Historik
Föregående · 14 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tyvärr är vår 1a målvakt inte bra nog och det är bekräftat sedan länge.
Det är inte att psyka eller att förnedra utan det är bara ett faktum.
Det är inte att psyka eller att förnedra utan det är bara ett faktum.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10299}:
Det känns som att det är många träningsmatcher tills det börjar att gälla på allvar. Alla utom 4a går till slutspel. Säkert viktigt att vinna serien
Det känns som att det är många träningsmatcher tills det börjar att gälla på allvar. Alla utom 4a går till slutspel. Säkert viktigt att vinna serien
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}:
De kommer att vara koncentrerade på att döma bort våra regelrätta mål.
De kommer att vara koncentrerade på att döma bort våra regelrätta mål.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:
Anledningen till att vi spelar i Allsvenskan tror jag är att vi av någon galen anledning "sparkade" Veini.
Troligtvis det sämsta beslutet i klubbens historia.
Anledningen till att vi spelar i Allsvenskan tror jag är att vi av någon galen anledning "sparkade" Veini.
Troligtvis det sämsta beslutet i klubbens historia.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
So far.. skulle det vara.. Min far är inte speciellt tät alls 😉
So far.. skulle det vara.. Min far är inte speciellt tät alls 😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om jag skulle möta Brynäs så skulle jag säga till manskapet att spela som om man ångvunder med 3-0 redan från start.
Brynäs är betydligt svagare i egen zon gämfört med anfallszon.
Brynäs är betydligt svagare i egen zon gämfört med anfallszon.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
tourz: Är Damian så dålig att han är sämre än en skakig Lindbäck? Märklig värvning i sådana fall.
Inget knepigt att låta andremålvakt en få komma in i säsongen och ett bra läge är väl när förstemålvakten gjort en kass match.
Inget knepigt att låta andremålvakt en få komma in i säsongen och ett bra läge är väl när förstemålvakten gjort en kass match.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse:
Västerås bästa spelare i kväll har ännu så länge tyvärr varit Lindbäck.
Västerås bästa spelare i kväll har ännu så länge tyvärr varit Lindbäck.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som att det finns en del att jobba på gällande spelet i egen zon.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Det är klasskillnad efter första. Kan Brynäs hålla koncentrationen uppe så kan detta rinna iväg.
Det är klasskillnad efter första. Kan Brynäs hålla koncentrationen uppe så kan detta rinna iväg.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Missar jag något eller gäller det erbjudandet för alla lag utom Brynäs?
www.hockeyallsvenskan.se/article/pyaual8da-1el1/view
www.hockeyallsvenskan.se/article/pyaual8da-1el1/view
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}: Märkligt är det helt klart.. Jag får väl vara utan matcherna i år. Det skadar Brynäs mer än hjälper dom om jag betalar för abonnemanget så då får det vara.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}:
Tack för svaret, misstänkte att det kunde vara så. Känns som att man aktivt motarbetar Brynäs om man betalar för CMore... SHL lagen får en större del av kakan. What to do?🤔
Tack för svaret, misstänkte att det kunde vara så. Känns som att man aktivt motarbetar Brynäs om man betalar för CMore... SHL lagen får en större del av kakan. What to do?🤔
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det någon som har koll på hur det fungerar med TV sändningar och Allsvenskan? Borde vara billigare med Allsvenskan än SHL tänker jag?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin, vilken kille. Att han förlänger visar att han är Brynäsare i själ och ❤️.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{10241}:
Skum upplevelse att Brynäs åker ut ( känns ändå som en större förlust för SHL ).. Vi får se hur det går helt enkelt..
Vad tror ni ärade bröder?
Skum upplevelse att Brynäs åker ut ( känns ändå som en större förlust för SHL ).. Vi får se hur det går helt enkelt..
Vad tror ni ärade bröder?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox:
Kan det vara så att domarna är den mest lättkränkta yrkesgruppen?
Kan det vara så att domarna är den mest lättkränkta yrkesgruppen?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveForShow:
Jag tycker inte Färjestad direkt dominerar. Skillnaden är väl att Färjestad har satt sina chanser, så icke Brynäs.
Jag tycker inte Färjestad direkt dominerar. Skillnaden är väl att Färjestad har satt sina chanser, så icke Brynäs.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Kan konstatera dålig effektivitet från Brynäs so far denna match.
Nu sköljer vi över Leksand i andra perren.
Kan konstatera dålig effektivitet från Brynäs so far denna match.
Nu sköljer vi över Leksand i andra perren.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Bratwursten :
Det lönar sig tydligen att skrika som grisar från läktaren då domarna uppenbarligen inte pallar för trycket.
Det lönar sig tydligen att skrika som grisar från läktaren då domarna uppenbarligen inte pallar för trycket.
+ 11
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Man undrar vad Dima sade till domaren. Tydligen något tillräckligt elakt för att domarna anser att Brynäs ska förlora matchen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kexxet:
filmpoolnord.se/nyheter/spelskandalen-som-skakade-sverige-blir-tv-serie-spelas-in-i-norrbotten/
Ett helt orelaterat tips på tv serie..
filmpoolnord.se/nyheter/spelskandalen-som-skakade-sverige-blir-tv-serie-spelas-in-i-norrbotten/
Ett helt orelaterat tips på tv serie..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Mot Rögle speciellt så är det vad jag skulle rekomendera.
Mot Rögle speciellt så är det vad jag skulle rekomendera.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Det vore dessutom utomordentligt viktigt för mitt psyke.
Det vore dessutom utomordentligt viktigt för mitt psyke.
Föregående · 14 · Nästa