Historik
Föregående · 30 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Laget nästa säsong!!!!!!!!!
Härligt Sjödda!
kanske du får ditt Sm-guld ändårå........
kanske du får ditt Sm-guld ändårå........
Brynäs IF > Sv: Internationell rutin önskas!!!!!!
Inte en enda reaktion på detta namn...
OK....jag kör den igen!
Nilsson från ..........?
Är det verkligen så högt vi skall lägga ribban?????;-)
Vad är det för fel på FBKs satsning ??????
På lite rutinerade killar som lirat själva på hög nivå alltså.
Låt mig få föreslå ett namn.
Stefan Persson.
Vad sägs om det?????
Lite Brynäs hjärta har väl karln kvar o rutin finns ju.
OK....jag kör den igen!
Nilsson från ..........?
Är det verkligen så högt vi skall lägga ribban?????;-)
Vad är det för fel på FBKs satsning ??????
På lite rutinerade killar som lirat själva på hög nivå alltså.
Låt mig få föreslå ett namn.
Stefan Persson.
Vad sägs om det?????
Lite Brynäs hjärta har väl karln kvar o rutin finns ju.
Brynäs IF > Internationell rutin önskas!!!!!!
Nilsson från ..........?
Är det verkligen så högt vi skall lägga ribban?????;-)
Vad är det för fel på FBKs satsning ??????
På lite rutinerade killar som lirat själva på hög nivå alltså.
Låt mig få föreslå ett namn.
Stefan Persson.
Vad sägs om det?????
Lite Brynäs hjärta har väl karln kvar o rutin finns ju.
Är det verkligen så högt vi skall lägga ribban?????;-)
Vad är det för fel på FBKs satsning ??????
På lite rutinerade killar som lirat själva på hög nivå alltså.
Låt mig få föreslå ett namn.
Stefan Persson.
Vad sägs om det?????
Lite Brynäs hjärta har väl karln kvar o rutin finns ju.
Brynäs IF > Sv: Roger Melin slutar.
Stackars Jompe..... förstår att du inte mår bra efter sådana
mardrömmar!!!!!
mardrömmar!!!!!
Brynäs IF > Sv: Målvaktstrubbel
Det råder väl ingen som helst tvekan om att den som har avgjort matcherna mellan BIF och FBK i Gavlerinken har varit Gerber. Inget lag går långt i slutspelet utan en bra keeper, så prioriteringsordningen inför den värvartid som nu begynner borde vara glasklar!!!!!!!
Brynäs IF > Sista Chansen!!!!!!!!!!
Kom igen nu.....sista chansen att heja fram grabbarna till en seger
iår??????????
Usel publiksiffra senast!!!!!
Se nu till att det blir fullt hus imorgon allt annat vore en skandal.
iår??????????
Usel publiksiffra senast!!!!!
Se nu till att det blir fullt hus imorgon allt annat vore en skandal.
Svenska Hockeyligan > Allt att vinna inget att förlora!
Vilken härlig kvartsfinalserie det kommer att bli.
Kom igen Brynäs!!!!!!!!!!!
Kom igen Brynäs!!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Tips BIF-VF
mike:
Tack för det mike!
Vi har ju inget att förlora nu, till skillnad ffrån FBK då som har allt
tryck på sig.
Tack för det mike!
Vi har ju inget att förlora nu, till skillnad ffrån FBK då som har allt
tryck på sig.
Brynäs IF > Sv: 3 spelare som skulle bli mycket bra.
3 spelare i Brynäs......tog ännu en vinst i OS hockeyn idag, grattis tjejer!!!!!!!!!!
MoDo Hockey > Sv: Lettland - Slovakien...om 20 min
Åja inte bara TIKare, en vaken BIFare finns det. Dessutom håller jag med dig....hockey går före sömn, jag blir tvungen att stanna uppe och se matchen inatt.
Brynäs IF > Sv: Nya kedjor efter OS:
Visst f-n är det värt det. Å sen in med Djoos så Ove får lite passningar att åka på.
Brynäs IF > Sv: Nya kedjor efter OS:
Ok , håller med dig om att han behövs som center men fram till att vi har folk till 4 kedjor så kunde det vara bra med ett lyft för första linan. Tror dessutom att det är Bisset som behöver Larsson och inget annat.
Brynäs IF > Sv: VAR ÄÄÄR NI??
gordo:
Harder - nja, en fråga om kostnad relativt resultat, kanske...
Jag antar att du inte såg matchen mot HV!?
Harder - nja, en fråga om kostnad relativt resultat, kanske...
Jag antar att du inte såg matchen mot HV!?
Brynäs IF > Sv: BIF- HV
Äntligen visade Brynäs rejäl vilja att vinna, dessutom var mål-P väldigt bra ikväll inte några onödiga returer alls. Det som annars brukar vara våra målisars signum denna säsong. Två råd i all vänskaplighet till Brynäs ledning: Se genast till att få kontrakt till nästa säsong med Brynäs två största ledargestalter på plan Sjödda o Harder! (nej jag har inte glömt Janne Larsson).
Till Djoos : Snälla kom tillbaka, Ove och vi saknar dina djupledspassningar!
Till Djoos : Snälla kom tillbaka, Ove och vi saknar dina djupledspassningar!
Brynäs IF > Sv: Hur ska Elitserien se ut?
Jag förordar NHLs regler; 4 mot 4 i fem minuters sudden oavgjort efter denna tid så slutar det oavgjort.
Övrig hockey > Sv: dagens omgång
DIF-SSK 4-2
Brynäs-HV71 4-3 jaja, man måste va optimistisk
Malmö-Modo 6-4
Frölunda-AIK 4-0
Luleå-Timrå 3-2
Brynäs-HV71 4-3 jaja, man måste va optimistisk
Malmö-Modo 6-4
Frölunda-AIK 4-0
Luleå-Timrå 3-2
Timrå IK > Sv: Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg
EL MACO:
Blev inte bonden Sjöberg av med bägge sina händer i sågverksolyckan sommaren -37 ?
Och i så fall hur fan fick han till syllarna ?
Tacksam för skyndsamt svar.
Blev inte bonden Sjöberg av med bägge sina händer i sågverksolyckan sommaren -37 ?
Och i så fall hur fan fick han till syllarna ?
Tacksam för skyndsamt svar.
Timrå IK > Sv: Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg
Jimmy:
En stol i Winstonserien har jag också hemma, jag råder dig dock att kontakta antikrundan för att kolla din stols äktet. Det florerar en hel del imitationer på marknaden tyvärr!
En stol i Winstonserien har jag också hemma, jag råder dig dock att kontakta antikrundan för att kolla din stols äktet. Det florerar en hel del imitationer på marknaden tyvärr!
Timrå IK > Sv: Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg
Får man ställa en fråga !? Va ere me Winston å Timrå ?
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
Nog känns den igen. Vi för väl skaffa en egen, vad sägs om....våga vägra missat slutspel...?
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
Huge:
Det där med att skylla på åldern kan du glömma direkt ! Bäst bland backarna denna säsong har utan tvivel varit Sjödda och bäst bland forwards har Janne varit. Det är bara två exempel på att inställningen är viktigare än åldern. Vill du ha fler exempel ? Ray Bourqe i Stanley cup finalen förra säsongen hur bra var han ? Hur mycket speltid hade han ? Jag behöver väl inte ta upp din tid med att tjöta om handbollslandslaget , blir bara bättre å bättre ! Frågan är , var är viljan att vinna ? Är vi lite för nöjda med tillvaron kanske ?
Det där med att skylla på åldern kan du glömma direkt ! Bäst bland backarna denna säsong har utan tvivel varit Sjödda och bäst bland forwards har Janne varit. Det är bara två exempel på att inställningen är viktigare än åldern. Vill du ha fler exempel ? Ray Bourqe i Stanley cup finalen förra säsongen hur bra var han ? Hur mycket speltid hade han ? Jag behöver väl inte ta upp din tid med att tjöta om handbollslandslaget , blir bara bättre å bättre ! Frågan är , var är viljan att vinna ? Är vi lite för nöjda med tillvaron kanske ?
Föregående · 30 · Nästa

i BIF tröjan i hans ställe. Vi får inte råka ut för centerbrist någon
mera gång. Ujujujuj de va inte nå roligt.