Historik
Föregående · 24 · Nästa
Timrå IK > Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Matsg: Det luktar fiasko lång väg om detta, vad sysslar styrelsen och klubbledningen med?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
{297}: Man kan ju be om att få använda pengarna från den förmodade misslyckade Aktieförsäljningen till några bra SHL spelare... Tror att de flesta skulle tacka ja till det.
Känns lite som handlingsförlamning i styrelsen och marknadssidan (6-Aktier på 4-dagar, otroligt svag marknadsföring) Men det genomsyrar väl det mesta som händer i föreningen, peta lite här o där, men gör ingenting ordentligt. Vart är vi på väg?
Känns lite som handlingsförlamning i styrelsen och marknadssidan (6-Aktier på 4-dagar, otroligt svag marknadsföring) Men det genomsyrar väl det mesta som händer i föreningen, peta lite här o där, men gör ingenting ordentligt. Vart är vi på väg?
+ 4
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Bragd-Birger: Mitt förtroende för Freddan är slut, han hade chansen att bevisa motsatsen i dag. Varför spelar han inte Brattström? Varför ändrar han inte i pp-formationerna. Fy f-n vad dålig han är.
+ 1
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
{297}: Tyvärr så känns det verkligen som att föreningen går på kryckor i det mesta. Vi var inte redo, det tar för lång tid att växa in i det hela. 202.Aktier på 16-dagar tycker jag säger det mesta om kvaliten i det som sker. Både styrelse och marknad känns även dom hålla medelmåttig AS-nivå.
Tråkigt, Tråkigt!
Tråkigt, Tråkigt!
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Laken: Sen är ju sanningen den att spelarna är inte så mycket bättre än så här, hur dessa skall kunna utvecklas till fullfjädrade SHL spelare lagom till kvalet förstår inte jag. SNÅLHETEN KOMMER ATT CEMENTERA OSS I AS.
+ 1
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Heisenberg: Kanske blir målvaktsbyte vid 0-5? Freddan är förbannat FEEEEEG!
+ 2
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Heisenberg: Men vi har Sveriges största mediakub och ganska säkert en hel del pengar på kontot..........Fy faan för att möta AIK i kvalet.
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
{8608}: Inte hör Boyce och Berglund hemma i pp, i boxplay helt ok dock. Vi borde kunna matcha 2-hyfsade formationer i pp och rulla runt på.
+ 1
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Heisenberg: Vad är det för fel på Freddan? I pp måste man toppa laget.
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
{297}: Allt verkar ju handla om att lägga pengar på hög.....kicka Svedberg också!
Timrå IK > Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Matsg: Hur svårt kan det vara? Aktien säljer inte sig själv. Kontakta alla årskorts köpare (Personligen från marknad) Hälften köper säkert en Aktie.(Ca: 1000-st. Hur många företag finns det i S-vall/Timrå området. Det är nog dags att ge sig ut och besöka dessa. Detta borde väl ha en hög prioritering i föreningen.
Kunde Tingsryd då ska föbanne mig Timrå ik göra det också. Flyers i postlådor kan Juniorlagen dela ut. Kom igen nu!!!!!
Kunde Tingsryd då ska föbanne mig Timrå ik göra det också. Flyers i postlådor kan Juniorlagen dela ut. Kom igen nu!!!!!
+ 7
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
hubbenorlen: Som Aktie ägare så kräver jag att aldrig behöva se en sån här bedrövlig insats igen. VISA STOLTHET OCH ANSVAR FÖR KLUBB MÄRKET.
UPP TILL BEVIS PÅ LÖRDAG.
UPP TILL BEVIS PÅ LÖRDAG.
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
{297}: Vi har inte EN ENDA SHL-back i laget. AS- nivå på allihop!
+ 3
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Raggaren Putte: Båda matcherna mot Rögle ser det ut som att man nästan ber om ursäkt att man finns på plan.
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
hubbenorlen: Vi behöver en back som kan hålla i pucken och leverera vettiga passningar.....Hoppas att det kommer in nån framöver.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2018-10-13
Reign in red: Tror att Svedberg kommer att hålla nollan de närmaste matcherna i ren ilska och besvikelse över sin insats i dag. Vi bjuder vi på alla SJU målen. Bra att Jalasvara kommer in och städar upp lite där bak.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-10-06
Timråit H-sand: Inför dagen -D kanske man skulle önska lite mer info och detaljer kring aktieförsäljningen. Underhållning mm i hallen för att få lite drag i det hela. Borde vara i det närmaste fullsatt med rätt marknadsföring av denna historiska händelse.
Köp-Köp-Köp! (Både Aktier och biljetter)
Köp-Köp-Köp! (Både Aktier och biljetter)
+ 2
Timrå IK > Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Matsg: Jag hoppas att man gör det enkelt för så många som möjligt att registrera sig för Aktien, alla är inte bekväm med registrering via nätet.TIK har många äldre supportrar som säkert vill köpa om det inte blir för omständigt.
Saknade flygblad med info, i matchen mot Färjestad.....Känns som otroligt viktigt att få ut informationen till alla. 5-veckors lansering är inte så mycket.
Saknade flygblad med info, i matchen mot Färjestad.....Känns som otroligt viktigt att få ut informationen till alla. 5-veckors lansering är inte så mycket.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: Kanske läge att vänta med Aktie lanseringen och starta en insamling till nödvändiga förstärkningar i stället.
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Om vi leker med tanken att 40-spelare och ledare, Nubben inräknad Har en snitt lön på 50.000-kr (Vilket för mig låter astronomiskt med tanke på hur spetslös truppen ser ut.) Då skulle det bli ca, 20-miljoner. Tv avtalet måste väl ändå ge 32-35 milj.Sen övriga sponsorer och publik intäkter. Det ser inte ut som att målet är att stanna i SHL. Och en aktie lansering i det här läget med noll ambition känns märklig.
Vart finns drivet och jävlar anammat? Ge oss nått att hoppas på till att börja med!
Vart finns drivet och jävlar anammat? Ge oss nått att hoppas på till att börja med!
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-09-15
{297}: Tur att vi har några lätta matcher framöver, Växjö, Skellefteå, Färjestad. När kommer backförstärkningarna?
Föregående · 24 · Nästa