Historik
Föregående · 17 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det känns som att det troliga är att vi blir nollade
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
I går var det roligare än på länge att se på hockey. Vilken härlig seger och vilken match av Brynäs.
Nu vet vi vilken nivå de faktisk kan hålla.
Det är bara att hoppas på att de klarar hålla en liknande nivå under en längre period.
Nu vet vi vilken nivå de faktisk kan hålla.
Det är bara att hoppas på att de klarar hålla en liknande nivå under en längre period.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vet inte vad folk drömmer om här med vinner vi kvalet så är säsongens målsättning nådd. Undviker vi kvalet så framgång.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Kul att det är proffs som dömer.. Tänk om det vore amatörer, då vore det säkert 2 meter offside i stället för 1 meter.
Kul att det är proffs som dömer.. Tänk om det vore amatörer, då vore det säkert 2 meter offside i stället för 1 meter.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Domarna borde i alla fall få ett assist vid 3-2 målet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Frustrerande.. Självmål, stolpskott, värdelösa domare och ett tveksamt målvaktsingripande.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det var ju en hyfsat onödig av Eklind att tamed tanke på att det var i offensiv zon och pucken var inte längre i närheten.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så fungerar deplattformering och pöbelstyre. Det gör en jävla skada och ingen hålls ansvarig.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:maximalt flyt för LHC men det ska vara tätt vid stolpen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Tveksamma ingripanden gör alla målvakter. Gör man för många tavlor så får man välbefogad kritik.
Tveksamma ingripanden gör alla målvakter. Gör man för många tavlor så får man välbefogad kritik.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När pucken går i mål så får man numera räkna det som en målchans.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Löjeväckande att de ska behöva köra videobedömning så ofta.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{363}: Själv känner jag mig mest tom. Om man ska följa detta lag så får man vara stryktålig.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken: Jag förstod vad du menade men att hitta något positivt med vårt spel denna afton är för mig en allt för svår uppgift.
Men jag tycker att du ska vara nöjd över att Timrå förlorade och än mer så om även Djurgården förlorar.
För mig känns det som en framgång om vi slipper kval och allt annat är bonus.
Men jag tycker att du ska vara nöjd över att Timrå förlorade och än mer så om även Djurgården förlorar.
För mig känns det som en framgång om vi slipper kval och allt annat är bonus.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är förvisso helt sant men det ser sämre ut än vad det brukar göra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Andra matchen i rad som den tar på en Brynäsare och in i eget mål.
Man känner att vi har studsarna mot oss.
Man känner att vi har studsarna mot oss.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Personligen skulle jag gärna hoppa över videobedömning. Visst det kommer att bli några fel domslut men att inte kunna bli glad för mål förens efter eventuell videogranskning dödar sporten.
+ 1
Föregående · 17 · Nästa
Slava Timashov!