Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Utan kapten far skeppet planlöst. Rödins frånvaro kommer att påverka mer än önskvärt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dags för Brynäs att vakna snart. 10 skott på mål efter nästan 2 perioder är långt ifrån godkänt enligt mig.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Var det inte vi som skulle ha SHL's bästa målvaktspar?
Var det inte vi som skulle ha SHL's bästa målvaktspar?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Helt sjukt vilket jävla slarv om och och om och om igen.
De två senaste målet ger ju Brynäs bort...
Helt sjukt vilket jävla slarv om och och om och om igen.
De två senaste målet ger ju Brynäs bort...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Hur många frilägen har Brynäs bjudit på i denna match? Känns som att det är massor.
Hur många frilägen har Brynäs bjudit på i denna match? Känns som att det är massor.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Fan vad slöa Brynäs ser ut för tillfälligt.
De orkar inte ens försöka markera motståndarna.
Fan vad slöa Brynäs ser ut för tillfälligt.
De orkar inte ens försöka markera motståndarna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Söndag, klassisk hockeydag. Nästa match på torsdag... Blir nästan nostalgisk.
Söndag, klassisk hockeydag. Nästa match på torsdag... Blir nästan nostalgisk.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Brynäs brukar vara starka i andra perioden, så icke i kväll.
Brynäs brukar vara starka i andra perioden, så icke i kväll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx:Det känns som att domarna gör sitt yttersta för att sänka Brynäs... Ett direkt felaktigt domslut leder till Luleåmål.. F
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:Är detta inte mål så lägger jag fan ner detta med hockey..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Att Brynäs har en i ribban och en i stolpen är anledningen till att Luläijå leder.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:
Detta tar vi om vi fortsätter som i andra...Om man kollar på förra säsongen så har jag iof för mig att inte 3e brukar vara Brynäs period.
Spännande...
Detta tar vi om vi fortsätter som i andra...Om man kollar på förra säsongen så har jag iof för mig att inte 3e brukar vara Brynäs period.
Spännande...
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Vad händer? Helt sanslöst att Brynäs låter detta ske..
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Känns som det är dags för ett PP för Brynäs snart.
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
BIF Kungen:
Yes, det var vi fan värda.
Yes, det var vi fan värda.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Rumpelstiltskin:
Snyggt... Undrar om det kommer en utvisning i 3e perioden för en situation som skedde i första perioden härnäst? Att först släppa situationen för att sedan ändra sig för att det brölas från läktaren är direkt svagt
Snyggt... Undrar om det kommer en utvisning i 3e perioden för en situation som skedde i första perioden härnäst? Att först släppa situationen för att sedan ändra sig för att det brölas från läktaren är direkt svagt
+ 4
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
{8399}: Är man nöjd med poäng i dag eller är det bara seger som räknas?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Att skriva på och spela hockey i ett land som bedriver ett folkmord och etnisk rensning är i min bok oförlåtligt.
Han har valt sida och sålt sig för 30 silverpengar.
Att skriva på och spela hockey i ett land som bedriver ett folkmord och etnisk rensning är i min bok oförlåtligt.
Han har valt sida och sålt sig för 30 silverpengar.
+ 14
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Andy Tiger:
Tack för denna säsong. Helt godkänt även om det är surt precis nu.
Tack för denna säsong. Helt godkänt även om det är surt precis nu.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Att vi betalar domarna lika mycket som jag misstänker att Rögle har gjort?
Att vi betalar domarna lika mycket som jag misstänker att Rögle har gjort?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Riktigt trist att förlora en period som man borde ha vunnit med ett par mål.
Riktigt trist att förlora en period som man borde ha vunnit med ett par mål.
Föregående · 15 · Nästa
Domarna fick tydligen bara betalt för 2 perioder för i den sista hade de uppenbarligen slutat att döma.