Historik
Föregående · 41 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
Jag tror att vi ska vara grymt tacksamma om vi får en 3a i kväll. Djurgården är starka hemma och hur duktiga vi är borta är vi nog alla smärtsamt medvetna om.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta:
Det är bland annat för att matcherna mot Leksand väcker starka känslor som jag vill ha dom kvar. jag tycker att en fullsatt Gavlerink och ett derby är bra mycket sexigare än en halvtom arena mot Rögle.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Jag hoppas verkligen att Leksand klarar kvalet. Jag skulle verkligen sakna derbyna mot Leksand för att inte tala om hur viktig dessa derbyn är för Brynäs ekonomi.
+ 4
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS IF 26/2-15
Zappaholic:
Däremot var den höga klubban från HV desto uppenbarade.
Däremot var den höga klubban från HV desto uppenbarade.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
70 Rodrigues:
Om vi tappar detta så kommer jag att drömma mardrömmar om denna ribba.
Om vi tappar detta så kommer jag att drömma mardrömmar om denna ribba.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
70 Rodrigues
Brynäs håller traditionen levande och släpper in ett mål i sista minuten. Matchen lever i allra högsta grad.
Brynäs håller traditionen levande och släpper in ett mål i sista minuten. Matchen lever i allra högsta grad.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Bratwursten:
När jag kollar spelschemat så tror jag på 3 segrar till innan grundserien är färdigspelad.
Jag tycker att Brynäs de senaste två matcherna har sett slitna ut.
Det blir tufft detta.
När jag kollar spelschemat så tror jag på 3 segrar till innan grundserien är färdigspelad.
Jag tycker att Brynäs de senaste två matcherna har sett slitna ut.
Det blir tufft detta.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Tack Starkbaum .. I kväll ska du ha löneavdrag pga olovlig frånvaro.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
TobiasR:
Att vi ligger under i dag är till 100% Starkens fel.
Att vi ligger under i dag är till 100% Starkens fel.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
bifhjärta:
Jahapp.. Vad fan har hänt med vår målvakt?
2 skott som han SKA ha.
Jahapp.. Vad fan har hänt med vår målvakt?
2 skott som han SKA ha.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Zappaholic:
Förvisso, men då kan man lika gärna vila nyckelspelarna inför 3e så att vi i alla fall slipper fler skador denna match.
Jag hade inte räknat med några poäng denna match men lider av att det ser ut som NHL Allstars mot Somalias VM lag i bandy 😉
Förvisso, men då kan man lika gärna vila nyckelspelarna inför 3e så att vi i alla fall slipper fler skador denna match.
Jag hade inte räknat med några poäng denna match men lider av att det ser ut som NHL Allstars mot Somalias VM lag i bandy 😉
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Brynäsgubbe:
Äh, åk hem och lägg er Brynäs för ni ser så jävla trötta ut 💤💤💤💤💤
Äh, åk hem och lägg er Brynäs för ni ser så jävla trötta ut 💤💤💤💤💤
Redigerad kommentar
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Äh, den ska Starken ha även om det nu var en förflyttning.
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Rossa:
Nya skador för Brynäs och sedan mål i arslet med 2 sekunder kvar av perioden.
Det är vardag för oss Brynäsare.
Nya skador för Brynäs och sedan mål i arslet med 2 sekunder kvar av perioden.
Det är vardag för oss Brynäsare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
bifhjärta:
Man kan ju tycka att i alla fall en de matcher han är avstängd borde vara mot Brynäs.
Man kan ju tycka att i alla fall en de matcher han är avstängd borde vara mot Brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Ny tränare!
Jajjen:
Du glömmer en del parametrar som exempelvis arvet efter TJ..
Jag gillade TJ men hans tid var ute och vad tror du själv? Var det rätt beslut eller inte att byta ut TJ?
Jag andar att vi får svar i morgon.
Med TJ så hade det varit typiskt att varva en bra dag nästa med en kass dito.
Spelat vi som i går så pissar vi på Leksand.
Du glömmer en del parametrar som exempelvis arvet efter TJ..
Jag gillade TJ men hans tid var ute och vad tror du själv? Var det rätt beslut eller inte att byta ut TJ?
Jag andar att vi får svar i morgon.
Med TJ så hade det varit typiskt att varva en bra dag nästa med en kass dito.
Spelat vi som i går så pissar vi på Leksand.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Är redan nervös inför denna match. Detta måste ju vara den viktigaste matchen Brynäs spelar på många år och detta dessutom mot Leksand.
Jag hoppas och tror på seger och denna gång ska fan inte ens domarna kunna hjälpa Leksand till poäng
4-2 till Brynäs.
Jag hoppas och tror på seger och denna gång ska fan inte ens domarna kunna hjälpa Leksand till poäng
4-2 till Brynäs.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Brynäsgubbe:
Dom har helt enkel inte bättre förstånd där uppe.
Även om nu domslutet nu hade varit fel ( vilket det inte var) så är det väl domarna de ska bua på och inte Rödin.
Vad har Rödin gjort för att förtjäna detta?
Dom har helt enkel inte bättre förstånd där uppe.
Även om nu domslutet nu hade varit fel ( vilket det inte var) så är det väl domarna de ska bua på och inte Rödin.
Vad har Rödin gjort för att förtjäna detta?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
bifhjärta:
Äh, det blev oavgjort sedan vann SAIK en bonuspoäng via något jävla jippo. Har hört det ryktas om att det ska avgöras med sten, sax, påse nästa säsong ;-)
Äh, det blev oavgjort sedan vann SAIK en bonuspoäng via något jävla jippo. Har hört det ryktas om att det ska avgöras med sten, sax, påse nästa säsong ;-)
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Jahapp.. SAIK fick lekispoängen.
Knepigt att ett av lagen får en poäng mer när matchen slutar oavgjort.
Knepigt att ett av lagen får en poäng mer när matchen slutar oavgjort.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Davey_22:
Är detta utvisning så har domaren missat 100 st liknande i kväll.. Patetiskt.
Är detta utvisning så har domaren missat 100 st liknande i kväll.. Patetiskt.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Davey_22:
Det går inte att spela hockey stillastående.. Ska det vara så jävla svårt att fatta.. Bra att ta time där av Bulan.
Det går inte att spela hockey stillastående.. Ska det vara så jävla svårt att fatta.. Bra att ta time där av Bulan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Tommy:
0 poäng och stukat självförtroende är mitt tips.
Eventuellt lite skador som bonus.
0 poäng och stukat självförtroende är mitt tips.
Eventuellt lite skador som bonus.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Hur fan är det möjligt att ha alla dessa jävla skott i stolpar och ribban hela jävla tiden?
Det måste ju i princip bara en statistisk omöjlighet att ha sådan oflyt.
Det måste ju i princip bara en statistisk omöjlighet att ha sådan oflyt.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
mattiaskarlgren:
Sjukt stillastående...men se på fan... Ja...
Sjukt stillastående...men se på fan... Ja...
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
70 Rodrigues:
Fan, precis när man började drömma om poäng.
SAIK har onekligen allt flyt som Brynäs inte har.. Ja, ja..
Fan, precis när man började drömma om poäng.
SAIK har onekligen allt flyt som Brynäs inte har.. Ja, ja..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Zappaholic:
Ja hade det funnits någon som helst rättvisa så har vi väl haft typ 2 mål ledning. Sjukt frustrerande.
Ja hade det funnits någon som helst rättvisa så har vi väl haft typ 2 mål ledning. Sjukt frustrerande.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Fan vad jag hatar denna jävla sport ibland.. Fy fan
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Huge:
Man kan ju tycka att pucken borde kunna styra rätt någon enstaka gång men icke.
Man kan ju tycka att pucken borde kunna styra rätt någon enstaka gång men icke.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
dreamland:
Då dödar dessa domare hockey så mycket mer.
Vi ser helt enkelt olika på saken gällande mål eller inte.
Då dödar dessa domare hockey så mycket mer.
Vi ser helt enkelt olika på saken gällande mål eller inte.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
dreamland:
Jag tycker att det var ganska uppenbart att målet skulle dömas bort när man såg reprisen.
Jag tycker att det var ganska uppenbart att målet skulle dömas bort när man såg reprisen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
The gallion:
Frågan är om han tar en plats i Luleå om de ska bli nya Malmö.
Tur att man aldrig spelat Minecraft för jävlar vad jag skulle ha känt mig smutsig om indirekt sponsrat Luleå ;-)
Frågan är om han tar en plats i Luleå om de ska bli nya Malmö.
Tur att man aldrig spelat Minecraft för jävlar vad jag skulle ha känt mig smutsig om indirekt sponsrat Luleå ;-)
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
ÄNTLIGEN! Nu har vi saken i egna händer igen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Tommy: och nu en i ribban.. Hur fan är det möjligt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Tommy:
Kan vi inte få stolpe in någon jävla gång.. Helvete.
Kan vi inte få stolpe in någon jävla gång.. Helvete.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
70 Rodrigues:
Herregud vilket jävla skitmål.
Herregud vilket jävla skitmål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
bradberry:
Oj, underskattar menar jag ju så klart 🐑
Oj, underskattar menar jag ju så klart 🐑
+ 2
Föregående · 41 · Nästa