Historik
Föregående · 16 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2024-12-07
Brynäsgubbe: Det är ju som att Brynäs krigar i botten härinne.
Man vinner inte varje match, så enkelt är det.
Alla lag har svackor. Brynäs hade en liten inför förra uppehållet oxå.
Det är ingen panik..
Hem, vila och kurera knopp och kropp.
Så kommer man tbx starkare💪💪
Man vinner inte varje match, så enkelt är det.
Alla lag har svackor. Brynäs hade en liten inför förra uppehållet oxå.
Det är ingen panik..
Hem, vila och kurera knopp och kropp.
Så kommer man tbx starkare💪💪
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Vet inte hur gammal Lunkan är.
Men du kommer ju iaf ihåg den stora fördelen med att datorerna skulle användas i stället för papper och penna.
Det skulle ju bli mycket enklare allting.
Papper skulle försvinna.
Inte ha allting i pärmar
Administrationen skulle bli mer effektiv.
Tänk så bra det kommer att bli när det inträffar..
Men du kommer ju iaf ihåg den stora fördelen med att datorerna skulle användas i stället för papper och penna.
Det skulle ju bli mycket enklare allting.
Papper skulle försvinna.
Inte ha allting i pärmar
Administrationen skulle bli mer effektiv.
Tänk så bra det kommer att bli när det inträffar..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Tror att alla lag kommer att gå hårdare på kropp på Brynäs framöver.
Det syns att man inte är vana att hamna under sådan press som blivit i denna matchen.
Plus att alla pass som gått fram tidigare inte gör det.
Men det beror ju även på att man är pressade fysiskt sett.
Det syns att man inte är vana att hamna under sådan press som blivit i denna matchen.
Plus att alla pass som gått fram tidigare inte gör det.
Men det beror ju även på att man är pressade fysiskt sett.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Har läst någonstans att "Gubben" Ejendahl har trappat av. Och lämnat till sönerna. Som I sin tur inte är så stora Leksandsfan. Men lite ska dom väl sponsra.
Men inte som förr.
Så några nya jättevillor lär det inte bli iaf.
Måste vara detta som är orsaken att inte Tjomme är presenterad ännu heller.
Men inte som förr.
Så några nya jättevillor lär det inte bli iaf.
Måste vara detta som är orsaken att inte Tjomme är presenterad ännu heller.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Nu har jag inte lyssnat denna veckan.
Men lyssna på Uppe på Sätraåsen.
Den är värd att lyssna på.
Jag och flera ville ju ha en bredare inblick i lagen.
Nu har man startat upp med juniorkollen ordentligt.
Den kan vara väl så kul att lyssna på i stället för bara A-laget. Och Damerna.
Men lyssna på Uppe på Sätraåsen.
Den är värd att lyssna på.
Jag och flera ville ju ha en bredare inblick i lagen.
Nu har man startat upp med juniorkollen ordentligt.
Den kan vara väl så kul att lyssna på i stället för bara A-laget. Och Damerna.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Skellefteå AIK 2024-11-23
Catodenäldresspöke13:
Min syster är oxå rättrogen.
Hon sa tidigare idag att året man åkte ut, så var man säker på ett ras i tredje. Nu är man ju inte alls lika nervös som annars.
Det är en konstig känsla..
Då kollade man inte ens vem som ledde serien, för det var helt ointressant.
Nu har man inte koll på botten 6.
Ett par reflektioner.
Nr 1. Tror det var i Nedsläpp son det sades att en tidig försäsongsmatch kom #33 in och skällde ut hela laget och staben för att man gnällde på domaren.
Har någon sett tex Anton vara framme iår?
2. Såg på HV matchen. Det var ganska lugnt ändå, Brynäs ledde med 3 el 4-1. Då zoomar man in på #33 i båset. Helt borta, uppslukad i egna tankar. Så koncentrerad..
3. Sen igår så pratade kommentatorerna om att Anton sagt att han har aldrig haft så här roligt på en hockeyrink.
Så dålig man har tyckt att han har varit....
Så, är det någon man önskar detta, så är det Anton. Som han har lidit och tagit på sig laget och hela föreningen på sina axlar. Och försökt att bära allt själv.
Så dåligt som han måste mått över allt snurrigt.
Så skönt att se honom nu.
Min syster är oxå rättrogen.
Hon sa tidigare idag att året man åkte ut, så var man säker på ett ras i tredje. Nu är man ju inte alls lika nervös som annars.
Det är en konstig känsla..
Då kollade man inte ens vem som ledde serien, för det var helt ointressant.
Nu har man inte koll på botten 6.
Ett par reflektioner.
Nr 1. Tror det var i Nedsläpp son det sades att en tidig försäsongsmatch kom #33 in och skällde ut hela laget och staben för att man gnällde på domaren.
Har någon sett tex Anton vara framme iår?
2. Såg på HV matchen. Det var ganska lugnt ändå, Brynäs ledde med 3 el 4-1. Då zoomar man in på #33 i båset. Helt borta, uppslukad i egna tankar. Så koncentrerad..
3. Sen igår så pratade kommentatorerna om att Anton sagt att han har aldrig haft så här roligt på en hockeyrink.
Så dålig man har tyckt att han har varit....
Så, är det någon man önskar detta, så är det Anton. Som han har lidit och tagit på sig laget och hela föreningen på sina axlar. Och försökt att bära allt själv.
Så dåligt som han måste mått över allt snurrigt.
Så skönt att se honom nu.
+ 29
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Skellefteå AIK 2024-11-23
Peja: Jag tror att lönetak och bra utbildning av ungdomar är den enda vägen.
Så länge som NHL är målet för spelare så kvittar det om Stockholm har lag eller ej.
Så länge det inte finns 10 ishallar till i Storstockholm så kommer spelare flytta till andra lag.
Som sagts , få spelare har Dif eller aik som moderklubb.
Oavsett om dessa 2 skulle spelat i shl eller ej så hade dom inte klarat sig utan spelare från regionen.
Så länge som NHL är målet för spelare så kvittar det om Stockholm har lag eller ej.
Så länge det inte finns 10 ishallar till i Storstockholm så kommer spelare flytta till andra lag.
Som sagts , få spelare har Dif eller aik som moderklubb.
Oavsett om dessa 2 skulle spelat i shl eller ej så hade dom inte klarat sig utan spelare från regionen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Skellefteå AIK 2024-11-23
JawKee: Hur du kan få fram alla dessa siffror "bara så där" visar bara hur oerhört kass jag är på att läsa statistik.
Det har aldrig varit ett intresse för mig. Jag fattar inte fortfarande allt du lägger ut.
Men speciellt i början av säsongen var det oerhört hjälpsamt för en novis att Du var så tydlig i hur man skulle tyda siffrorna.👍👍
Har man som du ett intresse så är det nog som en oändlig brunn att ösa ur.
För oss andra så är dessa inlägg guld värda.
Nu får vi ju det "på papper"
Så jag och många andra tackar ödmjukast för statistiken.
Det har aldrig varit ett intresse för mig. Jag fattar inte fortfarande allt du lägger ut.
Men speciellt i början av säsongen var det oerhört hjälpsamt för en novis att Du var så tydlig i hur man skulle tyda siffrorna.👍👍
Har man som du ett intresse så är det nog som en oändlig brunn att ösa ur.
För oss andra så är dessa inlägg guld värda.
Nu får vi ju det "på papper"
Så jag och många andra tackar ödmjukast för statistiken.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Farsang: Det otroliga med HV är ju att man kickade Stillman under säsong. Han går till AIK med Blomqvist. Återkommer tillsammans med AB inför säsongen som krav för att AB ska bli Headcoach.
Det liknar ju Brynäs när man kickade Boork och han återvände till kvalserie.
Min ena arbetsledare är HV.
Han är inte glad nu. Helt uppgiven..
Det liknar ju Brynäs när man kickade Boork och han återvände till kvalserie.
Min ena arbetsledare är HV.
Han är inte glad nu. Helt uppgiven..
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Erat: Enl artikeln så har dom 60 milj i eget kapital.
Och iom att dom har den beläggningsgraden så går man ca 1,5 milj plus på varje hemmamatch.
Lyssnar på Uppe på sätraåsen nu. Och där pushar man för att om man har säsongsbiljett men inte kan gå så ska man släppa den till någon som vill gå.
För att få inkomster i kiosker och annat.
Det kan ju bära med sig att om man sitter bra flera gånger så kanske man köper egen plats nästa år..
Det är väl så som HV har fått upp snittet..
Och iom att dom har den beläggningsgraden så går man ca 1,5 milj plus på varje hemmamatch.
Lyssnar på Uppe på sätraåsen nu. Och där pushar man för att om man har säsongsbiljett men inte kan gå så ska man släppa den till någon som vill gå.
För att få inkomster i kiosker och annat.
Det kan ju bära med sig att om man sitter bra flera gånger så kanske man köper egen plats nästa år..
Det är väl så som HV har fått upp snittet..
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Farsang: Kan det säkert ha gjort.
Men att man inte kommer tillrätta med problemet är otroligt.
Men det är så i "stora" klubbar. Kolla på Blåvitt. Maken till misskötsel får man leta efter.
HV lärde sig ju inte ett skit efter man åkte ur.
Det gjorde Brynäs.
Man kan ju se på fotbollen. Där lärde sig ju både AIK och Malmö vad som behövde göras efter man åkte ur.
Men i HV är det "fint" att vara runt föreningen.
Samma som det var i Brynäs.
Så skönt att Brynäs lämnat det iaf.
Tror man har en organisation nu som inte tillåter en sån som tex Campese att kidnappa föreningen.
Men att man inte kommer tillrätta med problemet är otroligt.
Men det är så i "stora" klubbar. Kolla på Blåvitt. Maken till misskötsel får man leta efter.
HV lärde sig ju inte ett skit efter man åkte ur.
Det gjorde Brynäs.
Man kan ju se på fotbollen. Där lärde sig ju både AIK och Malmö vad som behövde göras efter man åkte ur.
Men i HV är det "fint" att vara runt föreningen.
Samma som det var i Brynäs.
Så skönt att Brynäs lämnat det iaf.
Tror man har en organisation nu som inte tillåter en sån som tex Campese att kidnappa föreningen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
nittontolv: Om du har AB +så kan du gå in och läsa om HV affärer.
Deras trackrecord på att köpa ut spelare ger A I betyg. Herrejösses vilken soppa!!
Ex: 2023 köpte man ut tränarna T Samuelsson, Stiilman Åkerman.
Spelarna Eric Martinsson, L Elvenes, A Yterell, bröderna Davidsson.
Bara Martinsson kostade 1,3 milj. 55"/mån i 24 månader..
2024 bröt man med F Forsberg och O Strandell.
Plus att man betalar 110"/mån till J Lindblom
Sen har man Montana och Nubben oxå ja...
Sen är det lite tjafs med ordförande med.
Plötsligt ser kaoset i Brynäs ut i samband med Alcéns tillsättningen ut som ett kyrkomötet..
Deras trackrecord på att köpa ut spelare ger A I betyg. Herrejösses vilken soppa!!
Ex: 2023 köpte man ut tränarna T Samuelsson, Stiilman Åkerman.
Spelarna Eric Martinsson, L Elvenes, A Yterell, bröderna Davidsson.
Bara Martinsson kostade 1,3 milj. 55"/mån i 24 månader..
2024 bröt man med F Forsberg och O Strandell.
Plus att man betalar 110"/mån till J Lindblom
Sen har man Montana och Nubben oxå ja...
Sen är det lite tjafs med ordförande med.
Plötsligt ser kaoset i Brynäs ut i samband med Alcéns tillsättningen ut som ett kyrkomötet..
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Med dina uttalande så underskattar du vem det är som står där på läktaren.
Med hans ord så visar han att han inte bryr sig ett skit om staden eller laget han ska representera.
Han tänker bara på sig själv..
Men vi är oense om detta.
Men skulle tvivla på att Gällstedt överhuvudtaget hade uttryckt sig på samma sätt som RO.
Fingertoppskänsla vettu..
Med hans ord så visar han att han inte bryr sig ett skit om staden eller laget han ska representera.
Han tänker bara på sig själv..
Men vi är oense om detta.
Men skulle tvivla på att Gällstedt överhuvudtaget hade uttryckt sig på samma sätt som RO.
Fingertoppskänsla vettu..
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Allt hängde på att frölunda ville ha han redan i somras pga Fribourg ville ha Roger då.
Men det gick inte att lösa då inte Mora släppte Hermansson.
Och allt detta har ju fansen vetat om.
Plus att han var så nöjd att vara i Göteborg tidigare för "Där har man alltid chans att vinna"
Man har ju ogillat Roger många gånger.
Men maken till oskön person..
Nu ska vi se hur Fimpen kommer att försvara honom i Femtefemman..
Lär bli jobbigt och krystat..
Men det gick inte att lösa då inte Mora släppte Hermansson.
Och allt detta har ju fansen vetat om.
Plus att han var så nöjd att vara i Göteborg tidigare för "Där har man alltid chans att vinna"
Man har ju ogillat Roger många gånger.
Men maken till oskön person..
Nu ska vi se hur Fimpen kommer att försvara honom i Femtefemman..
Lär bli jobbigt och krystat..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Vet inte om du har läst AB plus om spelet bakom avskedet.
Men i korta drag:
× Han ville själv bryta i somras.
× Han tycker Max Friberg och Andreas Enqvist är några av de bästa spelarna han tränat. Utan att nämna Jocke L eller Möller.
× Han har inte anamat stilen som är i SKE som bygd, vilket Bert gjorde därav hans popularitet.
Tex att han är egentligen en storstadsmänniska och inte vill vara i spenaten och coacha.
× Hyllar andra fans framför sina egna.
Hade du accepterat att valfri Brynäs tränare hade sagt liknande om Gävle och Brynäs och dess spelare?
Men i korta drag:
× Han ville själv bryta i somras.
× Han tycker Max Friberg och Andreas Enqvist är några av de bästa spelarna han tränat. Utan att nämna Jocke L eller Möller.
× Han har inte anamat stilen som är i SKE som bygd, vilket Bert gjorde därav hans popularitet.
Tex att han är egentligen en storstadsmänniska och inte vill vara i spenaten och coacha.
× Hyllar andra fans framför sina egna.
Hade du accepterat att valfri Brynäs tränare hade sagt liknande om Gävle och Brynäs och dess spelare?
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Lycka till.
BSKV firar ju 30 år med denna matchen.
Så kanske blir något extratifo.
Jag åker med BSKV till min enda match i Gävle, hittills iaf.
Andra finalen -99. Var så "hög" efteråt så kom inte ihåg resultatet när jag pratade med tjejen.. Men 5-2 blev det väl😀
BSKV firar ju 30 år med denna matchen.
Så kanske blir något extratifo.
Jag åker med BSKV till min enda match i Gävle, hittills iaf.
Andra finalen -99. Var så "hög" efteråt så kom inte ihåg resultatet när jag pratade med tjejen.. Men 5-2 blev det väl😀
+ 8
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Trallgöken: På höger sida så är det en "pil neråt"
Tryck där, där kan man anmäla inlägg eller redigera.
Men man har bara 5 min på sig.
Tryck där, där kan man anmäla inlägg eller redigera.
Men man har bara 5 min på sig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Auchinleck: Lyssnade på Uppe på Sätraåsen.
Man börjar få ordentligt med snurr på En bra start.
Tog bara 10 år..
Men där ser man vad kompetens har för utfall på föreningen.
Har tagit lång tid att komma dit man är idag.
Men podden är bra ändå. En del matnyttig information om Brynäs som förening.
Man börjar få ordentligt med snurr på En bra start.
Tog bara 10 år..
Men där ser man vad kompetens har för utfall på föreningen.
Har tagit lång tid att komma dit man är idag.
Men podden är bra ändå. En del matnyttig information om Brynäs som förening.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Silfver: Man vill väl sätta press på Tjomme.
Offentligt.
Han kräver säkert mer pengar för att kunna bygga laget i flera år.
Leksand har väl en ansträngd ekonomi pga eftersatt underhåll. Och mindre pengar från Ejeendahl.
Offentligt.
Han kräver säkert mer pengar för att kunna bygga laget i flera år.
Leksand har väl en ansträngd ekonomi pga eftersatt underhåll. Och mindre pengar från Ejeendahl.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Det var så för ett gäng år sen att det var olika trådar. Problemet var då att en person frågade nått. Och skapade en tråd. Så undrade nästa nått och skapade tråd.
Helt omöjligt att leta efter inlägg.
Det var speciellt en person som skapade nytt ämne typ varje gång han frågade nått...
Jag tycker det är bra som det är nu. Nu låser Admin tråden kl 12 ca dagen efter. Då får man fortsätta I A preposita. Till nästa match.
Då vet man var man ska leta om det blir debatt om nått.
Lite mer ordning.
Sen gjorde ju Forsberg1978 egna "matchtrådar" inför varje match genom att på morgonen utropa Gameday!!!
Det var aldrig match innan dess😀😀
Helt omöjligt att leta efter inlägg.
Det var speciellt en person som skapade nytt ämne typ varje gång han frågade nått...
Jag tycker det är bra som det är nu. Nu låser Admin tråden kl 12 ca dagen efter. Då får man fortsätta I A preposita. Till nästa match.
Då vet man var man ska leta om det blir debatt om nått.
Lite mer ordning.
Sen gjorde ju Forsberg1978 egna "matchtrådar" inför varje match genom att på morgonen utropa Gameday!!!
Det var aldrig match innan dess😀😀
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10071}: Man stänger den specifika tråden som har använts. Därför kan man inte kommentera mer. Därför står det låst ämne.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
JawKee: Jag tänker så här om matchen dagen efter..
I början av serien så körde man som fan. Backar va på allt som var vägglöst. Forwards likaså.
Nu ser det ut som att man försöker hushålla med krafterna. Då är laget inte alltid så bra på att få ut det man kan.
Sen är det enkelt att spela mot bättre eller lika bra lag, för då vet man vad som krävs.
Lag som HV som är ett just nu sämre lag är svårare att dominera mot.
Att Brynäs släpper mål, det är jag inte förbannad på idag eller igår.
Men som PP ser ut nu, så är det bättre att man inte får några..
Man har ju ingen andraplan hur man ska spela. Alla ser att man har max 2 olika lösningar #52 eller #33.
Sen så gillade jag hur Gälla lät i intervjun inför 3:e.
Det hade nog gått en hårtork deluxe i omklädningsrummet.
Sen att han vaskade runt, visar att han menade allvar i vad han sa I paus.
Det kan vara det viktigaste med matchen. Ingen ro ingen vila. Utan Gälla är chefen.
Ja nu har man både fått skälla om en gathund över spelet i andra igår och reflektera över resultatet idag.
Framåt.
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
I början av serien så körde man som fan. Backar va på allt som var vägglöst. Forwards likaså.
Nu ser det ut som att man försöker hushålla med krafterna. Då är laget inte alltid så bra på att få ut det man kan.
Sen är det enkelt att spela mot bättre eller lika bra lag, för då vet man vad som krävs.
Lag som HV som är ett just nu sämre lag är svårare att dominera mot.
Att Brynäs släpper mål, det är jag inte förbannad på idag eller igår.
Men som PP ser ut nu, så är det bättre att man inte får några..
Man har ju ingen andraplan hur man ska spela. Alla ser att man har max 2 olika lösningar #52 eller #33.
Sen så gillade jag hur Gälla lät i intervjun inför 3:e.
Det hade nog gått en hårtork deluxe i omklädningsrummet.
Sen att han vaskade runt, visar att han menade allvar i vad han sa I paus.
Det kan vara det viktigaste med matchen. Ingen ro ingen vila. Utan Gälla är chefen.
Ja nu har man både fått skälla om en gathund över spelet i andra igår och reflektera över resultatet idag.
Framåt.
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Gavve: Ja. Vad säger man.
Jag gjorde en Sanny Svensson och slog fast att Brynäs skulle förlora. Och den gick in..
Som andra sagt. Tur inte laget har mitt psyke ikväll.
Jag gjorde även en "sylf".
Gick inte ut med hunden men umgicks med min dotter. Tog 5 min så hade Brynäs gjort mål..
Vem bytte alltid blöja på barnet så det blev mål? Jösses, det barnet kör väl moped nu😀
Fick kolla ikapp sen
Skön kämpaseger. Men träna PP😉😉
Jag gjorde en Sanny Svensson och slog fast att Brynäs skulle förlora. Och den gick in..
Som andra sagt. Tur inte laget har mitt psyke ikväll.
Jag gjorde även en "sylf".
Gick inte ut med hunden men umgicks med min dotter. Tog 5 min så hade Brynäs gjort mål..
Vem bytte alltid blöja på barnet så det blev mål? Jösses, det barnet kör väl moped nu😀
Fick kolla ikapp sen
Skön kämpaseger. Men träna PP😉😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Catodenäldresspöke13:
Ska vi gissa vad länge det tar nu då? 23 sek?
Ska vi gissa vad länge det tar nu då? 23 sek?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Håller med.
Detta är nog en fråga som innefattar Ass oxå.
Vad vill Masken och Ove?
Kan tänka mig att man vill skriva 3 år med Gälla. Vad vill de andra?
Vem ska isf komma för den/de som inte vill köra 3 år?
Hörde på Hockeypuls med Ove, avsnitt 42.
Där sa Ove att han inte såg sig som tränare om 10 år. Den gjordes 2020. Så ska man ha samma stab alla år så är det på sluttampen på Oves karriär iaf.
Orkar/vill Masken 3 år till?
Många frågor är det att reda ut.
Detta är nog en fråga som innefattar Ass oxå.
Vad vill Masken och Ove?
Kan tänka mig att man vill skriva 3 år med Gälla. Vad vill de andra?
Vem ska isf komma för den/de som inte vill köra 3 år?
Hörde på Hockeypuls med Ove, avsnitt 42.
Där sa Ove att han inte såg sig som tränare om 10 år. Den gjordes 2020. Så ska man ha samma stab alla år så är det på sluttampen på Oves karriär iaf.
Orkar/vill Masken 3 år till?
Många frågor är det att reda ut.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
saile39: Men det vet vi ju egentligen inte heller.
Att man förlorade i början " gör ju inte så mycket" för självförtroendet. Det är värre nu om man kommer in i förlusttrend.
Då visar det säg vad laget är byggt av.
Sen tror jag inte heller att man kommer att dyka så djupt som tidigare år.
Att man förlorade i början " gör ju inte så mycket" för självförtroendet. Det är värre nu om man kommer in i förlusttrend.
Då visar det säg vad laget är byggt av.
Sen tror jag inte heller att man kommer att dyka så djupt som tidigare år.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Ja. Vad säger man om Katten.
Han åker ju skridskor i egen zon som en krabba. Ser ut som han åker mer i sidled än framåt. Han har helt klart mer tid än andra.
Man såg på tredje perioden med ett lugn som man inte haft sen slutet av förra säsongen då Brynäs vann allt. Stängde av med 5 kvar och var säker på att man skulle vinna.
Vad har tränarna sagt till laget egentligen?
Han åker ju skridskor i egen zon som en krabba. Ser ut som han åker mer i sidled än framåt. Han har helt klart mer tid än andra.
Man såg på tredje perioden med ett lugn som man inte haft sen slutet av förra säsongen då Brynäs vann allt. Stängde av med 5 kvar och var säker på att man skulle vinna.
Vad har tränarna sagt till laget egentligen?
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag fick upp ett gammalt Hockeypulsavsnitt idag. Av okänd anledning..
Det var med Ove Molin från mars 2020.
Herrejösses vad mycket som hänt i föreningen på 4 år.
Mindes inte ens vem som var tränare innan det sades att Sundqvist precis fått sparken och Peter Andersson var på väg in.
Lyssna gärna och minns vilken jävla härva som var i Brynäs och vad som komma skulle..
Och så tänker man på var Brynäs är idag. Så jädra snabbt det går.
Funkar inte länken så var det avsnitt 42.
Det var med Ove Molin från mars 2020.
Herrejösses vad mycket som hänt i föreningen på 4 år.
Mindes inte ens vem som var tränare innan det sades att Sundqvist precis fått sparken och Peter Andersson var på väg in.
Lyssna gärna och minns vilken jävla härva som var i Brynäs och vad som komma skulle..
Och så tänker man på var Brynäs är idag. Så jädra snabbt det går.
Funkar inte länken så var det avsnitt 42.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Dom kan tycka att det är ett tufft derby.
Men tänk om en spelare skulle göra så i NHL.
Då skulle man behöva stå upp för det.
Hade det varit "tillåtet" med slagsmål så hade han ju fått svara för det i nästa mach.
Detta är ju fullkomligt idiotiskt. För det späder ju bara på "hatet" mellan klubbarna. Vilket gör att det inte kommer bli bortaklack i matcherna.
Men det är väl så när man spelar I de färgerna. Kravet är att man har en IQ på maxnivå 81.
Så jävla trött man blir.
Men tänk om en spelare skulle göra så i NHL.
Då skulle man behöva stå upp för det.
Hade det varit "tillåtet" med slagsmål så hade han ju fått svara för det i nästa mach.
Detta är ju fullkomligt idiotiskt. För det späder ju bara på "hatet" mellan klubbarna. Vilket gör att det inte kommer bli bortaklack i matcherna.
Men det är väl så när man spelar I de färgerna. Kravet är att man har en IQ på maxnivå 81.
Så jävla trött man blir.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Ska bli intressant att lyssna på Sarg Ut nästa veckan. En är ju Moring och en Modoit..
Ska bli kul att höra honom förklara denna matchen.
Ska bli kul att höra honom förklara denna matchen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10753}: Jag tycker faktiskt synd om HV:s supportrar.
Vad länge har han haft jobbet? Sen sommaren?
Och så ska han bygga laget.
Vem blir hans värvning som nästa SC inte vill ha?
Man har redan Nyberg på 3 år..
Dom är värre än Brynäs..
Och när det var som mest snurrigt här, då var det inte så lite.
Tack gode gud för Svedman.
Han har inte bara fått stopp på blödningen. Han har fått en halt och lytt komapatient att kunna springa maraton på 3 år.
Nu är det inte nått mot personer som lagar/ligger i koma.
Men det fattar ni väl (men bäst att skriva).
Vad länge har han haft jobbet? Sen sommaren?
Och så ska han bygga laget.
Vem blir hans värvning som nästa SC inte vill ha?
Man har redan Nyberg på 3 år..
Dom är värre än Brynäs..
Och när det var som mest snurrigt här, då var det inte så lite.
Tack gode gud för Svedman.
Han har inte bara fått stopp på blödningen. Han har fått en halt och lytt komapatient att kunna springa maraton på 3 år.
Nu är det inte nått mot personer som lagar/ligger i koma.
Men det fattar ni väl (men bäst att skriva).
+ 14
Föregående · 16 · Nästa
Komik på modo nivå. Alltså botten..
Håller på HV ikväll, hur sjukt det än låter.
Cementera modo i botten..