Historik
Föregående · 32 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Melins efterträdare
Angående Melins vara eller inte vara så skickades det en del intrikata frågor till webradiointervjun för honom att svara på. Nu vet jag iofs inte om dom blev ställda eller inte, var det nån som hörde intervjun och i så fall vad fick han för frågor? Dom skulle ju lägga ut intervjun på hemsidan men det verkar ju dröja så det skulle vara kul om nån som hörde det hela kunde berätta lite av vad det var han sa.
Brynäs IF > Sv: SKADOR, när ska dom ta slut??? :-(
Skadorna lär väl aldrig ta slut men vi får väl hoppas att takten vi tappar skadade spelare i går ner något.Annars lär det väl inte finnas nån kvar till slutspelet, för ett sånt blir det!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Timrå!
Räknar med att denna match gör underverk för Harder o Wågen.
Alltså våra två centrar, vad kan vara bättre än det?
Alltså våra två centrar, vad kan vara bättre än det?
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Timrå!
Ååhhhhh så skööööönt, vi köpte oss lite andrum ikväll.
Kanske Kyrö lirar nästa match det vore mumma det!
Kanske Kyrö lirar nästa match det vore mumma det!
Brynäs IF > Sv: Laget efter OS:
ramannen:
Du bara retas...det där laget lär man väl aldrig få se på isen.....
Du bara retas...det där laget lär man väl aldrig få se på isen.....
Timrå IK > Sv: bryäns-timrå
mike66:
Lessen...pisk för er ikväll min vän...
Såja ..nu blev de adress på syrligheten också...
Lessen...pisk för er ikväll min vän...
Såja ..nu blev de adress på syrligheten också...
Brynäs IF > Lule matchen!
Mitt tips inför Lule matchen är 3-3 , tror att grabbarna kämpar till
sig en poäng!
sig en poäng!
Övrig hockey > Sv: Omgång 41
Färjestads BK- Västra Frölunda HC........................5-2
Luleå HF- Brynäs IF............................................3-2 str.
Timrå IK- MoDo Hockey.......................................1-3
Linköpings HC- HV71..........................................1-9
Södertälje SK- AIK..............................................3-2
Djurgårdens IF- MIF Redhawks.............................4-6
Luleå HF- Brynäs IF............................................3-2 str.
Timrå IK- MoDo Hockey.......................................1-3
Linköpings HC- HV71..........................................1-9
Södertälje SK- AIK..............................................3-2
Djurgårdens IF- MIF Redhawks.............................4-6
Brynäs IF > Sv: Ny back-bjässe till Brynäs?
micke:
Tror att dina drömmar om NHL spelare mitt i säsongen nog får
fortsätta att räknas just som drömmar!
Tror att dina drömmar om NHL spelare mitt i säsongen nog får
fortsätta att räknas just som drömmar!
Brynäs IF > Sv: Sjödda avstängd!
Forden:
Minimi straffet för kastade handskar är misconduct alltså
10minuters utvisning som inte automatiskt leder till avstängning.
Domaren har ganska fria händer att bedöma varje situation för sig
och anpassa straffet därefter.
Minimi straffet för kastade handskar är misconduct alltså
10minuters utvisning som inte automatiskt leder till avstängning.
Domaren har ganska fria händer att bedöma varje situation för sig
och anpassa straffet därefter.
Brynäs IF > Sv: Nya problem
Det krävs ettt mindre mirakel av grabbarna för att slå Luleå, kom
igen grabbar ni KAN!
igen grabbar ni KAN!
Nolby Hockey > Sv: Team-92/93
Bra, jag vet ju hur jag skall få tag på dig när det blir dags! "räknar kulor"
Nolby Hockey > Sv: Team-92/93
TIll
mike66 alltså:
Vad händer om vi värvar dina grabbar till Brynäs? Den va tuff va?
mike66 alltså:
Vad händer om vi värvar dina grabbar till Brynäs? Den va tuff va?
Tre Kronor > Sv: Ersättare för Foppa?
Nu har även Tuffe Uffe Samuelsson sagt sitt!
Nyllet......det kommer närmare!
Nyllet......det kommer närmare!
Brynäs IF > Sv: Vad man ser och inte ser
Något man kan se med glädje är att det denna vecka har det blivit nästan 500 inlägg här på BIFs HS, kul å bra jobbat allihop!
Brynäs IF > Sv: Nästa omgång 19/1-02
FBK-BIF 4-3 i sudden.
Det får vi nog vara nöjda med.
Det ska bli inni h-e spännande att se vad Harder går för idag. Väntar mig inga stordåd spelmässigt men ett tigerhjärta som kan skapa tändning i gänget, GO MIKE GO!!!!!!!!!!!
Det får vi nog vara nöjda med.
Det ska bli inni h-e spännande att se vad Harder går för idag. Väntar mig inga stordåd spelmässigt men ett tigerhjärta som kan skapa tändning i gänget, GO MIKE GO!!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Mike Harder klar för Brynäs
Ford:
Inte för att jag egentligen vill ta till det ordet men verkar det inte vara aningens Custemo varning på Johansson ibland?
Inte för att jag egentligen vill ta till det ordet men verkar det inte vara aningens Custemo varning på Johansson ibland?
Föregående · 32 · Nästa
