Historik
Föregående · 28 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Skadeläget
70 Rodrigues: Sluta tjöta om Harder....det är som vi alla vet en ekonomisk omöjlighet.
Brynäs IF > Sv: Han kan ersätta Mårtensson
Whitehall.........
Ojojoj vilken målspottare............
en sån behöver vi.......:D
Ojojoj vilken målspottare............
en sån behöver vi.......:D
Timrå IK > Sv: Johan Witehall
passbie: "kräft-utbildningsbidrag" det kan man väl bara få under säsong i augusti eller...............;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Lugano
Målisen: Jag hade en klasskompis som hette Wahlberg.........men han spela väl inte hockey......
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-HC Fribourg-Gotteron
Fredde G: Lysande service, bra jobbat Fredde G + medhjälpare!
Brynäs IF > Sv: Försäsongen
micke: Förstår inte varför det är ett måste.....
Det väljer vi väl själva eller hur !?
Det väljer vi väl själva eller hur !?
Brynäs IF > Sv: Årsmötets-skandalen!
gojoh: "Att man av olika anledningar ajounerar ett (t.ex. års-) möte
är ju inte direkt ovanligt. Snarare tvärt om."
Att man kommer till en stämma, (bolag eller förening) utan en
fullständig verksamhetsberättelse är inget annat än katastrofalt
inkompetent. Vad skall man då på stämman att göra? Att man sen
skyller på kansliet är ännu värre.....dom har väl inget ansvar inför
stämman eller..........
Nog nu herr Berg!
är ju inte direkt ovanligt. Snarare tvärt om."
Att man kommer till en stämma, (bolag eller förening) utan en
fullständig verksamhetsberättelse är inget annat än katastrofalt
inkompetent. Vad skall man då på stämman att göra? Att man sen
skyller på kansliet är ännu värre.....dom har väl inget ansvar inför
stämman eller..........
Nog nu herr Berg!
Brynäs IF > Sv: Kulturnyheterna
Natten: Det finns viktigare saker i samhället än hockey.?????
Nu fattar jag inte riktigt vad du menar.;-)
Nu fattar jag inte riktigt vad du menar.;-)
Timrå IK > Sv: Pressmeddelande
mike66: Nolbyknölen ? Kan den ses från E4 ?
Skulle vara av stort intresse för mig som amatörgeolog att vid nästa förbipassage av eran stolta ort få se detta berömda berg.
Skulle vara av stort intresse för mig som amatörgeolog att vid nästa förbipassage av eran stolta ort få se detta berömda berg.
Timrå IK > Sv: Pressmeddelande
mike66: Kunde inte låta bli att också jag kommentera årstidsväxlingarna.
Brynäs IF > Sv: Vi tycker lika!
Bright: Tack Huge för svaret! Tycker Keb skulle sitta bra på Pekings
gnällhylla. Har karln någonsin fört fram konstruktiv kritik ? I sådana
fall har jag väl missat den artikeln.
gnällhylla. Har karln någonsin fört fram konstruktiv kritik ? I sådana
fall har jag väl missat den artikeln.
Brynäs IF > Sv: Så jäkla typiskt...
Huge/Micke : Helt riktigt grabbar! Ställ frågorna till Masken istället,
ni journalister.
ni journalister.
Brynäs IF > Sv: Vi tycker lika!
Bright: Jag vet vad Keb skrev i tidningen. Självklart håller han god
min, vad ska han annars göra? Nu handlar inte mitt svar om han är
bitter eller inte utan om du kan spåra nån bitterhet i hans
uttalanden eller om han är objektiv eller inte. Så jag tar om det
igen.
"Du tycker inte du kan spåra en viss bitterhet i Kebs uttalanden ?
Du tycker att han alltid kommer med balanserade och objektiva
analyser? Eller?"
Man kan inte annat än läsa vad karln skriver och dra sina egna
slutsatser eller?
min, vad ska han annars göra? Nu handlar inte mitt svar om han är
bitter eller inte utan om du kan spåra nån bitterhet i hans
uttalanden eller om han är objektiv eller inte. Så jag tar om det
igen.
"Du tycker inte du kan spåra en viss bitterhet i Kebs uttalanden ?
Du tycker att han alltid kommer med balanserade och objektiva
analyser? Eller?"
Man kan inte annat än läsa vad karln skriver och dra sina egna
slutsatser eller?
Brynäs IF > Sv: Vi tycker lika!
Bright: Du tycker inte du kan spåra en viss bitterhet i Kebs uttalanden ? Du tycker att han alltid kommer med balanserade och objektiva analyser? Eller?
Brynäs IF > Sv: Bänkningar
Ford Prefect: Kan inte annat än hålla med. Märkligt var ordet om
den rankingen.
den rankingen.
Brynäs IF > Sv: Den 15:e juli
micke: Hua, menar du att vi skall spekulera laguppställningar till
september?
september?
Brynäs IF > Hyvvää soumen poikka
Nu har vi snart en Finsk landslagsfemma i BIF nästa år, det borgar
väl för framgång.
väl för framgång.
Brynäs IF > Niklas Anger
Välkommen Niklas!
Härlig förstärkning för oss.
Tror nog att han kan bli en frisk fläkt i BIF.
Härlig förstärkning för oss.
Tror nog att han kan bli en frisk fläkt i BIF.
Föregående · 28 · Nästa
