Historik
Föregående · 39 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Klack/publik
gordo:
Att buandet föregick efter matchen och inte under var något jag förutsatte, men om så inte var fallet håller jag med dig.
Däremot måste jag framhärda att på den här nivån som detta är måste man kunna ta kritik. Det är tränarens och inte publiken som skall bygga självförtroendet hos spelarna. Publiken har betalat inträde med sina surt förvärvade och har rätt att kräva viss underhållning för dom. I annat fall kan du nog glömma det dät med marknadsundersökningar också. Grunden måste väl ändå vara att laget spelar en attraktiv ishockey!?
Att buandet föregick efter matchen och inte under var något jag förutsatte, men om så inte var fallet håller jag med dig.
Däremot måste jag framhärda att på den här nivån som detta är måste man kunna ta kritik. Det är tränarens och inte publiken som skall bygga självförtroendet hos spelarna. Publiken har betalat inträde med sina surt förvärvade och har rätt att kräva viss underhållning för dom. I annat fall kan du nog glömma det dät med marknadsundersökningar också. Grunden måste väl ändå vara att laget spelar en attraktiv ishockey!?
Brynäs IF > Sv: Klack/publik
gordo:
"En riktig supporter buar inte. En riktig supporter stöder sitt eget lag."
Hur tycker du att publiken skall ge uttryck för sitt missnöje när man anser att lagets insats (inte förlusten i sig själv) var under all kritik?
"Vad skulle fylla Gavlerinkens läktare till sista plats?
Vad skulle göra att sponsorerna slogs för att fylla kassakistan och skapa utrymme för utveckling?"
Varför inte göra som du eller vilket företag som helst? En marknadsundersökning! Det finns väl folk med erfarenhet från företagsvärlden i styrelsen eller? Det borde vara en självklarhet för dom.
"En riktig supporter buar inte. En riktig supporter stöder sitt eget lag."
Hur tycker du att publiken skall ge uttryck för sitt missnöje när man anser att lagets insats (inte förlusten i sig själv) var under all kritik?
"Vad skulle fylla Gavlerinkens läktare till sista plats?
Vad skulle göra att sponsorerna slogs för att fylla kassakistan och skapa utrymme för utveckling?"
Varför inte göra som du eller vilket företag som helst? En marknadsundersökning! Det finns väl folk med erfarenhet från företagsvärlden i styrelsen eller? Det borde vara en självklarhet för dom.
Linköpings HC > Sv: Sorry
Man får gratulera till poängen! Den kommer ni att ha stor nytta av i allsvenskan! :-)
Brynäs IF > Sv: Detta är f.. inte sant!!!!
Melin får nog vara beredd på att lära sig ta kritik om laget fortsätter att spela på det här viset!
Brynäs IF > Sv: Ove Molin ?
Gone:
"då är man inte tuff, vare sig man kallas artist eller inte."
Det här handlar väl inte om att vara tuff!
"då är man inte tuff, vare sig man kallas artist eller inte."
Det här handlar väl inte om att vara tuff!
Övrig hockey > Sv: Tips 4:e omgången!
Det är väl så, antar jag. Att hoppet är det sista som överger en.
Övrig hockey > Sv: Tips 4:e omgången!
Precis! Han har spelat ett par träningsmatcher med Björklöven med han får inte träna med dom??????????? Ajajajajajajajajaj!!!!!!!!
Övrig hockey > Sv: Tips 4:e omgången!
På den artikeln och stats. ser det ut att vara över för den killen. Det måste nog till en bragdinsats av honom som du skrev om han skall va till nån nytta.
Övrig hockey > Sv: Tips 4:e omgången!
Det blir tufft. Vi får väl hoppas att Vitryssen inte lagt av sig för mycket.
Övrig hockey > Sv: Tips 4:e omgången!
Som sagt, 6-0.
Hur är det med Tiks alla sjuka backar, ska dom spela med 4st. + vitryssen eller?
Hur är det med Tiks alla sjuka backar, ska dom spela med 4st. + vitryssen eller?
Övrig hockey > Sv: Tips 4:e omgången!
LHC skall vara det sämsta laget i serien och det verkar vara bra vibbar runt laget nu, Kyrö tränar för fullt och är snart tillbaka. Jetline revanch suget efter Timråmatchen och det är tid för Asplund att hålla nollan!
Dags för Frölunda att rycka upp sig nu! Dessutom stor skillnad på borta och hemma för Tik, eller hur?
Dags för Frölunda att rycka upp sig nu! Dessutom stor skillnad på borta och hemma för Tik, eller hur?
Övrig hockey > Sv: Tips 4:e omgången!
Okay då, kör ett tips själv.
Djurgårdens IF - Luleå HF, 3-2
HV 71 - AIK,4-3 eft.str.
Malmö IF - Färjestads BK,2-4
V:a Frölunda HC - Timrå IK,3-1
MoDo Hockey - Södertälje SK,5-1
Brynäs IF - Linköpings HC,6-0
Djurgårdens IF - Luleå HF, 3-2
HV 71 - AIK,4-3 eft.str.
Malmö IF - Färjestads BK,2-4
V:a Frölunda HC - Timrå IK,3-1
MoDo Hockey - Södertälje SK,5-1
Brynäs IF - Linköpings HC,6-0
Brynäs IF > Sv: Jeff williams när kommer han?
Angående slantarna! Kontraktet är skrivet och klart som sagt.
Övrig hockey > Sv: Tips 4:e omgången!
mike66:
Tror nog tyvärr att det blir stryk borta mot VF men lycka till.
Tror nog tyvärr att det blir stryk borta mot VF men lycka till.
Brynäs IF > Sv: Kyrö
Soton:
Självklart kommer Brynäs att fullfölja värvningen. Kontrakt är ju skrivet!
Dessutom kommer man nog att matcha Kyrö lugnt till att börja med. Sen var ju tanken att köra på 4:a kedjor denna säsong för att inte slita för hårt på spelarna under den långa säsongen med tanke på dom skadeproblem som Brynäs haft så är detta tillskott av spelare välbehövligt i vilket fall som helst.
Självklart kommer Brynäs att fullfölja värvningen. Kontrakt är ju skrivet!
Dessutom kommer man nog att matcha Kyrö lugnt till att börja med. Sen var ju tanken att köra på 4:a kedjor denna säsong för att inte slita för hårt på spelarna under den långa säsongen med tanke på dom skadeproblem som Brynäs haft så är detta tillskott av spelare välbehövligt i vilket fall som helst.
Brynäs IF > Sv: Jeff williams när kommer han?
Pinsamt med publiksiffrorna! Kanske det blir bättre när fotbollssäsongen är över?
Timrå IK > Sv: ÅretsRookie
mike66:
Kollade dina resultattips på TIK. Verkar som om dom går obesegrade genom serien i år.;-)
Kollade dina resultattips på TIK. Verkar som om dom går obesegrade genom serien i år.;-)
Timrå IK > Sv: Casselståhl växer
mike66:
Snart har BIF ordinarie lag igen då blir dom inte lätta att tas med. Knappast troligt att Tik är ett lag som klarar av det.
Snart har BIF ordinarie lag igen då blir dom inte lätta att tas med. Knappast troligt att Tik är ett lag som klarar av det.
Brynäs IF > Brynäs-Linköping
Se nu till att ta er till Gavlerinken på tisdag så att det blir lite liv i luckan mot LHC.
Timrå IK > Sv: Casselståhl växer
Tacka för att han växer när han möter gamla lagkompisar! Ser fram emot 27/10 då är det strykdax i Gavlerinken.
Nolby Hockey > Sv: Timrå IK
mike66:
Sorry, men man måste jobba lite ibland också.
Här suras inte! Grattis till poängen, satt hårt åt hörde jag. Ser fram emot matchen i Gavlerinken sista lördan i Oktober. Då jäklar blire revansch.
Sorry, men man måste jobba lite ibland också.
Här suras inte! Grattis till poängen, satt hårt åt hörde jag. Ser fram emot matchen i Gavlerinken sista lördan i Oktober. Då jäklar blire revansch.
Brynäs IF > Sv: Custemo kickad från Duisburg
Finns det ingen motståndarklubb som har ont om backar? Så att vi kan rekommendera Custemo.
Övrig hockey > Sv: 2:a omgången
Ser ganska bra ut. Tror dock att Södertälje inte får nån mer chans
att överraska, dom andra lagen är varnade.
att överraska, dom andra lagen är varnade.
Brynäs IF > Sv: Underskattning
Tror knappast att dom andra lagen underskattar Brynäs, dom har
varit med och fått stryk mot Brynäs förr dom.
varit med och fått stryk mot Brynäs förr dom.
Föregående · 39 · Nästa

Härlig seger!
Ove betyder verkligen mycket för moralen.