Historik
Föregående · 31 · Nästa
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
SM:
Och vad svarar Melin på Johansson kritik?
Att han inte vet eller...Och vad skall han göra åt detta ? Man längtar efter ett svar...
Och vad svarar Melin på Johansson kritik?
Att han inte vet eller...Och vad skall han göra åt detta ? Man längtar efter ett svar...
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
Kan inte Melin ingjuta kämpaglöd i grabbarna till en sån här match, när skall den då infinna sig......
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
Ojojoj, riktigt tung förlust detta. Fattas bara att vi torskar i Handbollsfinalen också!
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
Det är väl ungefär så många gnagare det finns kvar efter det att dom sålt klubben till Finland.2576 alltså!
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
16 skott efter två perioder...undrar om det inte är över snittet på bortaplan iaf......:-0
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
Nu får väl Melin se till att väcka grabbarna till tredje....eller har han också somnat in?
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
Kan det verkligen finnas inställningsproblem vid denna tidpunkt och läge i serien?
Det verkar ju helt otroligt!
Det verkar ju helt otroligt!
Brynäs IF > Sv: Det är målen som saknas
gordo:
Att Djoos fina passningar i första femman har uteblivit påverkar nog bl.a. Bissets produktion en del. Kanske också Kyrös frånvaro har sett till att Louvi har måst spelat mera defensiv iår. Vad vet jag. Mårtensson har också blivit tvungen att ta mer ansvar bakåt. Där har du tre rediga minusposter i din jämförelse. Kanske en del av sanningen?
Att Djoos fina passningar i första femman har uteblivit påverkar nog bl.a. Bissets produktion en del. Kanske också Kyrös frånvaro har sett till att Louvi har måst spelat mera defensiv iår. Vad vet jag. Mårtensson har också blivit tvungen att ta mer ansvar bakåt. Där har du tre rediga minusposter i din jämförelse. Kanske en del av sanningen?
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
Får vi några tips på matchen imorrn grabar!?
2-5 som sagt, nya stålar som rullar in.
2-5 som sagt, nya stålar som rullar in.
NHL > Sv: Allstar matchen ikväll...
B-Indian:
Apropå prickskjutning, läs tidningen hockeys intervju med Johan Hedberg angående att lira ihop med Super-Mario!
Apropå prickskjutning, läs tidningen hockeys intervju med Johan Hedberg angående att lira ihop med Super-Mario!
Övrig hockey > Sv: Nästa omgång!
MIF - Luleå...................4-3
Timrå - Färjestad.............3-6
Linköping - Djurgården........1-4
Södertälje - Frölunda.........5-4
AIK - Brynäs..................2-5
HV 71 - Modo..................3-4.str.
Timrå - Färjestad.............3-6
Linköping - Djurgården........1-4
Södertälje - Frölunda.........5-4
AIK - Brynäs..................2-5
HV 71 - Modo..................3-4.str.
Brynäs IF > Sv: AIK-BRYNÄS
Bisset:
Så här ser statistiken ut mot råttorna.
Hemma Borta
01-02 2-0 0-1
00-01 1-2 0-3
99-00 2-0 0-2
98-99 0-2 2-0
Senaste vinsterna borta kom:
8/10-98 3-5
24/1-99 5-6 ot.
Så här ser statistiken ut mot råttorna.
Hemma Borta
01-02 2-0 0-1
00-01 1-2 0-3
99-00 2-0 0-2
98-99 0-2 2-0
Senaste vinsterna borta kom:
8/10-98 3-5
24/1-99 5-6 ot.
Brynäs IF > Sv: Sluta gnäll på Lahti!
Helt rätt Frisco, ikäll blir det åka av mot SSK.
Kom igen grabbar!
Kom igen grabbar!
Tre Kronor > Sv: Hardy...fyra år till...
Natten:
Jag förstår det och håller med dig att man behöver rollspelare MEN grundinställningen måste vara att spelarmaterialet styr systemet och inte tvärtom. Vilket även Kanada insett som någon påpekade här nedanför.
Jag förstår det och håller med dig att man behöver rollspelare MEN grundinställningen måste vara att spelarmaterialet styr systemet och inte tvärtom. Vilket även Kanada insett som någon påpekade här nedanför.
Tre Kronor > Sv: Hardy...fyra år till...
Klart man måste ha dom bästa lirarna med landslaget allt annat är snick-snack.
Brynäs IF > Sv: Sluta gnäll på Lahti!
Får nog instämma med dom som tycker att vi ska sluta gnälla på domarn. Ett antal helt onödiga utvisningar från våran sida ikväll, Molin, Petré, Asplund bl.a. som hjälpte LHC på traven. Skillnaden annars tycker jag var Per Eklund, en spelare som sätter dit den så fort tillfälle ges, något som våra spelare har haft förtvivlat svårt att göra denna säsong. Angående diskussionen om Asplund tycker jag nog att han släpper allt för många returer (spelade dock upp sig ikväll). Skillnaden mot Honken -99 är slående på den punkten, kanske en självförtroende fråga vad vet jag ? Rhenberg saknas också väldigt mycket framför egen kasse där Adam Andersson väger alldeles för lätt ännu. Någon som däremot väger riktigt tungt är Sjödda....vad kan man säga...kung igen! Kom igen nu grabbar jag tror vi piskar dit SSK på torsdag, då är vi med igen.
Övrig hockey > Nästa omgång!
Luleå-Djurgården 3-3
Timrå-Frölunda 1-4
Linköping-Brynäs 2-4
Södertälje-Modo 4-3
AIK-HV71 4-4
Färjestad-Malmö 5-2
Timrå-Frölunda 1-4
Linköping-Brynäs 2-4
Södertälje-Modo 4-3
AIK-HV71 4-4
Färjestad-Malmö 5-2
Tre Kronor > Sv: OS-Laget
Detta är väl den säkraste kedjebildningen inför OS
Nylander - Näslund - Sundström
eller?
Nylander - Näslund - Sundström
eller?
Brynäs IF > Sv: Laget imorrn!!
Ojojojoj endast 3 spelare på skadelistan, det måste väl vara det
minsta antalet sedan BIF-FBK i första omgånegen!!!!!.........;-0
minsta antalet sedan BIF-FBK i första omgånegen!!!!!.........;-0
Nolby Hockey > Sv: Timrå IK - Luleå HF
Va f-n , det blir ju ett schysst backpar i BIF 2012-13. Glöm inte bort att du lovat oss första tjing....!
Föregående · 31 · Nästa

Jo han blir grinig i vanlig ordning för att inte vi fans stöder vårt lag...att det är fel på våran inställning.......