Historik
Föregående · 16 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Domarna borde köra en checking of the head efter den utvisningen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Det är solklar utvisning men för diving och inget annat.
Det är solklar utvisning men för diving och inget annat.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Det känns snarare som att VV måste hålla nollan för att vi ska få en poäng.
Det känns snarare som att VV måste hålla nollan för att vi ska få en poäng.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Smidigt att spela "Kalinka" samma dag som Ryssland anfaller Ukraina.
Ingen känsla för freeling om jag nu får göra min röst hörd.
Ingen känsla för freeling om jag nu får göra min röst hörd.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten :
Jag är inte matchen men det låter som att det nästan är värre än mot Malmö.
Jag är inte matchen men det låter som att det nästan är värre än mot Malmö.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Det är svårt att vara positiv när man inte ens får till ett enda skott på mål i PP.
Det är svårt att vara positiv när man inte ens får till ett enda skott på mål i PP.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Jag kan heller inte förstå hur det kunde vara en utvisning
Får man inte ha kroppskontakt med puckförande spelare?
Jag kan heller inte förstå hur det kunde vara en utvisning
Får man inte ha kroppskontakt med puckförande spelare?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Maximal oflyt för oss att den går in. En på tusen?
Maximal oflyt för oss att den går in. En på tusen?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fortsätter Brynäs spela som de gör de senaste veckorna så går Brynäs till slutspel och väl där så tror jag att de kan bli en riktigt obehaglig överraskning för de flesta lag.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Jag blir provocerad över att se Björk på isen när vi spelar 6 mot 5.
Det var ju bara tur att han inte orsakade ett självmål.
Jag blir provocerad över att se Björk på isen när vi spelar 6 mot 5.
Det var ju bara tur att han inte orsakade ett självmål.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse:
Tröttsamt att två jävla slumpmål kommer att kosta oss 5 poäng på två matcher som det ser ut nu.
Tröttsamt att två jävla slumpmål kommer att kosta oss 5 poäng på två matcher som det ser ut nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}:
Det är synd att det är Björk som får lägena då han inte kan anklagas för att vara någon sniper direkt.
Det är synd att det är Björk som får lägena då han inte kan anklagas för att vara någon sniper direkt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Linköping har ju jävla flyt på reduceringen. Dessutom stolpe in på första målet när Brynäs haft två i ribban.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin har gjort mest mål och mest poäng för Brynäs ännu så länge denna säsong. Det låter som en dum idé att bänka honom bara för att han kanske är inne i en liten svacka för närvarande.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Men lamt jävla försvarsspel.. Gå på kroppen. Snyggt va det dock.
Men lamt jävla försvarsspel.. Gå på kroppen. Snyggt va det dock.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Slava betyder ära på ukrainska.
Slava Timashov betyder ära till Timashov.
Slava Timashov betyder ära till Timashov.
+ 1
Föregående · 16 · Nästa
Vad i helvete.. Gröthalsarna kan tydligen inte åka ut.