Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja, men som neutral tittare går jag endast efter underhållningsvärdet 🤘🏼
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
JoakimE: Ja, vinn nästa av bara farten!
Djurgården är lillebror för mig då AIK bildades före haha
Djurgården är lillebror för mig då AIK bildades före haha
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: GRINDIF!
Men en bra ishockeymatch, 5/5 tallar blir mitt betyg.
Men en bra ishockeymatch, 5/5 tallar blir mitt betyg.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Näe haha, men en riktigt rolig match! 13 mål, i samma match, i en final. När hände det senast?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag gillar inte Modo. Har inte mycket övers för den föreningen.
Men jag tar hellre derbyn före att djurgården ska gå upp. Speciellt nu när Brynäs åkte ur.
Men jag tar hellre derbyn före att djurgården ska gå upp. Speciellt nu när Brynäs åkte ur.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Grattis Djurgården till shl avancemanget…
Grattis Timrå för värvningen av Bernhardt.
Ops 4-6
Grattis Timrå för värvningen av Bernhardt.
Ops 4-6
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Enig.
Jag tror att Rindell med en sommarträning + försäsong kan bli den back som bernhardt är i hockeyallsvenskan fast i shl, minus 10-15-20p.
Så en back enligt er beskrivning borde stå högre upp på listan enligt mig 😅
Jag tror att Rindell med en sommarträning + försäsong kan bli den back som bernhardt är i hockeyallsvenskan fast i shl, minus 10-15-20p.
Så en back enligt er beskrivning borde stå högre upp på listan enligt mig 😅
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja dom räknar dessutom med att lösa ut spelare med kontrakt, samt en helt ny förstafemma på det.
Det ska bli intressant att se vad som sker där, OM dom nu går upp vilket allt pekar på 😅
Det ska bli intressant att se vad som sker där, OM dom nu går upp vilket allt pekar på 😅
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
bar mofftak: fjolliga djurgårn, tangentbordskrigare är dom allihopa.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: ner och upp, upp och ner djurgårn ser vi aldrig mer 👋🏼👋🏼
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Instämmer helt. Underkänt till alla domare som dömt i den här finalen..
slutspelshockey verkar inte längre få existera.
slutspelshockey verkar inte längre få existera.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Riktigt fint tifo av DIF, det får jag ge dom.
Challe och Emil Berglund
Challe och Emil Berglund
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Ja precis.
I framtiden ur nästa generations hemvändare hade det suttit fint om målvakt, back och center/forward hade kommit hem.
5st forward/center har vi snart fått hem. (5 med Hållander) 6st med MPS.
I framtiden ur nästa generations hemvändare hade det suttit fint om målvakt, back och center/forward hade kommit hem.
5st forward/center har vi snart fått hem. (5 med Hållander) 6st med MPS.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Ja backar måste Timrå bli ”bättre” på att utveckla 😅
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
{7043}: Precis. Jag instämmer med att backsidan just nu känns sämre än säsongen som var.
Men fungerar det inte så kommer något ske under säsongen.
Men fungerar det inte så kommer något ske under säsongen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nu står det mellan Nybro och Kalmar, gör Kalmar ett mål går de förbi på samma målskillnad men men fler gjorda mål.
Men där gjorde Väsby 3-2
Men där gjorde Väsby 3-2
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gör Kalmar ett mål så är de förbi – och de har typ 4 minuter på sig.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Synct: Jo, hudik och Nybro tog ut målvakten ifjol, eftersom båda var piskat att vinna. Nybro hade Östersund hemma. Och hudik hade Halmstad borta. Östersund gjorde mål i tom kasse 19:59 och gick därmed upp i hockeyallsvenskan.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Ja verkligen.. Det behövs fler lag från denna del av Sverige högre upp i seriesystemen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Väsby och Troja kvitterade nästan samtidigt så nu ligger Nybro etta.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kryset: Ja heller hur. Dom har också en nybyggd arena som är skapligt fin! Hatstore Arena haha
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Korrekt domslut. Hade det där blivit matchstraff så hade den här sporten varit illa ute.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Växjö har iallafall skjutit fler skott på en period nu än under hela matchen senast i Skellefteå.
Skitlag.
Skitlag.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: För mig är kvalet till hockeyallsvenskan hetare och även roligare än SM-finalen. Haha det låter inte bra alltså men så är det. 😎😄
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det blir en galen sista omgång i kvalet till hockeyallsvenskan, jag som såg sista omgången förra året hoppas på något liknande i år fast att hudik går upp 😄
Kalmar-Väsby
Hudik-Troja
Nybro-Piteå
Kalmar-Väsby
Hudik-Troja
Nybro-Piteå
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Garpenlöv är en skam för svensk hockey, beter sig som en bölande kärring. Håll käften för helvete.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag blir inte förvånad ifall DIF målar nu endå, efter alla PPs för hemmalaget. :D
en period kvar iaf haha
en period kvar iaf haha
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Jag ser hellre att Modo går upp i SHL före DIF. Och jag hade sagt detsamma om något annat lag än Modo spelat finalen.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Fyfan alltså, jag hatar djurgården så överjävla mycket. dom kan gott spela där nere.. men matchen är inte slut än!
+ 3
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
SuneMangs: Jag gick med, ska bli kul att se i sommar hur många rätt / fel jag fick :D
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Han är klockren Leifby! Skriver verkligen sanningen!
+ 10
Föregående · 6 · Nästa





