Historik
Föregående · 25 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: Nubben säger ju att folk har ingen aning om vad det kostar med spelare. Det skulle vara intressant att veta lite mer ang, detta. Vi har Svedberg som säkert har en hög SHL-lön, men de övriga spelarna kan ju inte ha lyckats förhandlat till sig så mycket. Det är ju mer eller mindre ett AS-lag.Jag tycker att det är otroligt märkligt om man inte kan ha en riktigt bra spelare i varje lagdel (Utan att riskera ekonomin) Jag hoppas att styrelsen tänker till en gång till, budgeten MÅSTE utökas.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
The great one: Det ser ut som att föreningen är i kk-läge! Märklig värvning då vi har en medelmåttig AS-back uppsättning. Var fn ska det här sluta?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: I dag hoppas jag att spelare och ledare vill visa att man är bättre än det som visats tidigare. 110 i varje byte!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Ja i mina ögon ser det väldigt märkligt ut att budgeten inte medger några riktigt etablerade namn (Förutom Svedberg) 35-38 miljoner från SHL, Bra försäljning på säsongskort, och Tydligen bra försäljning för marknadssidan.
Vi måste ha en orimligt låg budget för laget (Vi är i SHL för att stanna va?) Jag är iaf, riktigt orolig.
Vi måste ha en orimligt låg budget för laget (Vi är i SHL för att stanna va?) Jag är iaf, riktigt orolig.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: Passar inte in i budgeten? Ska man inte ha råd med fler än en en riktigt etablerad spelare i truppen (Svedberg) Är inte SHL platsen högre värderad? Det kan ju faktiskt vara skillnaden på att bli dyng sist inför de närmas sörjande och en plats lite högre upp med betydligt fler åskådare. Det kan bli dyrt att vara dum snål.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
hockeyärnice: Ja, Våra räddningsplankor Örebro och även Mora värvar spets enl,Mr, Madhawk. Som jag ser det så måste vi få in en riktig kanon målis, en riktigt bra back och en vass och erfaren center.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Kulltorp: Spelar försäljningar mer publik i grundserien (Framför allt många fler betalande åskådare, och matcherna mot Leksand o Karlskrona som gav ett kanon resultat både sportsligt och ekonomiskt. Min egen uppskattning 10-12 millar. Vi får se när bokslut kommer.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Kattgubben: Hoppas att vi inte behöver säga efter den kommande säsongen.....Vi gick upp ett år för tidigt, vi var inte förberedda!
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
timråhockey: Valet av målis kan bli avgörande för hur säsongen kommer att arta sig.
Surt om Hauke flyttar.
Surt om Hauke flyttar.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Veteranolle: Eftersom första året kan bli väldigt avgörande att hänga kvar så skulle jag gärna bidra till en insamling till en supporter värvning. Tror att det skulle bli en bra uppslutning på en sådan.
+ 17
Föregående · 25 · Nästa