Historik
Föregående · 33 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Nästa omgång 19/1-02
Det är inte utan att man saknar Rudan från innan skadan förra året när han var i landslagsform.
Brynäs IF > Sv: Brynäs nästa för M Walhberg & J John
Vet inte nåt om herrarnas vilja att "komma hem" till nästa säsong. Vet dock att JJ är en av ES absolut bästa centrar så det vore en oehörd förstärkning för oss.
Välkommen hem bara gubben!
Välkommen hem bara gubben!
Tre Kronor > Sv: Ersättare för Foppa?
Ser på denna sida att Canal+ samt kanske lite av min marknadsföring gett resultat på opinionen.
Nyllet...snart är du med!
Nyllet...snart är du med!
Övrig hockey > Sv: Nästa omgång :)
mike66:
Om TIK tar poång borta mot HV så....
Den enda på hela denna jord som tippar mer med hjärtat en dig är jag.
FBK-BIF 4-3 sud.
Om TIK tar poång borta mot HV så....
Den enda på hela denna jord som tippar mer med hjärtat en dig är jag.
FBK-BIF 4-3 sud.
Brynäs IF > Sv: Nästa omgång 19/1-02
micke:
Det var jag som startade Williamstips!
Tycker att snacket här har nått oanade höjder nu när det var dags för nästa kanonvärvning...så...se upp..Hardertipset är pågång!!!!!!!!!!!!!!!
Det var jag som startade Williamstips!
Tycker att snacket här har nått oanade höjder nu när det var dags för nästa kanonvärvning...så...se upp..Hardertipset är pågång!!!!!!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Mike Harder klar för Brynäs
Vad kan man göra?
Hålla tummarna utav bara h-vete att det här går hem!
Hålla tummarna utav bara h-vete att det här går hem!
Nolby Hockey > Sv: Timrå IK - Luleå HF
Vi hoppas på skräll då!
Nike:
Skulle säkert va lättare, men just den här hälsningen var lite mera
personlig, sorry.
Nike:
Skulle säkert va lättare, men just den här hälsningen var lite mera
personlig, sorry.
Tre Kronor > Sv: Ersättare för Foppa?
Jägarn:
Sorry jag får härmed begära utträde ur Husses arme, Nyllet lirade
brellorna av Florida i natt. Som sagt var...Nyllet du kommer me...
Sorry jag får härmed begära utträde ur Husses arme, Nyllet lirade
brellorna av Florida i natt. Som sagt var...Nyllet du kommer me...
Tre Kronor > Sv: Ersättare för Foppa?
Sitter å kollar på Chicago-Florida, alltså Nyllet-Husse. 1-0 Nyllet efter första!
Brynäs IF > Sv: Dröm värvningar nästa år:
Fattar inte vem som har börjat tjata om Boorken?
Han har ju precis hittat hem till Bajen, tror nog han trivs med att
vara både tränare o direktör där.
Han har ju precis hittat hem till Bajen, tror nog han trivs med att
vara både tränare o direktör där.
Brynäs IF > Sv: Domare......?
Det verkar nästan som om man blir anmäld om man skadar någon
inte för att man utför något ojust.
inte för att man utför något ojust.
Brynäs IF > Sv: Webbradiofrågor till Roger Melin
När och var kommer svaren från intervjun med Melin?
Övrig hockey > Sv: Nästa omgång!
mike66:
Va f-n, det var ju en rättelse av resultat. Borde fått stå kvar.
Alltså 4-3 för BIF efter straffar.
Va f-n, det var ju en rättelse av resultat. Borde fått stå kvar.
Alltså 4-3 för BIF efter straffar.
Nolby Hockey > Sv: CSKA NOLBY VETS
mike66:
Absolut inget fel på Oldisarna!!!!!
Men du kömmer ju aldrig med något konkret namn att presentera
för klubbdirektören , så då får man börja leta på annat håll!
Absolut inget fel på Oldisarna!!!!!
Men du kömmer ju aldrig med något konkret namn att presentera
för klubbdirektören , så då får man börja leta på annat håll!
Nolby Hockey > Sv: CSKA NOLBY VETS
AV klass.
Med klass???
Det är väl ingen lärare vi letar efter eller?..;-)
Med klass???
Det är väl ingen lärare vi letar efter eller?..;-)
Övrig hockey > Sv: Nästa omgång!
mike66:
Ja...vad ska jag säga?
Det e nog egentligen ditt fel..;-)
Din obotliga optimism har smittat av sig.
Tror att grabbarna kommer att uträtta stordåd i rena revanschlustan
efter all otur som grinat laget rätt i fejset.
Ja...vad ska jag säga?
Det e nog egentligen ditt fel..;-)
Din obotliga optimism har smittat av sig.
Tror att grabbarna kommer att uträtta stordåd i rena revanschlustan
efter all otur som grinat laget rätt i fejset.
Föregående · 33 · Nästa
