Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ganska förlösande att det blev officiellt klart får man ändå lov att säga.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så här svarar Kolan om Brynäsryktet i GD:
"- Du får prata med dom som vet, säger Karlsson som varken bekräftar eller dementerar Brynäs intresse."
Tycker att det låter som att det finns en del substans i det.
"- Du får prata med dom som vet, säger Karlsson som varken bekräftar eller dementerar Brynäs intresse."
Tycker att det låter som att det finns en del substans i det.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Du visar tydliga tecken på Sven.Savage-syndromet :(
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Själv har jag alltid mörkt läge överallt oavsett tid på dygnet :)
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gästrin tränar med Brynäs idag rapporterar GD, men är inte klar enligt Alcén.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Behövs inte när man har ett farmarlag i Örnsköldsvik :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis SKAIK till ett välförtjänt guld. Gött att inte Dan Clownes får fira.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Blir förvånad om någon svensk klubb är intresserad. Tänker mig att han flyttar till NL eller kanske rent av KHL? Han känns som en person som skulle kunna dra till med något sånt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Nästan komiskt hur allt går Skellefteås väg i första (även om dom är bättre).
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Hehe ja. Inte för att det gör någon skillnad för matchserien men :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Då kan vi på riktigt börja gratulera Björklöven till SHL-platsen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Svarar Alcén så här i gd så är det ju garanterat på gång:
”Du har även pratat om att utöka ledarstaben?
- Ja, och där är det kanske främst den rollen som Ove Molin hade tidigare som spelarutvecklare, ihop med att vara assisterande tränare. Där ser vi ett behov av någon som kan vara en länk mellan de spelare vi har utlånade samt de som kanske står på tröskeln till seniorlaget. En sådan roll tittar vi på.
Låter som en position klippt och skuren för Nicklas Danielsson som lämnar jobbet som sportchef i Almtuna med en önskan om att få komma närmare omklädningsrummet?
- Ja, kanske det, säger Johan Alcén med ett litet leende.”
”Du har även pratat om att utöka ledarstaben?
- Ja, och där är det kanske främst den rollen som Ove Molin hade tidigare som spelarutvecklare, ihop med att vara assisterande tränare. Där ser vi ett behov av någon som kan vara en länk mellan de spelare vi har utlånade samt de som kanske står på tröskeln till seniorlaget. En sådan roll tittar vi på.
Låter som en position klippt och skuren för Nicklas Danielsson som lämnar jobbet som sportchef i Almtuna med en önskan om att få komma närmare omklädningsrummet?
- Ja, kanske det, säger Johan Alcén med ett litet leende.”
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Imponerad av Rögle 25/26. Dags för första guldet?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Sa han inte i nån intervju något i stil med att han ville ”komma närmare isen”?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fy fan vad sorgligt att inte Greg kommer finnas med i truppen mer (även om tiden så klart är kommen).
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: Han kanske inte hade räknat med en sån ”succé” själv och tog första hyfsade kontraktet som dök upp?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Mot Rögle hade vi inte haft mycket att hämta i bästa av sju.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Kul för alla MoDo-rövar att ha ännu en hockeyallsvensk säsong att se fram emot över sommaren… Vilket mörker.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Många tomma stolar i Luleås för säsongen kanske viktigaste match. Konstigt med tanke på arenans relativt nätta storlek och att dom ofta stoltserar med att det ”alltid” är fullsatt.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Costanza: Du som kan hockey. Hur ska MoDo gör för att vända det här?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Ingen idé att försöka. Han kommer aldrig erkänna att Luleå gjort något osportsligt.
Skellefteå går mot en mycket välförtjänt SM-final!
Skellefteå går mot en mycket välförtjänt SM-final!
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Härligt att se att Växjös dödgrävarhockey inte håller.
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: Vad är det för utvisning dom tar nu på Innala? Sanslöst.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Expressen skriver tvärtom att Witkowski inte blir kvar. Vi får väl se.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan vara en av dom tråkigaste slutspelsserierna jag bevittnat. Inte pga att Brynäs förlorar, utan pga det orange-blåa kletet man möter. Beklagar i förväg å kommande motståndares vägnar.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nej, jag brukar hålla hoppet uppe ganska länge, men den här gången är det sannolikt helt kört.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Och vem petar in reduceringen om inte ärkegrisen själv.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Näe du. Jag sticker ut näsan och säger att det inte finns en chans att Luleå vänder det här :)
+ 1
1 · Nästa