Historik
Föregående · 7 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
palleparling: Om ryktet stämmer att EA skrivit på har han ju kontrakt. Så det var det jag menade
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Har modos klack gått hem? Tycker det är jävligt tyst för att vara en final.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Är det bara jag men påminner inte Riley Woods som en utav tjuvarna i ¨ensam hemma¨ filmerna?
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Ja det verkar som det är nerver. Modo har väl inte spelat match på en vecka drygt heller va? Dock en mycket roligare match att se på än gårdagens match..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Någon som sett Fimpens Resa när han är i Zug och hälsar på?
Här är Del1 och Del2 för den som missat!
Där kan man snacka om fin arena, lyxig träningsanläggning, ja det mesta där är helt sinnessjukt.
Anton Lander nämns i del 2.
Här är Del1 och Del2 för den som missat!
Där kan man snacka om fin arena, lyxig träningsanläggning, ja det mesta där är helt sinnessjukt.
Anton Lander nämns i del 2.
Länkar:
https://www.youtube.com/watch?v=v7js8z0zPt0&pp=ygUMZmltcGVucyByZXNhhttps://www.youtube.com/watch?v=IbQIbBEAl6g
https://www.youtube.com/watch?v=v7js8z0zPt0&pp=ygUMZmltcGVucyByZXNhhttps://www.youtube.com/watch?v=IbQIbBEAl6g
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Precis så. Jag kan ju tycka att EA borde vara intressant för topp6 klubbarna i hockeyallsvenskan. Så helt omöjligt att få iväg han till en klubb där borde det inte vara, det ska väl vara lönen då.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: Haha ja jag såg den på twitter igår kväll!! :D
klockrent! Om inte mitt minne sviker så har jag för mig att den affären brukar göra sånt där inför finalspelet :D
klockrent! Om inte mitt minne sviker så har jag för mig att den affären brukar göra sånt där inför finalspelet :D
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Ja jag hoppas att EA skeppas fortast möjligt.. Kapanen kanske letar en klubb som kan ta över kontraktet på honom därav tystnaden.
Men min magkänsla säger att det inte kommer bli så.....
Men min magkänsla säger att det inte kommer bli så.....
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: instämmer! Stockholmslagen får gärna harva på i hockeyallsvenskan.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Saik-Småland: hehe, jag syftade på att hudik vann matchen tidigare ikväll
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KÖR ÖVER DIF NU SÅ SES VI I HÖST! JAG TROR PÅ ER!
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: nu blir det att hoppas på Modo i finalen. SHL behöver inget Stockholmslag!
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Tycho: Jag håller helt med dig.
Sedan är det en otrolig skillnad på juniorhockey och seniorhockey. Jag tycker att dom bästa 1-3st spelare i juniorlaget borde lånas ut till hockeyallsvenskan (inte till ett topplag) för att få spela seniorhockey regelbundet så dom är 100% redo när det är dags att fasas in i A-laget.
Men det är min bestämda åsikt.
Sedan är det en otrolig skillnad på juniorhockey och seniorhockey. Jag tycker att dom bästa 1-3st spelare i juniorlaget borde lånas ut till hockeyallsvenskan (inte till ett topplag) för att få spela seniorhockey regelbundet så dom är 100% redo när det är dags att fasas in i A-laget.
Men det är min bestämda åsikt.
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Niikeliito: I min värld känns Värmhed mer redo än Oliver Johansson. Även om det inte går att jämföra dom med varandra.
Varför inte låna ut OJ och Noel Edfeldt till Östersund alternativt laget som går upp från ettan?
Kommer ju garanterat att få spela mer i ett förmodat bottenlag än i ett topplag.
Varför inte låna ut OJ och Noel Edfeldt till Östersund alternativt laget som går upp från ettan?
Kommer ju garanterat att få spela mer i ett förmodat bottenlag än i ett topplag.
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: instämmer helt, om framtidens hemvändare ska kunna komma hem måste vi ge några unga lovande en rejäl chans!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
EXPLORERSMÅLAND: Ja, Marcus Sylvegård hade jag inte tackat nej till, nästa stopp Växjö.
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
Blir det Modo - Difiplinnämnden i final så hoppas jag innerligt att Modo går upp. Difiplinnämnden får gärna stanna en 10-15 år i hockeyallsvenskan, landa lite nere på jorden. Ja varför inte för alltid.
SHL behöver inget 08lag.
SHL behöver inget 08lag.
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Någon som har koll på om Fagemos fortfarande följer Timrå på sociala medier?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Denna var rolig också haha:
En sak till – du sade att du fick "svenskt rekord i böter" efter förlusten mot Färjestad i januari och att du skulle berätta hur mycket det blev efter säsongen?
– Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ... det är inget jag är stolt över på något sätt, men till slut gick proppen på mig. Vi får se var det slutar, jag tror inte att de ha skickat böterna än. De kanske har ångrat sig.
En sak till – du sade att du fick "svenskt rekord i böter" efter förlusten mot Färjestad i januari och att du skulle berätta hur mycket det blev efter säsongen?
– Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ... det är inget jag är stolt över på något sätt, men till slut gick proppen på mig. Vi får se var det slutar, jag tror inte att de ha skickat böterna än. De kanske har ångrat sig.
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Olli Hahl: Jag la märke till det också.
”Ante Karlsson om truppbygget: Jag är jättenöjd. Vi har en stark trupp, en väldigt bra stomme. Får vi dessutom in Filip Hållander är det helt rätt spelare. Vi börjar nästa säsong med ett stabilt grundspel inne i laget. Och några justeringar i spelet som förhoppningsvis ska göra så att vi vinner ännu fler matcher".
”Ante Karlsson om målvaktskampen mellan Jacob Johansson och Tim Juel: Det blir helt perfekt för Jacke och Tim att lyfta och inspirera varandra. Det är optimalt för målvakterna. Det är två bra personer och de kommer att sparra och utveckla varandra.”
”Ante Karlsson om truppbygget: Jag är jättenöjd. Vi har en stark trupp, en väldigt bra stomme. Får vi dessutom in Filip Hållander är det helt rätt spelare. Vi börjar nästa säsong med ett stabilt grundspel inne i laget. Och några justeringar i spelet som förhoppningsvis ska göra så att vi vinner ännu fler matcher".
”Ante Karlsson om målvaktskampen mellan Jacob Johansson och Tim Juel: Det blir helt perfekt för Jacke och Tim att lyfta och inspirera varandra. Det är optimalt för målvakterna. Det är två bra personer och de kommer att sparra och utveckla varandra.”
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: ehm går Modo upp spelar han där, då han har kontrakt över nästa säsong också.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Visst hade det varit skoj med derbyn. Men jag tror att Bernhardt kan bli ruskigt bra i Timrå nästa säsong. Men då får Modo ej gå upp haha.
+ 2
HV71 > Sv: SHL-festen i Jönköping
Jag träffade nubben idag utanför hans villa i Sundsvall, klädd i en Timrå jacka :)
Anställd av HV med timrå kläder, färgen går aldrig ur den karln 😍👏🏼
Nåja grattis till SHL.
Anställd av HV med timrå kläder, färgen går aldrig ur den karln 😍👏🏼
Nåja grattis till SHL.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Apropå nånting, surrade nyss med nubben. Önskade honom lycka till och tacka för allt. Han stod på parkeringen utanför huset sitt i Sundsvall med Timrås träningsjacka fast han är anställd av hv71. Men de e klart, vem vill ha hv71s jacka på sig när man inte måste det🤣
+ 17
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
falconuggla: fastnade för honom också för ett tag sedan när jag la ut här 👍🏼 Känner ju som sagt några i laget också så hade nog underlättat ingången i laget något
+ 1
Föregående · 7 · Nästa
