Inlägg: 2516288
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Du får fortsätta tro.
Han har gällande kontrakt ifall vi går upp.
Timrå kan inte aktivera klausulen för SHL fören säsongen officiellt är över 30/4.
Denna strategi har Hinken haft varje säsong, förlängt med topparna och skrivit nya kontrakt som gäller för SHL spel.
Han är muntligt överens med Timrå, men ni vet först när vi spelat klart ifall ni kan värva honom eller ej.
Du får fortsätta tro.
Han har gällande kontrakt ifall vi går upp.
Timrå kan inte aktivera klausulen för SHL fören säsongen officiellt är över 30/4.
Denna strategi har Hinken haft varje säsong, förlängt med topparna och skrivit nya kontrakt som gäller för SHL spel.
Han är muntligt överens med Timrå, men ni vet först när vi spelat klart ifall ni kan värva honom eller ej.
Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag som kallar det fel som option kanske. Agenten och Modo själva har sagt att han har ett år kvar gällande och är bunden i Modo ifall de går upp, då alla kontrakt gäller även om de är skrivna i HA.
Det är ju den infon all Media bekräftat också, till och med Madhawk.
Det är ju den infon all Media bekräftat också, till och med Madhawk.
Sen vad agenten säger, det är ju irrelevant. I det läget är ju agenten bara ”kommunikationsansvarig”, vad ska han annars säga?