Historik
Föregående · 21 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Det låter ju helt hjärndött enligt mig.
Om de tar efter detta även i SHL så avgår jag och fler med mig misstänker jag.
Om de tar efter detta även i SHL så avgår jag och fler med mig misstänker jag.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Forsberg 1978:
Solklar offside, inget som helst snack... Ersson är oerhört saknad.
Solklar offside, inget som helst snack... Ersson är oerhört saknad.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Berra fick inte pucken direkt optimalt men vinken jävla chans det var.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har Brynäs äntligen fått det stabila ankare som vi saknat i så många år? Ersson, vilken jävla match.. Såg nästan lika bra ut mor Frölunda.
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Något positivt är ju Brynäsutveckling i boxen och Erssons spel. Vilket lugn han utstrålar..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Luleå borde ha haft ett par utvisningar de med.. Men i stället tog de en Brynäsare i stället. Vilka dårar..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Detta måstse vara den sämsta domarinsstsen sedan Dreyfusaffären.
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Jahapp.. Domarna släpper en solklar Frölunda utvisning sedan slarvar en Brynäsare med puckmottsgningen och sedan ligger vi under med 2 mål.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Frölunda är bra på att erövra pucken i vår zon men samtidigt så gör vi det lätt för dom med.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Jag hoppas att Brynäs har ork nog för att komma igen I sista perioden. Jag tycker att de såg ut att vara slitna i slutet av andra.
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
{9179}: Jag såg inte vem det var men dessa lägen bjöd Brynäs på.
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Vad är det för fel på Brynäsarna som inte klarar av att hålla i klubborna?
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Det känns som att den nya bedömningsnivån är ett mycket spelförstörande moment.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
mattias - 74: Hade det var Brynäs som hade drabbats av det justitsiemordet så hade jag varit vansinnig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Rumpelstiltskin: Jag håller verkligen inte med. Jag föredrar Leksand före Karlskrona, Bofors och andra för mig avtändande föreningar.
Jag älskar att vinna mot Leksand och jag hatar ännu er att förlora mot Leksand.
Mot de flesta andra föreningar så är det 3 poäng som står på spel, mot Leksand är det mycket mer än så och det gillar jag.
Jag älskar att vinna mot Leksand och jag hatar ännu er att förlora mot Leksand.
Mot de flesta andra föreningar så är det 3 poäng som står på spel, mot Leksand är det mycket mer än så och det gillar jag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
mattias - 74: Inget kan så klart mäta sig med Brynäs nattsvarta reklamfria dräkter.. De är på en egen nivå men jag gillar Leksands vita ställ.. Hoppas ni vinner mot Frölunda PK.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
mattias - 74: kollar Leksand mot Frölunda och jag måste ändå tillstå att Leksand har seriens näst snyggaste matchställ.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
xxx BIF xxx: Brynäs var ändå bra i sista.. Ersson är grym och Berglund passning.. Lördagen är räddad
+ 10
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Det målet var fan det vackraste målet jag sett på länge.. Poesi..
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Som vanligt avgör domarna matchen till Brynäs nackdel... Jag börjar att se ett mönster..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Forsberg 1978: Fria SAIK men straffa Brynäs.. Korrupta apor..
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Brynäsaren utan klubba igen.. Vad fan är fel på dom?
+ 1
Föregående · 21 · Nästa
Vi har ju inget att förlora på denna värvning.. Presterar han nte så är det bara att kicka honom.
Presterar han så får man försöka att skriva ett riktigt kontrakt.
Smart av Sundlöv anser jag..