
Inte meningen att vara så dryg som jag kan se nu att svaret kanske var🙏
Skönt ändå att inte fler verkar ha blivit sjuka.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Ja, jag tänker på ett förhoppningsvis lyckat slutspel. Och då gäller det att man kommer så bra tränad och hel som möjligt.
Grunden läggs på försäsong, och underhållet med extra träningsveckor under säsong.
Nu hade Gälla planerat en tuff vecka.
Att det inte blir så nu kanske är inget som Gälla rycker på axlarna åt.
Därav att jag bryr mig om mars nu.
Men bara hoppas att jag kommer ha fel.
Grunden läggs på försäsong, och underhållet med extra träningsveckor under säsong.
Nu hade Gälla planerat en tuff vecka.
Att det inte blir så nu kanske är inget som Gälla rycker på axlarna åt.
Därav att jag bryr mig om mars nu.
Men bara hoppas att jag kommer ha fel.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Jag bryr mig föga om andra lag.
Jag bryr mig om Brynäs.
Jag bryr mig om Brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Givetvis lägger man det mesta på försäsongen. Men nu hade man ju planerat en rejäl träningsvärk tillsammans för att klara av återstoden av säsongen.
Topplagen brukar ju lägga en tung träningsmetoder i jan-feb. Tror Brynäs hade räknat med att kunna ha en bra vecka nu.
Beror givetvis på vilka spelare som är sjuka, vem som är viktigast.
Jag säger inte att man hinner träna ordentligt.
Men har man planerat en enl Sasse rejäl tränkngsvecka och sex man nu är borta, kanske fler längre fram. Så rubbar man ju rejält på planering.
Gälla lägger ju inte in en träningsvecka för att jävlas med spelarna..
För mycket träning under säsong är väl inte farligt, snarare för lite. Om du förstår vad jag menar.
Jaja. Vi får se hur det blir.
Topplagen brukar ju lägga en tung träningsmetoder i jan-feb. Tror Brynäs hade räknat med att kunna ha en bra vecka nu.
Beror givetvis på vilka spelare som är sjuka, vem som är viktigast.
Jag säger inte att man hinner träna ordentligt.
Men har man planerat en enl Sasse rejäl tränkngsvecka och sex man nu är borta, kanske fler längre fram. Så rubbar man ju rejält på planering.
Gälla lägger ju inte in en träningsvecka för att jävlas med spelarna..
För mycket träning under säsong är väl inte farligt, snarare för lite. Om du förstår vad jag menar.
Jaja. Vi får se hur det blir.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Läste att flera spelare är sjuka.
Det hade varit bättre att det varit spel nu än uppehåll.
Detta kommer Brynäs få sota för i mars, när andra lag har kunnat träna på rejält nu så får Brynäs köra mindre.
Orken kommer att tryta tyvärr när det gäller som mest.
Sasse sa att denna veckan skulle man köra rejält hår träning för att bygga upp sig. För efter uppehållet så är det så många bortamatcher så då hinner man inte träna ordentligt. Tyvärr.
Läste att flera spelare är sjuka.
Det hade varit bättre att det varit spel nu än uppehåll.
Detta kommer Brynäs få sota för i mars, när andra lag har kunnat träna på rejält nu så får Brynäs köra mindre.
Orken kommer att tryta tyvärr när det gäller som mest.
Sasse sa att denna veckan skulle man köra rejält hår träning för att bygga upp sig. För efter uppehållet så är det så många bortamatcher så då hinner man inte träna ordentligt. Tyvärr.
Föregående · 15 · Nästa

Snacka om win-win. Oavsett så åker ett skitlag😀
Den kommer nog dra mer tittare än finalerna.